واتساپ قابلیتی جالب برای پیغام صوتی را به زودی به اپ iOS اضافه می نماید

به گزارش وبلاگ عصر نو، این طور که به نظر می رسد، واتساپ میخواهد به زودی قابلیت بسیار مجذوب کننده و کاربردی توقف و ادامه ضبط صدا را به اپلیکیشن خود در سیستم عامل iOS اضافه کند.

واتساپ قابلیتی جالب برای پیغام صوتی را به زودی به اپ iOS اضافه می نماید

اگر جزء آن دسته از کاربرانی هستید که خیلی با پیغام صوتی ارسال می کنید، واتساپ خبر خوبی برایتان دارد و آن هم این است که به زودی قادر خواهید بود صدای خود را حین ضبط متوقف نموده و بعدا از همان قسمت ادامه دهید. این قابلیت واقعا کاربردی و خوب است؛ به خصوص برای کلاس های درسی که معلم یا استاد به وسیله صدای ضبط شده با دانش آموزان یا دانشجویان خود در ارتباط هستند.

به گزارش وب سایت معتبر WABetainfo که معمولا خبرهای مربوط به اضافه شدن قابلیت های نو به نسخه بتای واتساپ را پوشش می دهد و همواره هم به عنوان منبعی موثق شناخته می گردد، این قابلیت هنوز در هیچ نسخه ای از واتساپ در دسترس قرار ندارد چرا که شرکت در حال کار روی آن است تا بتواند مسائل مربوط به آن را کاملا رفع کند.

البته خود وب سایت یاد شده پیروز شد به پیش نمایش آن دسترسی داشته باشد. در یک ویدیو که از این قابلیت منتشر شد، توانستیم همان چیزی را ببینیم که انتظارش را داشتیم؛ یعنی امکان این وجود داشت که صدا حین ضبط شدن متوقف گردد و سپس ادامه پیدا کند. در حال حاضر تنها کاری که می توانید با واتساپ انجام دهید این است که به صدای ضبط شده خود قبل از ارسال گوش کنید.

هنوز معین نیست چه زمانی می توانید رسما به قابلیت توقف و ضبط دوباره صدا دسترسی داشته باشید چون حتی در نسخه بتا هم وجود ندارد. ویدیو نشان می دهد تا چه مقدار تیم توسعه در حال کار برای عملی شدن آن است. قابلیتی که در پیغام رسان های زیادی هم وجود ندارد و اگر واتساپ به آن مجهز گردد بسیار عالی خواهد بود.

علاوه بر این ها، هفته گذشته خبری از همین منبع منتشر شده بود مبنی براینکه واتساپ میخواهد قابلیت نوی را به اپلیکیشن خود اضافه کند و آن هم این است که کاربر بتواند در حالی که به صدای ضبط شده گوش می دهد، از صفحه آن گفت و گو خارج گردد. قابلیتی که در حال حاضر در دسترس قرار ندارد و کاربر باید حتما در آن صفحه بماند در غیر این صورت فرایند پخش صدا قطع می گردد. البته اگر با فشردن کلید هوم، از واتساپ خارج شوید صدا همچنان پخش می گردد اما در همان واتساپ نمی توانید از صفحه ای به صفحه دیگر بروید. اما به نظر می رسد به زودی این امکان هم فراهم خواهد شد تا در حالی که با شخص دیگری در حال گفت و گو هستید، بتوانید به فایل صوتی طولانی مدت دوست دیگرتان گوش دهید، بدون اینکه احتیاج باشد در صفحه وی بمانید.

WABetaInfo در یکی از خبرهای خود به این نکته هم اشاره نمود که درست مانند قابلیت توقف و پخش صدا در واتساپ، پخش کننده صدای نو این اپلیکیشن هم در حال توسعه است و معین نیست چه زمانی حتی به نسخه بتا خواهد آمد. بنابراین فعلا باید منتظر بمانیم تا خبرهای بیشتری پیرامون این موضوع منتشر گردد.

واتساپ به تازگی امکان تجربه پیغام های محوشونده را به کاربران بتا داده است و بنابراین می توانید بین 24 ساعت هفته تا 90 روز، پیغامی را برای ارسال زمان بندی کنید. اما متأسفانه امکان پذیرش عضو نوی برای نسخه بتا وجود ندارد و باید برای امتحان کاردن قابلیت های نو منتظر اضافه شدن آن ها به نسخه اصلی باشیم. البته قابلیت توقف و ادامه ضبط صدا در واتساپ ابتدا برای کاربران iOS منتشر خواهد شد.

منبع: 9To5Mac

منبع: دیجیکالا مگ

به "واتساپ قابلیتی جالب برای پیغام صوتی را به زودی به اپ iOS اضافه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واتساپ قابلیتی جالب برای پیغام صوتی را به زودی به اپ iOS اضافه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید