80 تولیدکننده برتر کشوری و استانی در نمایشگاه بزرگ مد و لباس گلستان حضور دارند

به گزارش وبلاگ عصر نو، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در گرگان، محمد رعیت، پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری ضمن تبریک دهه کرامت و قدردانی از اهالی رسانه که همیشه در پوشش رویدادهای فرهنگی و هنری استان پیش قدم هستند، گفت: با حمایت کارگروه ساماندهی مُد و لباس کشور و به همت کارگروه ساماندهی مُد و لباس استان گلستان و این دستگاه اجرایی و موسسه مجری، اولین و خاص ترین رویداد بزرگ مُد و لباس با حضور برندهای مطرح کشور در قالب نمایشگاهی از تاریخ 10 تا 12 خردادماه در گرگان، تالار پیوند گشایش می یابد.

80 تولیدکننده برتر کشوری و استانی در نمایشگاه بزرگ مد و لباس گلستان حضور دارند

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه محصولات تولیدشده به وسیله طراحان و تولیدکنندگان مرکز و بعضی از استان های کشور که در این عرصه فعال هستند به نمایش درخواهد آمد، اضافه کرد: 5 تولیدکننده گلستانی و درمجموع 80 تولیدکننده برتر در نمایشگاه حضور خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه برای برپایی نمایشگاه همه گروه ها و سلیقه ها مدنظر گرفته شده اند، ادامه داد: در این نمایشگاه طرح تعویض چادرهای کهنه با نو، اعطای بن تخفیف برای عموم مردم و نیز اعطای تسهیلات قرض الحسنه خرید اقلام ویژه کارکنان دستگاه های دولتی ارائه می گردد.

رعیت با اشاره به اینکه گرگان و استان گلستان، نهمین شهرستان و ششمین استان است که چنین نمایشگاهی در آن برپا می گردد، اضافه کرد: ورود برای بانوان و خانواده ها آزاد و رایگان است و امکان ثبت سفارش و خرید در این نمایشگاه وجود دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، در سرانجام، گفت: این نمایشگاه در تاریخ 10 خردادماه ساعت 16 افتتاح می گردد و علاقه مندان می توانند در روز چهارشنبه و پنج شنبه (10 و 11 خرداد) ساعت 16 تا 22 و در روز آدینه 12 خردادماه از ساعت 11 تا 22 از این نمایشگاه تماشا کنند.

رعیت ضمن دعوت از عموم مردم گلستان به حضور و بهره مندی از این نمایشگاه بزرگ، گفت: رویکرد اصلی نمایشگاه، معرفی الگوها و سبک های اصیل و نوین ایرانی اسلامی در پوشش و سبک زندگی در اجتماع است که هویت و اصالت خود را از نمادهای فرهنگ، هنر و تمدن ایرانی اسلامی گرفته باشند.

وی در انتها بعلاوه از دستگاه ها و نهادهای مشارکت کننده در امر اطلاع رسانی و کمک رسانی برای برپایی چنین رویداد بزرگی قدردانی کرد و گفت: ایجاد غرفه بازی برای بچه ها در فضای نمایشگاهی تا خانواده ها با دغدغه کمتر به بازدید بپردازند و نیز وسیله ایاب و ذهاب برای سهولت دسترسی، ازجمله اقدامات پیش بینی شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "80 تولیدکننده برتر کشوری و استانی در نمایشگاه بزرگ مد و لباس گلستان حضور دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "80 تولیدکننده برتر کشوری و استانی در نمایشگاه بزرگ مد و لباس گلستان حضور دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید