نرم افزار و اپلیکیشن

ببینید؛ تریلرهای نو اسپایدرمن 2 به گیم پلی و لباس های مختلف می پردازند

استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) به تازگی تریلرهای جدیدی از بازی اسپایدرمن 2 منتشر نموده که یکی از آن ها به گیم پلی و دیگری به محتویات نسخه دیجیتال دلوکس بازی می پردازد.

28 شهریور 1402

مردم حاضر نیستند اجناس شان را به سمسارها بفروشند چون ... ، کالاهای دست دوم هم گران است

رئیس اتحادیه سمساران و امانت فروشان گفت: به دلیل کاهش قدرت خرید، مراجعه برای خرید کالای دست دوم هم بسیار کم شده است و از ابتدای سال 15 درصد از اعضا پروانه کسب خود را ابطال نموده اند.

3 مرداد 1402

روایت شهردار سابق تهران از فشار ها برای دوچرخه سواری زنان، اگر گزینه زن هستم را انتخاب می کردید نرم افزار شما را نمی پذیرفت

پیروز حناچی در بخشی از یک گفت وگوی مفصل درباره تجربه و اهدافش برای دوچرخه سواری توضیحاتی داد.

3 تیر 1402

این برنامه ها، باتری گوشی شما را خالی می نمایند! ، چند راه کار ساده برای ذخیره سازی شارژ

یک متخصص فاش کرد که یک برنامه رسانه اجتماعی بسیار محبوب چقدر می تواند باتری گوشی هوشمند شما را خالی کند.

18 خرداد 1402

5 چیزی که در خصوص نسل بعدی پردازنده های گوشی های هوشمند می دانیم

پردازنده های نسل بعد گوشی های هوشمند مبتنی بر معماری Arm قرار است از لحاظ عملکردی و عمر باتری بهتر عمل نمایند. در ادامه این مقاله به طور مفصل درباره انتظاراتمان از پردازنده های نسل بعد گوشی های هوشمند بیان می کنیم.

11 خرداد 1402

هشدار وارن بافت، سرمایه گذار مشهور آمریکایی: پیشرفت کنونی هوش مصنوعی برایم یادآور خلق بمب اتم است

دیجیاتو: وارن بافت، مدیرعامل برکشایر هتوی، بیان کرد که پیشرفت کنونی هوش مصنوعی برای او یادآور خلق بمب اتم است.

21 اردیبهشت 1402

وجود ستاره های سینمایی و تلویزیون و تاثیر آنها روی مخاطب

همآهنگ، پلتفرم چند رسانه ایی است که به محتوای فیلم و سریال می پردازد. این پلتفرم با بهره گیری از فناوری روز دنیا، به مخاطبان خود این امکان را داده تا به راحتی و با کیفیت عالی، به محتوا مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنند.

15 اسفند 1401

استفاده از تجهیزات چینی برای توسعه شبکه 5G در کشور

دیجیاتو نوشت: زارع پور گفت بسیاری از تجهیزات اینترنت نسل چهارم در کشور ما ساخت کشور چین است و در توسعه نسل پنجم نیز با چین همکاری داریم.

7 اسفند 1401

آیا ارتقای لپتاپ گیمینگ امکان پذیر است؟

آیا قصد خرید یک لپتاپ گیمینگ دارید اما در پسِ ذهنتان این سوال وجود دارد که آیا در آینده دور یا نزدیک می توان لپتاپ گیمینگ را به راحتی ارتقا داد؟ شاید هم برای تان جای سوال است که آیا ارتقای لپتاپ گیمینگ کار راحتی است یا دردسرهای خاص خودش را دارد؟ در این...

7 اسفند 1401

این برنامه موبایل می تواند سکته مغزی کاربران را بدون احتیاج به پزشک تشخیص دهد

یک اپلیکیشن تازه ممکن است به زودی بدون یاری پزشک قادر به تشخیص علائم سکته مغزی کاربران خود باشد. این اپلیکیشن که FAST.AI نام دارد، هنوز در حال توسعه است و در دسترس عموم قرار نگرفته، اما تحقیقات اولیه نشان می دهد که می تواند با موفقیت عدم تقارن صورت و ضعف...

17 بهمن 1401

اولین جلسه ایده پردازی و تدوین اطلس جامع گردشگری هرمزگان برگزار گشت

میراث آریا/ براساس آخرین گزارش های واصله، اولین جلسه ایده پردازی و تدوین اطلس جامع گردشگری هرمزگان برگزار گشت.

13 بهمن 1401

10 نکته ضروری برای سفر انفرادی و تنهایی سفر کردن

بسیاری اوقات سفرهای شما ،سفرهای محبت آمیز یا خانوادگی نیستند. وقتی به هر علتی به تنهایی سفر میکنید باید مسائلی را مد نظر قرار دهید.در ادامۀ این مطلب میتوانید با ده نکته که باید دربارۀ سفر انفرادی و تنها سفر کردن بدانید آشنا شوید.امروزه شاهد افزایش روز...

14 دی 1401

دوره استعدادیابی ورزشی بچه ها و نوجوانان در سمنان

دوره استعدادیابی ورزشی بچه ها و نوجوانان 8 تا 14 سال در دانشگاه سمنان برگزار گردید.

20 آبان 1401

عملیاتی کردن آزمون سراسری الکترونیکی یکی از اهداف سازمان سنجش، برگزاری آزمون الکترونیکی نیازمند تجهیزات خاص در سراسر کشور

معاون آزمون های سازمان سنجش گفت: درحال حاضر راهی به جز این نیست که آزمون های سازمان سنجش را از کاغذ جدا و از سال 1403 به صورت الکترونیکی برگزار کنیم .

13 آبان 1401

روشی ساده برای نصب سریع و ایمن ویندوز

تنها با یک روش ساده می توانید نصبی سریع و ایمن روی ویندوز داشته باشید.

7 آبان 1401

چگونه بفهمیم گوشی تلفن همراه مان شنود می گردد؟

به جز معدود افرادی که از موبایل تنها برای برقراری تماس های تلفنی استفاده می نمایند، سایر افراد باید مطلع باشند که موبایلی که در جیبشان است، ممکن است در حکم یک بمب سایبری برایشان عمل کند.

20 مهر 1401

گوگل از ویژگی های تازه موتور جستجوی خود رونمایی کرد

گوگل ساعاتی قبل در جریان یک رویداد از چندین قابلیت نرم افزاری نو رونمایی کرد که تعدادی از آن ها مربوط به موتور جستجوی این شرکت است. در ادامه به صورت مختصر و مفید به این مشخصه ها می پردازیم.

7 مهر 1401

قابلیت ویرایش پیغام ها به واتساپ می آید

واتساپ در حال توسعه ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می دهد پیغام های متنی ارسالی خود را ویرایش نمایند. طبق بعضی از گزارش ها، ردپایی از این ویژگی در آخرین نسخه بتای واتساپ اندروید مشاهده شده است.

2 مهر 1401

چگونه در تفلیس رفت و آمد کنیم؟

هر موقع که قصد سفر به کشوری خارجی را داریم، باید قبل از آنکه اقدام به تهیه بلیط مقصد مورد نظر کنیم، به آنالیز عوامل مهم و تاثیر گذار در کشور مقصد بپردازیم؛ این عوامل از رزرو هتل گرفته تا انواع دیدنی ها و منطقه ها تاریخی کشور مقصد را در بر می گیرند. یکی از...

12 شهریور 1401

آنالیز جامع کارت گرافیک های intel hd graphics family

مشخصات، قیمت، قدرت و آنالیز کارت گرافیک های intel hd برای کسانی که می خواهند کارت گرافیک دستگاه خود را عوض نمایند، مهم است. با ما باشید تا با کارت گرافیک آشنا شویم و پس از آن به مشخصات و قیمت کارت گرافیک intel hd graphics family می پردازیم و انواع آن را آنالیز کنیم.

24 مرداد 1401
تعداد: (57)