اخبار صنعت

طرز تهیه دسر یخچالی با بیسکویت پتی بور ساده و خوشمزه

طرز تهیه دسر یخچالی با بیسکویت پتی بور بسیار ساده است و احتیاج به هیچ پخت وپزی ندارد. این دسر یونانی با ترکیبات دلچسبی همچون خامه شیرینی و گاناش شکلاتی به دسری خوشمزه تبدیل شده است. در این مقاله، سه مدل از دسر یخچالی با بیسکویت پتی بور، ساده (بدون خامه...

11 مهر 1402

چشم دنیا خیره به کاروانسرای چمشک

کاروانسرای چمشک در شهرستان پلدختر از ویژگی های معماری ممتازی برخوردار است، این کاروانسرا تنها کاروانسرای سه حیاطه ایران به شمار میرود.

7 مهر 1402

نخستین دوره MBA تخصصی صنعت چاپ برگزار می گردد

بهنام نجفی، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، از برگزاری نخستین دوره MBA تخصصی صنعت چاپ اطلاع داد و گفت: این دوره با هدف ارتقای سطح دانش صنعت چاپ، آمیختگی تجربه و دانش، آشنایی با تغییرات فناوری و منعطف شدن صنعتگران به تجارت در دنیا پر تغییر امروز برگزار...

24 شهریور 1402

ال نینو در راه است، احتمال وقوع شرایط فوق نرمال در بارش ها و بروز سیلاب

وقوع شرایط فوق نرمال در فاز ال نینو، خبر از وقوع بارش های سنگین و سیل آسا دارد و در صورت تحقق پیش بینی های فصلی، بخش عمده کشور در پاییز و زمستان پیش رو با بروز شرایط حدی اقلیمی، شاهد بارش های شدید و رودخانه های سیلابی خواهند بود.

21 شهریور 1402

محکومیت نفت آبادان در کمیته انضباطی

ملاقات تیم های نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان در هفته چهارم برگزار و از سوی عبدالله ویسی، سرمربی تیم صنعت نفت آبادان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراجش شد، رخ داد.

18 شهریور 1402

کشفی عجیب و غریب در مورد قهوه!

پژوهشگران دریافته اند که جایگزینی درصدی از شن و ماسه با تفاله قهوه منجر به فراوری بتن قوی تری می گردد.

4 شهریور 1402

مجوز بازی سرلک یک ماه تمدید شد

مشکل هافبک پرسپولیس برای ملاقات با ذوب آهن با تمدید مجوز وی رفع شد.

3 شهریور 1402

پوستر نهمین نکوداشت هفته علوم و فناوری چاپ ایران رونمایی شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ، مراسم رونمایی از پوستر نهمین نکوداشت هفته علوم و فناوری چاپ ایران، دوشنبه (31 مردادماه) در موسسه فرهنگی صبا انجام شد.

31 مرداد 1402

در جستجوی ژن ثروت؛ درون مغز یک میلیاردر ، چرا ابرثروتمندان رفتار های عجیب و به ظاهر دیوانه وار دارند؟

خبرنگاران- فرانسیس اسکات فیتز جرالد یکی از بهترین داستان نویسان قرن بیستم روزگاری جمله معروفی را بیان کرده بود: ثروتمندان با من و شما فرق دارند.

11 مرداد 1402

معرفی کامل انواع ورق پلی کربنات

در این محتوا به معرفی کامل انواع ورق پلی کربنات پرداخته ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

10 مرداد 1402

معرفی 10 نوع لیبل (برچسب) پرطرفدار در سال 1402

استفاده از لیبل برای محصولات مختلف به نحوی که اطلاعات کامل و دقیقی درباره آن ها را فراهم کند، بسیار مهم است. بعلاوه، لیبل ها به شرکت ها یاری می نمایند تا از محصولات خود بهتر بازاریابی نمایند و از تقلب در بازار جلوگیری نمایند. با توجه به افزایش مصرف نمایندگانی...

9 مرداد 1402

گرما؛ تخم مرغ را ارزان کرد ، قیمت هر شانه تخم مرغ 30عددی چند شد؟

مدیرعامل اتحادیه مرکزی مرغداران میهن با بیان این که هر کیلوگرم تخم مرغ درب مرغداری بیش از 10 هزار تومان کمتر از نرخ مصوب خود به فروش می رسد، گفت: کاهش خرید تخم مرغ در فصل گرما، قیمت این محصول را کاهش داد.

7 مرداد 1402

لاماری ایما آنالیز شد ، زیبای کم جان!

لاماری ایما برای اولین بار تحت فشار آنالیز شد. این کراس اوور چینی بی نام و نشان اما خوش تیپ چقدر ارزش خرید دارد؟ در این تست واقعیت فنی این خودرو بالاخره تعیین شد.

2 مرداد 1402

زمان برگزاری هفدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران معین شد

ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، زمان برگزاری هفدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران تعیین شد.

26 تیر 1402

شلیک تفنگ اتمی جهان را تکان می دهد! ، عکس

هر شلیک آزمایشی این تفنگ، جهان را یک قدم به آنچه به صورت بالقوه منبع بی انتها نیروی پاک خواهد بود، نزدیکتر خواهد نمود.

8 تیر 1402

طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی سریع و ساده به سبک ساندویچی

محال است نام آبادان و غذاهای جنوبی به میان بیاید و کسی یاد سمبوسه های ترد و خوشمزه اش نیفتد. اگرچه این روزها سبک های تازه تری مثل طرز تهیه سمبوسه پیتزایی با سوسیس و کالباس پرطرفدار شده، با این حال هنوز عده بی شماری هستند که سمبوسه را به شکل سنتی آن، یعنی...

1 تیر 1402

برق 2 بانک به علت مصرف بی رویه قطع شد

سخنگوی صنعت برق گفت: برق بانک های ملی ایران و تجارت به علت نادیده گرفتن تذکرات و هشدارهای شرکت توزیع نیروی برق تا به امروز دو بار قطع شده است.

29 خرداد 1402

افشاگری سروش رفیعی از پیشنهاد عجیب کارلوس کی روش

سروش رفیعی از جمله بازیکنانی بود که در زمان سرمربیگری کارلوس کی روش در تیم ملی ایران در مقطعی به این تیم دعوت شد؛ درست زمانی که او در تیم تراکتور سرباز بود و سرمربی سابق تیم ملی هم کوشش زیادی برای حل مشکل رفیعی انجام داد.

25 خرداد 1402

هواشناسی قشم: طوفان حاره ای نزدیک است، کشتی های تجاری به منطقه ها فراساحلی دریای عمان نروند

رییس اداره هواشناسی قشم با هشدار دوباره اینکه طوفان حاره ای BIPARJOY که در جنوب دریای عرب (شمال اقیانوس هند) شکل گرفته است در حال حاضر به عنوان طوفان درجه یک در موقیت 14.6 درجه عرض شمالی و 66.6 درجه طول شرقی واقع شده است و دارای سرعت باد 65 نات است، گفت: توصیه می...

21 خرداد 1402

برجسته ترین خانه های اپرا در جهان

وقتی صحبت از گنجینه های معماری به میان می آید، خانه اپرا اغلب اوقات ارزشمندترین گوهر هر شهر است. بهترین خانه های اپرا تنها برای نمایش ساخته نشدند بلکه این موضوع را نشان می دهند که شهر از سطح بالایی از فرهنگ، قدرت و ثروت برخوردار است. خانه های اپرا نه تنها...

19 خرداد 1402
تعداد: (247)