نخستین دوره MBA تخصصی صنعت چاپ برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ عصر نو، بهنام نجفی، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، از برگزاری نخستین دوره MBA تخصصی صنعت چاپ اطلاع داد و گفت: این دوره با هدف ارتقای سطح دانش صنعت چاپ، آمیختگی تجربه و دانش، آشنایی با تغییرات فناوری و منعطف شدن صنعتگران به تجارت در دنیا پر تغییر امروز برگزار خواهد شد.

نخستین دوره MBA تخصصی صنعت چاپ برگزار می گردد

وی اضافه کرد: این دوره با مدرک وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با قابلیت ترجمه رسمی است که با حمایت و پشتیبانی اتحادیه چاپخانه داران برگزار خواهد شد.

نجفی با بیان اینکه آموزش، تجربه بازدید و شبکه سازی ازجمله مباحث این دوره خواهد بود، مطرح نمود: طرح مباحثی درباره مدیریت سرمایه، بعلاوه فناوری های نوین و هوش مصنوع در صنعت چاپ و بسته بندی، بعلاوه اصول سازمان و مدیریت کسب و کار در این دوره ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به سایر موضوعات این دوره، گفت: تحلیل تطبیقی صنعت چاپ و بسته بندی در ایران و دنیا، آشنایی با سازمان ها و نهادهای بالادستی و ناظر، مباحث قانونی و حقوقی در صنعت چاپ و بسته بندی و آینده پژوهی در صنعت چاپ و بسته بندی در لیست سرفصل های دوره واقع شده است.

به گفته وی، این دوره آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد و یکی از سرفصل های این دوره بازدید حضوری از چاپخانه ها است و افراد می توانند چالش های مدیریت و مسائل جاری در صنعت چاپ و بسته بندی و آشنایی با فرایندهای جاری را به صورت حضوری و عملی بیاموزند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "نخستین دوره MBA تخصصی صنعت چاپ برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین دوره MBA تخصصی صنعت چاپ برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید