همایشها و نمایشگاه ها

تکامل طراحی باربی در طول سال ها

یکی از موردانتظارترین فیلم های سال، فیلم باربی به کارگردانی گرتا گرویگ است که در 21 ژوئیه اکران می گردد. این فیلم با بازی مارگو رابی در نقش باربی، نوید این را می دهد که عروسک نمادین و دنیای او را با شکوه صورتی اش زنده کند.

12 مرداد 1402

لاماری ایما آنالیز شد ، زیبای کم جان!

لاماری ایما برای اولین بار تحت فشار آنالیز شد. این کراس اوور چینی بی نام و نشان اما خوش تیپ چقدر ارزش خرید دارد؟ در این تست واقعیت فنی این خودرو بالاخره تعیین شد.

2 مرداد 1402

زمان برگزاری هفدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران معین شد

ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، زمان برگزاری هفدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران تعیین شد.

26 تیر 1402

80 تولیدکننده برتر کشوری و استانی در نمایشگاه بزرگ مد و لباس گلستان حضور دارند

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در گرگان، محمد رعیت، پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری ضمن تبریک دهه کرامت و قدردانی از اهالی رسانه که همیشه در پوشش رویدادهای فرهنگی و هنری استان پیش قدم هستند، گفت: با حمایت کارگروه ساماندهی مُد و لباس کشور و به همت کارگروه...

9 خرداد 1402

افت شدید قیمت خودروهای مونتاژی ؛ جدیدترین قیمت ها را ببینید ، کاهش یک میلیارد و 100 میلیون تومانی تیگو ، آخرین قیمت تارا اتوماتیک و دنا اتوماتیک

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران با اشاره به این که قیمت خودرو به ویژه خودروهای مونتاژی طی روزهای گذشته در بازار کاهش یافته، گفت: قیمت برخی از این خودرو ها تا حدود یک میلیارد و 100 میلیون تومان افت کرده است.

3 خرداد 1402

آیین رونمایی مجموعه غزل دَم در نمایشگاه کتاب تهران برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در قم، مراسم رونمایی و جشن امضای مجموعه غزل دم با حضور علی داوودی، محمود اکرامی فر و ناصر فیض در غرفه انتشارات امتیاز در نمایشگاه کتاب1402، شبستان اصلی، راهروی 2، غرفه 7 صورت می گیرد.

29 اردیبهشت 1402

نقش سنتهای شفاهی در حال کمرنگ شدن است

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارش های منتشر گشته، نقش سنتهای شفاهی در حال کمرنگ شدن است.

28 اردیبهشت 1402

سوم ماه مه، روز جهانی آزادی مطبوعات

مجمع عمومی سازمان ملل متحد در 20 دسامبر1993 میلادی در چهل وهشتمین اجلاس خود طی مصوبه ای روز سوم ماه مه هر سال را به عنوان روز جهانی آزادی مطبوعات بیان کرد. این مصوبه از قطعنامه همایش عمومی یونسکو در سال1991 میلادی تحت عنوان ارتقای آزادی مطبوعات در جهان که...

13 اردیبهشت 1402

همایش ملی میراث فرهنگی و هنری سیراف در پهنه خلیج فارس برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران، پژوهشکده هنر فرهنگستان هنر با همکاری انجمن علمی باستان شناسی ایران و همزمان با روز خلیج فارس نخستین نشست تخصصی همایش ملی میراث فرهنگی و هنری سیراف در پهنه خلیج فارس را برگزار می نماید.

4 اردیبهشت 1402

گلدان 1800 ساله ای که نبرد گلادیاتور ها در انگلیس را ثابت می کند

مطالعات نو دربارۀ یک گلدان سفالی 1800 ساله نشان می دهد که در دوران امپراطوری روم پای مبارزات گلادیاتورها حتی به سرزمین انگلستان هم رسیده بود. باستان شناسان اعتقاد دارند که این گلدان یک یادبود ورزشی مربوط به یک مبارزۀ بسیار خاص بوده است.

30 فروردین 1402

کمپرها در راه تهران

خبرنگاران: خودروهای کمپینگ و کاروانینگ همزمان با عید فطر در تهران گردهم می آیند.

28 فروردین 1402

مرکز تحقیقات سرطان: 10 سال جوان تر؛ سن ابتلا به سرطان پستان در ایران نسبت به جهان ، تفاوت ابتلا به سرطان در ایران و سایر کشورها

روند رو به رشد و افزایشی امید به زندگی در همه بیماران سرطانی به خصوص مبتلایان به سرطان پستان در کشور قابل مقایسه با کشورهای پیشرفته بوده و حتی با در نظر گرفتن مرحله بالینی بیماری بهتر از بسیاری از کشورهای دیگر است.

19 فروردین 1402

معرفی اولین فرد سیاه پوست مسافر ماه

ایسنا نوشت: ویکتور گلاور (Victor Glover) اولین فضانورد سیاه پوست ناسا است که قرار است طی ماموریت آرتمیس 2 به ماه سفر کند.

17 فروردین 1402

صدف چگونه مروارید را تشکیل می دهد؟، عکس

روند تشکیل یک مروارید به این صورت است که ماده ای به نام کنچیولین به صورت لایه های بسیار نازک و متحدالمرکز دور هسته ای از جسم بیگانه ترشح می گردد و روی آن را ماده ای به نام مادر مروارید که کربنات کلسیم می باشد، می پوشاند.

16 فروردین 1402

من از سرزمین کاشی های فیروزه ای ام

منوچهر توانفر متولد 1320 اصفهان است. این را هم که نگوید، اصفهانی بودن را می گردد در صحبت کردنش پیدا کرد.او تا 18 سالگی در اصفهان مانده و بعد در سال 1338به تهران می آید و در رشته معماری دانشگاه شهید بهشتی پذیرفته می گردد.

15 اسفند 1401

وجود ستاره های سینمایی و تلویزیون و تاثیر آنها روی مخاطب

همآهنگ، پلتفرم چند رسانه ایی است که به محتوای فیلم و سریال می پردازد. این پلتفرم با بهره گیری از فناوری روز دنیا، به مخاطبان خود این امکان را داده تا به راحتی و با کیفیت عالی، به محتوا مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنند.

15 اسفند 1401

موزه لوور با دنیایی از رازهای کشف نشده در تهران

در تهران در این روزها نمونه جدیدی از قدرت نرم یا به عبارت دیگر فرهنگ در خدمت دیپلماسی به روی صحنه می رود و مرکز ایران میزبان نمایشگاهی شامل 50 اثر هنری نفیس از آثار باستانی و معاصر موزه لوور پاریس است. این درباره اخبار گردشگری، جدیدترین اخبار گردشگری،...

10 بهمن 1401

اختصاص کارت سفر 30 میلیون تومانی به هر خانواده ، سفر مقرون به صرفه با ایران سفر

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران گردی و دنیا گردی از رونمایی پلتفرم جدیدی با نام ایران سفر و اختصاص کارت سفر 30 میلیون تومانی به هر خانواده اطلاع داد.

7 بهمن 1401

10 مورد از مشهور ترین دریاچه های آمریکا

دریاچه ها از جمله جاذبه های طبیعی دنیا هستند که از هواداران بیشماری با هر نوع سلیقه و نظری برخوردار می باشند. این جاذبه های طبیعی حتی بدون در نظر گرفتن امکانات مختلف تفریحی و رفاهی که عموما در کنارشان وجود دارند نیز بسیار تماشایی و قابل توجه می باشند...

2 بهمن 1401

نقاشی تاریخی گمشده 175 ساله بالاخره پیدا شد

پرتره 175 ساله چارلز دیکنز که برای مدت 130 سال گمشده بود، به زودی در خانه سابق این نویسنده بزرگ انگلیسی به نمایش گذاشته می گردد. این خبر درباره رونمایی از پرتره 175 ساله نگارش شد.

1 بهمن 1401
تعداد: (74)