روانشناسی

برترین سوئیت های رشت برای اجاره

رشت از جمله زیباترین شهرهای ایران است. اصلاً وقتی که به استان گیلان سفر کنید، روحتان تازه می گردد. گیلان جایی است که می توانید ریه های خود را از اکسیژن خالص و بوی خوش درختان پر و خالی کنید.

18 شهریور 1402

با کودکی که فرزندم را کتک می زند چه کار کنم؟

فرض کنید کودکی در مهدکودک به فرزند 3ساله شما سیلی زده است. والدین او هم معتقدند که فرزند آن ها کاری نکرده است. مربی هم سکوت می نماید. در چنین شرایطی، چه واکنشی باید نشان بدهید؟ اگر چنین اتفاقی دوباره تکرار گردد، چه باید کرد؟ غریزه والدگری ما اقتضا می نماید...

9 شهریور 1402

چگونه اعصاب آرام تری داشته باشیم؟

اعصاب آرام یکی از خواسته های انسان امروزی است چراکه با وجود تمام مشغله های روزمره، فراموش می کنیم که مغز ما مانند جسممان نیاز به استراحت دارد از این رو در روندی فرسایشی قرار می گیریم. انجمن روانشناسی در آمریکا به این نتحیه رسیده است که در ده سال اخیر استرس...

23 مرداد 1402

در جستجوی ژن ثروت؛ درون مغز یک میلیاردر ، چرا ابرثروتمندان رفتار های عجیب و به ظاهر دیوانه وار دارند؟

خبرنگاران- فرانسیس اسکات فیتز جرالد یکی از بهترین داستان نویسان قرن بیستم روزگاری جمله معروفی را بیان کرده بود: ثروتمندان با من و شما فرق دارند.

11 مرداد 1402

لاماری ایما آنالیز شد ، زیبای کم جان!

لاماری ایما برای اولین بار تحت فشار آنالیز شد. این کراس اوور چینی بی نام و نشان اما خوش تیپ چقدر ارزش خرید دارد؟ در این تست واقعیت فنی این خودرو بالاخره تعیین شد.

2 مرداد 1402

هندوانه بیشتر از آنکه فکر می کنید برای سلامت سودمند است

یک آنالیز نو نشان می دهد که هندوانه که به عنوان میوه ای مطبوع برای ماه های گرم تابستان مورد توجه است، اما یک آنالیز نو نشان می هد که مصرف آن می تواند اثرات مثبت زیادی از لحاظ دریافت مواد مغذی و بهبودی کلی رژیم غذایی داشته باشد.

1 مرداد 1402

دمای بسیار بالا چه اثری بر سلامت روان می گذارد؟ ، نشانه های تاثیر گرما بر سلامت روان کدامند؟

موج های گرما در تابستان نه تنها می تواند سلامت جسمی افراد را به خطر بیندازد، بلکه می تواند سلامت روانی آنها را هم در معرض تهدید قرار دهد.

26 تیر 1402

برترین نوشیدنی برای آبرسانی بدن کدام است؟

می دانیم که هیدراتاسیون مهم است، اما از چه راه های خاصی برای بدن مفید واقع خواهد شد؟ همانطور که معلوم است، تقریبا از هر راه ممکن برای بدن مفید خواهد بود.

20 تیر 1402

فواید شگفت انگیز گیلاس برای سلامتی

گیلاس، میوه ای پرخاصیت است که به پیشگیری از سرطان یاری می نماید، التهاب را کاهش می دهد، سلامت قلب را تقویت نموده و حافظه را بهبود می بخشد.

6 تیر 1402

انتشار کتابی که به مهارت های زندگی نگاه بومی دارد

مولف کتاب مهارت های زندگی و تحکیم بنیان خانواده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران در یاسوج گفت: در این کتاب مهارت های ده گانه زندگی به زبانی ساده و فارغ از کلمات تخصصی پیچیده آنالیز شده است.

31 خرداد 1402

گول پرسشنامه ها را نخورید؛ پرسشنامه روانشناسی نمی کند!

علی سلیمی در خبرآنلاین نوشت: امروزه استفاده از پرسشنامه های روانی به وسیله روان شناس ها و عامه مردم برای خودشناسی، تشخیص اختلال و استعدادیابی و ... بسیار رایج شده است و هر فردی با یک جست و جوی ساده می تواند به آزمون های روانی زیادی دسترسی داشته باشد، ولی...

17 اردیبهشت 1402

وقتی کنترل خواب دست ساعت سامسونگ می افتد، عکس

زومیت نوشت: سامسونگ اعلام کرده است نیمه دوم سال جاری به روزرسانی بزرگ نرم افزاری ساعت های هوشمندش را به همراه سری گلکسی واچ 6 ارائه خواهد داد.

16 اردیبهشت 1402

زیباترین و شیک ترین روتختی ها در دکور اتاق خواب

هنگام انتخاب روتختی باید به نوع دکوراسیون و چیدمان اتاق خواب خود توجه کنید تا با آن هماهنگی داشته باشد و فضای آن را شیک و مدرن کند.

30 فروردین 1402

17 راه حل ساده برای تنظیم و مدیریت خواب، اگر در تعطیلات نوروز زیاد می خوابید بخوانید

تعطیلات نوروز برترین فرصت برای استراحت است؛ اما بعضی به علت شب بیداری و خواب طولانی در روز از بسیاری از کارها، ملاقات ها و علایق خود عقب می مانند. این در حالی است که باید حتی در روز های عادی سال هم زمان خواب خود را مدیریت کنیم.

6 فروردین 1402

محافظت از قلب با خوردن 1 تا 3 تخم مرغ در هفته

به گزارش مدیکال نیوز، یک مطالعه نو نشان می دهد که خوردن یک تا سه تخم مرغ در هفته می تواند خطر ابتلاء به بیماری های قلبی عروقی را تا بیش از نصف کاهش دهد.

16 اسفند 1401

من از سرزمین کاشی های فیروزه ای ام

منوچهر توانفر متولد 1320 اصفهان است. این را هم که نگوید، اصفهانی بودن را می گردد در صحبت کردنش پیدا کرد.او تا 18 سالگی در اصفهان مانده و بعد در سال 1338به تهران می آید و در رشته معماری دانشگاه شهید بهشتی پذیرفته می گردد.

15 اسفند 1401

خواص شگفت انگیز چای کیسه ای برای سلامت بدن

چای به ویژه چای سیاه و چای سبز خواص شگفت آوری برای سلامتی دارند و غیر از نوشیدن کاربردهای دیگری هم دارند که در این مطلب با آن ها آشنا می شوید.

26 بهمن 1401

خوراکی هایی که علائم افسردگی را تغییر می دهند

مطالعات متعددی در کشور های مختلف از جمله ایران درباره رابطه بین نوع رژیم غذایی و افسردگی صورت گرفته است و همگی نشان می دهد که مصرف بعضی مواد غذایی احتمال بروز علایم افسردگی در افراد را تشدید می نماید و بعضی در عوض تاثیر مثبتی بر کاهش این علایم دارد.

19 بهمن 1401

هرگز این 5 کار را قبل از خواب شبانه انجام ندهید

قبل از اینکه یک روز دیگر را با حالتی خسته و بی نشاط ناشی از نداشتن خواب کافی آغاز کنید، این مطلب را تا خاتمه بخوانید.

15 بهمن 1401

120 هدیه روز مادر و روز زن براساس خصوصیات کامل ماه تولد آن ها

هدیه برای روز مادر چی بخریم؟ هدیه روز زن نگرفتم، چی بخرم؟ انتخاب یک هدیه خاص و هیجان انگیز برای مادران و همسران ایرانی از همین حالا تبدیل به یک دغدغه برای مردان ایرانی شده است. البته که هر چه از دوست رسد نیکوست؛ اما دوست دارید سال جاری برای خرید هدیه روز...

9 بهمن 1401
تعداد: (77)