به این زودی ها منتظر نمایش الن ویک 2 نباشید؛ طراحی های تازه بازی منتشر شد

به گزارش وبلاگ عصر نو، استودیوی رمدی با معرفی الن ویک 2 در جریان مراسم گیم اواردز در سال گذشته، با وجود سکوت خبری از آن موقع تا به امروز، نظرات زیادی را به خود جلب نموده است. با این حال به تازگی سم لیک به عنوان کارگردان خلاقیت استودیو و کارگردان بازی، در بخشی از جشن دوازدهمین سالگرد الن ویک، اطلاعاتی را در خصوص نسخه دوم آن منتشر نموده است.

به این زودی ها منتظر نمایش الن ویک 2 نباشید؛ طراحی های تازه بازی منتشر شد

در ویدیویی که به تازگی منتشر شده، سم لیک در خصوص چگونگی ساخت بازی در حال حاضر صحبت نموده است. او بیان نمود که پیشرفت در فرایند توسعه با سرعت ثابتی در حال اجرا است اما تیم سازنده فعلا قصد ندارد زمان و منابع خود را به ایجاد یک تریلر یا نمایشی از گیم پلی اختصاص دهد. به این ترتیب به نظر می رسد که در تابستان سال جاری شاهد تریلری نو از بازی نخواهیم بود. لیک گفت:

او در ادامه اضافه کرد:

در راستای اخبار مربوط به سری الن ویک، لازم به ذکر است که شبکه AMC قرار است سریالی بر اساس این مجموعه با همکاری رمدی فراوری کند. این شبکه در گذشته سریال هایی نظیر Breaking Bad و The Walking Dead را فراوری نموده است. با این حال فعلا اطلاعاتی نظیر نام کارگردان یا بازیگران آن معین نیست. از طرفی گفته شده که نسخه بازسازی شده بازی اول مجموعه به طور رسمی در پاییز سال جاری برای کنسول دستی نینتندو سوییچ عرضه می گردد.

بازی الن ویک 2 قرار است در سال 2023 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری و رایانه های شخصی منتشر گردد. در ادامه می توانید تصاویر هنری نو بازی را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "به این زودی ها منتظر نمایش الن ویک 2 نباشید؛ طراحی های تازه بازی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به این زودی ها منتظر نمایش الن ویک 2 نباشید؛ طراحی های تازه بازی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید