اخبار و رویدادها

قیمت خودروهای وارداتی سامانه یکپارچه علی الحساب اعلام شد ، وعده ها پوچ بودند؟

اگر در ساعات اخیر سری به سامانه یکپارچه زدید، حتماً متوجه اعلام قیمت خودروهای وارداتی سامانه یکپارچه شدید. سامانه براساس اطلاعیه شماره دو، قیمت علی الحساب 6 خودرو وارداتی را به نمایش گذاشت. این خودروها به هیچ عنوان نمی توانند مالی تلقی شوند.

23 مهر 1402

انتصاب رئیس هیات ژیمناستیک جزیره کیش

به گزارش دیده بان گردشگری ایران و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی اندیشه کیش، با حکم عابد حقدادی، رئیس فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران، سیدمجتبی قیاسی به مدت دوسال به عنوان رئیس هیات ژیمناستیک جزیره کیش منصوب شد.

19 مهر 1402

طرز تهیه دسر یخچالی با بیسکویت پتی بور ساده و خوشمزه

طرز تهیه دسر یخچالی با بیسکویت پتی بور بسیار ساده است و احتیاج به هیچ پخت وپزی ندارد. این دسر یونانی با ترکیبات دلچسبی همچون خامه شیرینی و گاناش شکلاتی به دسری خوشمزه تبدیل شده است. در این مقاله، سه مدل از دسر یخچالی با بیسکویت پتی بور، ساده (بدون خامه...

11 مهر 1402

چشم دنیا خیره به کاروانسرای چمشک

کاروانسرای چمشک در شهرستان پلدختر از ویژگی های معماری ممتازی برخوردار است، این کاروانسرا تنها کاروانسرای سه حیاطه ایران به شمار میرود.

7 مهر 1402

بفرمایید وام مسکن؛ قسطش هم ماهی 20 میلیون تومان!

بخشنامه ای به تازگی از سوی شبکه بانکی ابلاغ شده است که نشان دهنده تعریف یک نوع وام ویژه با مبلغی معادل 1/ 3 برابر سقف وام فعلی خرید مسکن رایج در شبکه بانکی است. اما این وام نه برای همه متقاضیان که تنها برای یک شکل خاص از خریداران مسکن تعریف و در نظر گرفته...

30 شهریور 1402

قیمت شاهین در روسیه چقدر است؟ ، زمان عرضه آریا و لیدا برقی

شاهین به عنوان یکی از اصلی ترین اجزای سبد محصولات صادراتی سایپا حواشی زیادی را در بر داشت. پس از اعلام قیمت فروش 19 هزار دلاری این محصول در روسیه، یک سوال کلیدی در اذهان عمومی به وجود آمد که چرا در بازار خودروی روسیه که خودرو های چینی با قیمت کمتری حضور...

30 شهریور 1402

خودرویی که رونالدو را به ایتالیا کشاند!، عکس

تعجبی نیست که بازیکن فوتبالی با عایدی میلیارد دلاری که دارد بتواند کلکسیونی از ماشین های سوپراسپرت جمع آوری کند، اگرچه مجموعه این بازیکن حرفه ای گسترده نیست اما ارزشی بیشتر از 30 میلیون دلار دارد.

28 شهریور 1402

نمایش قدرت چین به تایوان با پرواز ده ها جنگنده

فارس نوشت: در ادامه مداخلات غرب در امور تایوان و تنش های چین با آنها بر سر این جزیره، خبرها از پرواز ده ها جنگنده چینی در نزدیکی تایوان حکایت دارد.

26 شهریور 1402

نخستین دوره MBA تخصصی صنعت چاپ برگزار می گردد

بهنام نجفی، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، از برگزاری نخستین دوره MBA تخصصی صنعت چاپ اطلاع داد و گفت: این دوره با هدف ارتقای سطح دانش صنعت چاپ، آمیختگی تجربه و دانش، آشنایی با تغییرات فناوری و منعطف شدن صنعتگران به تجارت در دنیا پر تغییر امروز برگزار...

24 شهریور 1402

چندین محوطه تاریخی در اثر زلزله اخیر در مراکش به شدت آسیب دیده اند

ایسنا/ براساس آخرین اخبار و گزارشهای منتشر شده، چندین محوطه تاریخی در اثر زلزله اخیر در مراکش به شدت آسیب دیده اند.

22 شهریور 1402

ال نینو در راه است، احتمال وقوع شرایط فوق نرمال در بارش ها و بروز سیلاب

وقوع شرایط فوق نرمال در فاز ال نینو، خبر از وقوع بارش های سنگین و سیل آسا دارد و در صورت تحقق پیش بینی های فصلی، بخش عمده کشور در پاییز و زمستان پیش رو با بروز شرایط حدی اقلیمی، شاهد بارش های شدید و رودخانه های سیلابی خواهند بود.

21 شهریور 1402

ایران ، آنگولا هم بدون تماشاگر شد

تیم ملی فوتبال ایران روز سه شنبه در ملاقاتی محبت آمیز در استادیوم آزادی به مصاف آنگولا خواهد رفت. این ملاقات ساعت 19:30 برگزار می گردد. خبرنگار ایسنا آگاه شد که این ملاقات پشت درب های بسته و بدون حضور طرفداران برگزار خواهد شد.

19 شهریور 1402

محکومیت نفت آبادان در کمیته انضباطی

ملاقات تیم های نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان در هفته چهارم برگزار و از سوی عبدالله ویسی، سرمربی تیم صنعت نفت آبادان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراجش شد، رخ داد.

18 شهریور 1402

برترین سوئیت های رشت برای اجاره

رشت از جمله زیباترین شهرهای ایران است. اصلاً وقتی که به استان گیلان سفر کنید، روحتان تازه می گردد. گیلان جایی است که می توانید ریه های خود را از اکسیژن خالص و بوی خوش درختان پر و خالی کنید.

18 شهریور 1402

تصویر وحشت ستاره تیم ملی از مصدومیت بیرانوند!

علیرضا بیرانوند که در بازی قبلی تیم ملی مقابل ازبکستان مصدوم شده بود بار دیگر این شرایط را تجربه کرد.

16 شهریور 1402

کارگاه داستان نویسی کتابی با رویکردی متفاوت

به گزارش خبرنگاران (اینا)؛ بزرگداشت عباس جهانگیریان و رونمایی از دو کتاب کارگاه داستان نویسی از انتشارات کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان و کتاب پیوندهای مشترک سینما و ادبیات در آثار داستانی عباس جهانگیریان به انتخاب و تألیف پریناز معارفی از انتشارات...

15 شهریور 1402

سرعت در ارائه ویزا چین به متقاضیان ایرانی

در ملاقات رئیس اداره گذرنامه و ویزا وزارت امورخارجه با کنسول سفارت چین در تهران، دو طرف بر تسریع در ارائه ویزا به متقاضیان ایرانی تاکید کردند.

14 شهریور 1402

ببینید، موتورسوار چگونه آتش گرفت!

کارشناسان آتش نشانی بارها هشدار داده اند که در زمان دریافت سوخت، وسیله نقلیه را خاموش کنید، اما متاسفانه هنوز بعضی ها به این موضوع توجه نمی نمایند و جان خود و دیگران را به خطر می اندازند.

11 شهریور 1402

تبدیل توده سرطانی به عضله ، سرطان سارکوم درمان می گردد

آزمایشگاه پروفسور کریستوفر واکوک در آزمایشگاه Cold Spring Harbor به مدت 6 سال، ماموریتی برای تبدیل سلول های سرطان سارکوم به سلول های بافتی با عملکرد منظم سپری نموده است.

10 شهریور 1402

تجربه های مسافران ایرانی در انگلیس

انگلیس کشوری نیست که احتیاج به تعریف داشته باشد. یکی از پیشرفته ترین کشورهای جهان که چه از لحاظ آثار تاریخی و دیدنی، چه موزه ها، چه طبیعت فوق العاده و خلاصه از هر نظر یک مقصد توریستی مجذوب کننده و خاص محسوب می گردد. اما در مقاله امروز قرار نیست در خصوص...

4 شهریور 1402
تعداد: (1240)