وقتی کنترل خواب دست ساعت سامسونگ می افتد، عکس

به گزارش وبلاگ عصر نو، زومیت نوشت: سامسونگ اعلام کرده است نیمه دوم سال جاری به روزرسانی بزرگ نرم افزاری ساعت های هوشمندش را به همراه سری گلکسی واچ 6 ارائه خواهد داد.

وقتی کنترل خواب دست ساعت سامسونگ می افتد، عکس

سامسونگ قصد دارد در ساعت های هوشمند سری گلکسی واچ 6 به جای سیستم عامل Wear OS از رابط کاربری نوی خود موسوم به One UI 5 Watch استفاده کند و بدین ترتیب نام گذاری این پلتفرم با رابط کاربری گوشی های هوشمند سری گلکسی یکپارچه خواهد شد.

قابلیت های نو One UI Watch

رابط کاربری نو One UI Watch که برای ساعت های هوشمند سامسونگ در نظر گرفته شده است شامل بهبود برخی قابلیت های مرتبط با سلامت و تناسب اندام خواهد بود که این مورد نشان می دهد غول فناوری کره جنوبی برای ردیابی آمارهای مرتبط با سلامت کاربر احتمالاً در سری گلکسی واچ 6 از حسگرهای بیشتر یا بهتر بهره خواهد برد.

نظارت بهتر خواب

رابط کاربری نو و بهبودیافته One UI Watch، امتیاز خواب کاربر را در بالای صفحه قرار می دهد تا زمان خواب شب گذشته و کیفیت آن را نشان دهد. شما همچنین می توانید از توصیه های ارائه شده برای خواب شبانه بهتر استفاده کنید. به عنوان مثال صبح ها زیر نور خورشید بیرون بیایید یا قبل از خواب از خوردن قهوه اجتناب کنید.

بیشتر بخوانید:

  • چرا شوروی یک گربه را به فضا فرستاد؟/ عکس

  • مدل 2023 ب ام و محبوب ایرانیان به میدان آمد/ عکس

  • مار مرگباری که خود را به موش مردگی می زند!/ عکس

ردیابی فعالیت های ورزشی

One UI 5 Watch دستورالعمل های ورزشی متناسب با ضربان قلب کاربر را ارائه می دهد. گلکسی واچ می تواند ظرفیت قلبی تنفسی افراد را با داده های مربوط به دویدن 10 دقیقه ای آن ها اندازه گیری کند. ساعت هوشمند شما هنگام انجام تمرین های ورزشی حداکثر اکسیژن دریافتی و فواصل ضربان قلب فردی را براساس محدودیت های هوازی و غیرهوازی تنظیم می کند.

گلکسی واچ براساس ظرفیت تنفسی کاربر، ضربان قلب متناسب با شرایط او را ارائه می دهد. بدین ترتیب فرایند گرم کردن، چربی سوزی، تمرین های فشرده و غیره براساس اندازه آمادگی جسمانی هر کاربر تنظیم می شود.

اگر چربی سوزی را انتخاب کنید، زمانی که تعداد ضربان قلب از هدف مربوطه خارج شد گلکسی واچ به شما اطلاع خواهد داد و بدین ترتیب متوجه خواهید شد که باید ورزش را با شدت بیشتر ادامه دهید یا براساس ضربان قلب خود آن را کمی کندتر کنید.

دوندگان و افرادی که پیاده روی سریع انجام می دهند قادر خواهند بود از راهنمای مسیر GPX بهبودیافته بهره ببرند تا نوع حرکت آن ها به ترکیب ورزشی موجود مثل پیاده روی یا دوچرخه سواری اضافه شود. بدین ترتیب می توانید برنامه از پیش تعیین شده را دنبال کرده یا به راحتی مسیر را هنگام تمرین به دقت بررسی کنید.

قابلیت های امنیتی نو

به گزارش فون آرنا، ویژگی SOS گلکسی واچ با قابلیت اتصال به شماره های مراکز خدمات اضطراری مثل اورژانس یا آتش نشانی، در مواقعی که چنین موقعیت هایی رخ دهد و کاربر دکمه هوم گلکسی واچ را پنج بار پشت سرهم فشار دهد، برقراری تماس اضطراری را بررسی خواهد کرد.

اگر تماس با شماره اضطراری برقرار شود، گلکسی واچ دکمه ای برای دسترسی مستقیم به اطلاعات پزشکی کاربر نمایش می دهد، به شرط اینکه کاربر از قبل این داده ها را در حساب خود ثبت کرده باشد.

آیا گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 4 ویژگی های نو One UI Watch را دریافت خواهند کرد؟

بله، سامسونگ به روزرسانی One UI Watch 5 را ابتدا از طریق برنامه آزمایشی اولیه ، دردسترس کاربران برنامه Members قرار خواهد داد و این آپدیت برای دارندگان گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 4 به طور آزمایشی ارائه خواهد شد.

نسخه آزمایشی One UI 5 Watch برای گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 5 در ماه می منتشر خواهد شد. البته نسخه نهایی این به روزرسانی در نیمه دوم سال جاری به همراه گلکسی واچ های نو سامسونگ ارائه می شود.

58321

منبع: خبرآنلاین

به "وقتی کنترل خواب دست ساعت سامسونگ می افتد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی کنترل خواب دست ساعت سامسونگ می افتد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید