قابلیت ویرایش پیغام ها به واتساپ می آید

به گزارش وبلاگ عصر نو، واتساپ در حال توسعه ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می دهد پیغام های متنی ارسالی خود را ویرایش نمایند. طبق بعضی از گزارش ها، ردپایی از این ویژگی در آخرین نسخه بتای واتساپ اندروید مشاهده شده است.

قابلیت ویرایش پیغام ها به واتساپ می آید

به گزارش وبلاگ عصر نو به نقل از rahnamato، به نظر می رسد که گیرندگان یک پیغام ویرایش شده برای دسترسی به این ویژگی باید نرم افزار خود را بروزرسانی نمایند. واتساپ چندین ماه است که بر روی این ویژگی کار می نماید. این قابلیت در ماه می نیز در یکی دیگر از نسخه های بتای اندروید واتساپ مشاهده شده بود. این قابلیت در ابتدا به وسیله ردیاب واتساپ WABetaInfo مشاهده شد.

در حال حاضر، معین نیست که آیا واتساپ محدودیت زمانی خاصی برای ویرایش پیغامک های ارسالی در نظر می گیرد یا خیر. در مورد انتشار این ویژگی در نسخه اصلی واتساپ نیز هنوز اطلاعاتی ارائه نشده است. در این گزارش اسکرین شاتی از این ویژگی منتشر شده است که نشان می دهد گیزندگان پیغام های ویرایش شده برای دسترسی به این ویژگی باید نرم افزار خود را به آخرین نسخه بروزرسانی نمایند.

برای ویرایش پیغام ها، کاربران باید بر روی پیغام مورد نظر به مدت طولانی نگه دارند و از منوی پاپ آپ گزینه Edit را انتخاب نمایند. در حال حاضر این قسمت شامل دو گزینه Info و Copy است.

طبق بعضی گزارش های دیگر، این پیغام رسان در حال کار بر روی ویژگی دیگری است که به کاربران اندروید اجازه می دهد تا از چت های خود در Google Drive پشتیبان گیری نمایند. این نسخه پشتیبان شامل تاریخچه کامل چت، فایل های رسانه ای و سایر اسناد خواهد بود. گفته می گردد که این ویژگی به زودی در نسخه بتای اندروید این اپلیکیشن ارائه خواهد شد.

منبع: فرارو

به "قابلیت ویرایش پیغام ها به واتساپ می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت ویرایش پیغام ها به واتساپ می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید