دکوراسیون اداری مناسب فضاهای استارتاپی

به گزارش وبلاگ عصر نو، اگر در پی این هستید که بدانید دکوراسیون اداری مناسب فضا های استارتاپی به چه شکل است، در ادامه می خواهیم در خصوص این موضوع صحبت کنیم و اطلاعات جامع و مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم. استارتاپ ها در کلاس خودشان هستند و سازماندهی و طراحی فضاهای اداری که این شرکت ها را نشان می دهد بیانگر این خواهد بود که آن ها چقدر آینده نگر هستند. استارتاپ ها به جای تکیه بر فضاهای سنتی دارای راهروهای طولانی یا فضاهای بزرگ مملو از اتاق ها باید به این نکته دقت نمایند که فضایی را در اختیار داشته باشند که برترین کارایی را برای آن ها داشته باشد و به آن ها یاری کند تا به هدف خود برسند. در بسیاری از موارد طرح های خلاقانه پیاده سازی می گردد که یاری می نماید تا استارتاپ ها به برترین شکل ممکن فعالیت خود را شروع نمایند.

دکوراسیون اداری مناسب فضاهای استارتاپی فضاهای استارتاپی

انتخاب و خرید مبلمان اداری

انتخاب مبلمان اداری یکی از موارد بسیار مهم برای استفاده استارتاپ ها است و آن ها باید به این نکته دقت نمایند که از مبلمان اداری استفاده نمایند تا ضمن داشتن کاربرد های بسیار زیاد برای مدت زمان طولانی بتوانند از آن ها استفاده نمایند. زمانی که در ادامه توضیحاتی را در خصوص نحوه دکوراسیون اداری مناسب فضا های استارتاپی را معرفی می کنیم به این نکته نیز اشاره می کنیم که چگونه و از چه طریقی می توانید برترین مبلمان اداری را در اختیار داشته باشید تا در آینده با چالش روبرو نشوید.

فضای انعطاف پذیر ایجاد کنید

استارت آپ ها ذاتاً نهادهایی پویا هستند و احتیاجهای آن ها ممکن است حتی در عرض یک سال به طور چشمگیری تغییر کند. این غیرعادی نیست که یک شرکت 10 نفره تعداد کارکنان خود را تنها در چند ماه سه برابر کند، یا عملیات خود را بر اساس عملکرد خود کاهش دهد. بسیاری از استارت آپ ها بعلاوه با تیم هایی از فریلنسرها و کارمندان پاره وقت کار می نمایند که تنها چند روز در هفته به دفتر مراجعه می نمایند. در حالی که یک شرکت ممکن است در نهایت به فضای بزرگتری برای پذیرش نیروی کار احتیاج داشته باشد تا به طور پیوسته که در حال رشد است نقل مکان نکند، در چنین شرایطی باید با ایجاد فضای کاری انعطاف پذیر بتوان تعداد افراد بیشتری را در این فضا قرار داد.

طراحی بر اساس فعالیت

نقش های شغلی نیز به طور مداوم در یک استارتاپ در حال تغییر هستند. در یک تیم کوچک، یک فرد ممکن است خود را درگیر جلسات فروش، کار بر روی طراحی وب سایت و راهنمایی استراتژی بازاریابی، کند. انجام چنین وظایف متنوعی با استفاده از یک میز کار غیر ممکن می گردد.

شما می توانید با خرید صندلی اداری یا میز اداری و یا هر کدام از مبلمان اداری فضای بیشتری را در اختیار داشته باشید و با استفاده از امکانات متنوع فضایی را در اختیار داشته باشید که به شما یاری می نماید تا به اهداف خود برسید.

فضاهای مشترک

ساعات طولانی و آخر هفته های کاری بخشی منظم از فرهنگ استارت آپی است، بنابراین ارتباط با افرادی که با آن ها کار می کنید مهم است. بنابراین، فضاهای رایجی که افراد در آن صحبت می نمایند، غذا می خورند و استراحت می نمایند، در یک استارتاپ به میزان منطقه ها کاری مهم هستند.

فضاهای کاری تحت رهبری برند

یک عامل بسیار مهم برای هر شرکت نوپا، روشی است که آن ها خود را به بازدیدنمایندگان نشان می دهند. هر استارتاپ موفقی افراد زیادی از دفاتر آن، از شرکا و سرمایه گذاران گرفته تا مشتریان و حتی کارمندان بالقوه بازدید می نمایند. مهم است که هنگام قدم زدن در فضا به آن ها نگاهی اجمالی به ماموریت ها، ارزش ها و فرهنگ شرکت بدهید.

نور طبیعی

نورپردازی در هر محیط اداری لازم است، اما استارتاپ ها تمایل دارند تا حد امکان از نور طبیعی استفاده نمایند. برای تکمیل نور خورشید، استارت آپ ها چراغ های سقفی سنتی را با لامپ هایی جایگزین می نمایند که نور گرم تر و دلپذیرتری ارائه می نمایند. بسیاری نیز از چراغ ها برای نشان دادن مرزها برای منطقه ها مختلف دفتر استفاده می نمایند، ویژگی که می تواند در فضاهای باز با کارهای بیشتر مفیدتر باشند.

فرصت های اجتماعی

بسیاری از استارت آپ ها با ارائه طیف وسیعی از فرصت های اجتماعی، از میزهای بازی گرفته تا آشپزخانه های مجهز، همکاری را به سطح بعدی ارتقا می دهند. این فضاهای اجتماعی برای الهام بخشیدن به تفکر خلاق و تعاملات بازیگوش و در عین حال حمایت از ابتکارات تیم سازی طراحی شده اند. آن ها بعلاوه به کارمندان این امکان را می دهند که از کارهایی که از نظر ذهنی سنگین هستند استراحت نمایند و در عین حال به آن ها یاری می نماید تا روابط محبت آمیز و تعادل بین کار و زندگی سالم را دنبال نمایند.

در کنار تمامی فرصت های اجتماعی که ایجاد می کنید داشتن فضاهای کاری مناسب مانند خرید میز کنفرانس مدرن می تواند به شما یاری کند تا در کنار فضاهای بسیار خوبی که برای فرصت های اجتماعی ایجاد می کنید فضای بسیار خوبی را هم برای کار کردن و برقراری جلسات مهم داشته باشید. مطمئنا زمانی که از چنین مبلمان اداری استفاده می کنید مزیت های بسیار خوبی را دریافت می کنید و می توانید جلسات خود را به برترین شکل ممکن به سرانجام برساند.

خرید دکوراسیون اداری

برترین مرجع برای خرید دکوراسیون اداری مناسب استارتاپ

در بالا توضیحات کاملی را ارائه کردیم که شما می توانید از چه روش هایی برای دکوراسیون اداری مناسب فضا های استارتاپی بهره ببرید، اما بخش مهمی از این دکوراسیون و مبلمان اداری هستند که ما می خواهیم یک مرجع بسیار خوب برای خرید مبلمان اداری را به شما معرفی کنیم که بتوانید برای فضای استارتاپی خود برترین و باکیفیت ترین مبلمان را در اختیار داشته باشید. فروشگاه اینترنتی ایرانیان چوب برترین گزینه ای است که ما قصد داریم آن را به شما پیشنهاد کنیم تا بتوانید برترین مبلمان اداری ممکن را در اختیار داشته باشید. ایرانیان چوب با هدف یاری به کسب و کارهای استارتاپی تمامی محصولات خود را با قیمت های به صرفه و خوبی در اختیارتان قرار می دهد و در کنار آن مشاوره رایگان را برای مشتریان خود در نظر گرفته که می توانند از تمامی این خدمات بهره مند شوند.

جمع بندی

دکوراسیون اداری که مناسب فضاهای استارت آپی باشد باید به گونه ای طراحی گردد که بیانگر پویایی در این فضا باشد. در بالا توضیحات کاملی را ارائه کردیم که شما می توانید با استفاده از آن ها فضایی بسیار خوب را طراحی کنید اما در کنار این ها به بخش اصلی هر دکوراسیون اداری اشاره کردیم که مربوط به مبلمان اداری است و شما می توانید برای خرید مبلمان اداری مناسب فضا های استارتاپی به فروشگاه اینترنتی ایرانیان چوب مراجعه کنید و از محصولات با کیفیت آن ها بهره مند شوید.

منبع: هفت گنج

به "دکوراسیون اداری مناسب فضاهای استارتاپی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون اداری مناسب فضاهای استارتاپی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید