ببینید؛ تریلرهای نو اسپایدرمن 2 به گیم پلی و لباس های مختلف می پردازند

به گزارش وبلاگ عصر نو، استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) به تازگی تریلرهای جدیدی از بازی اسپایدرمن 2 منتشر نموده که یکی از آن ها به گیم پلی و دیگری به محتویات نسخه دیجیتال دلوکس بازی می پردازد.

ببینید؛ تریلرهای نو اسپایدرمن 2 به گیم پلی و لباس های مختلف می پردازند

در ویدیوی مربوط به گیم پلی، برایان اینتیهار (Bryan Intihar)، کارگردان خلاقیت بازی، نگاهی به نیویورک پیشرفته را به بازیکنان ارائه می دهد که شامل مکان های نو، سیستم پیمایش هیجان انگیر، جابه جایی تقریبا فوری بین قهرمانان، تنوع بالا از شخصیت های شرور، توانایی ها و ابزاری های نو و در نهایت لباس های متنوع خواهد بود.

طبق گفته های اینتیهار، نقشه بازی Marvels Spider-Man 2 تقریبا دو برابر از قبل شده و بازیکنان در آن در منطقه ها مشهور سراسر کوئینز و بروکلین تاب خواهند خورد. از طرفی با ماموریت های داستانی، ماموریت های جانبی و فعالیت های شهری مختلف، این توسعه نقشه بعلاوه به معنای گزینه های پیمایش سریع تر مانند بال هایی برای پرواز (Web Wings) است که می تواند با تاب خوردن سنتی از طریق تار برای حرکت با سرعت بیشتر ترکیب گردد. بازیکنان بعلاوه می توانند به لطف قدرت پلی استیشن 5، تقریبا به صورت آنی بین پیتر پارکر و مایلز مورالز در دنیای باز بازی جابه جا شوند. این دو هر کدام داستان های جانبی و جداگانه خود را برای کشف در سراسر شهر خواهند داشت. البته ظاهرا بعضی از فعالیت ها را می توان با هر یک از مردان عنکبوتی انجام داد.

در اسپایدرمن 2، مجموعه ای از توانایی ها و مهارت های نو برای قهرمانان وجود دارد. قدرت های سیمبیوتی و بازوهای عنکبوتی نو پیت، تهاجمی و بی رحمانه هستند. در همین حال، مایلز به توانایی های بیوالکتریک تکامل یافته خود روی می آورد. با استفاده از یک طرح کنترلی ساده و گیرا، این توانایی ها را می توانید به راحتی با هم ترکیب کنید و آن ها را در مبارزاتی به سبکی کاملا نو بهره ببرید.

در این میان با 65 لباس موجود در بازی که شامل طرح های اصلی نو و موارد دلخواه هواداران از فیلم ها و کمیک ها می گردد، بازیکنان لباس های گسترده ای برای استفاده در این نسخه خواهند داشت. از طرفی وجود طرح های رنگی مختلف برای هر لباس باعث شده که بیش از 200 طرح متنوع در دسترس بازیکنان قرار گیرد.

نسخه دیجیتال دلوکس اسپایدرمن 2 با 10 لباس انحصاری، آیتم های اضافی برای حالت عکاسی بازی و 2 امتیاز مهارت در دسترس قرار خواهد گرفت. یکی از تریلرهای منتشر شده به این لباس ها می پردازد. این ده لباس شامل لباس Apunkalyptic با فناوری کم، لباس Stone Monkey با الهام از افسانه های چینی، لباس Tactical با الهام از رسانه های ژاپنی و دنیای کمیک بوک، لباس Aurantia با ظاهری مجذوب کننده و مخفیانه، لباس 25th Century با ظاهری فوق العاده مدرن، لباس The EnC0ded با ظاهری سایبرپانکی، لباس Biomechanical با الهام از انیمه، لباس Red Spectre با رنگبندی شیک و قرمز، لباس Tokusatsu با الهام از ژانر Tokusatsu و لباس Agimat با ظاهری الهام گرفته از قبایل بومی فیلیپین می گردد.

بازی اسپایدرمن 2 در 20 اکتبر (28 مهر) امسال به صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. در ادامه می توانید تریلرها و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ تریلرهای نو اسپایدرمن 2 به گیم پلی و لباس های مختلف می پردازند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ تریلرهای نو اسپایدرمن 2 به گیم پلی و لباس های مختلف می پردازند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید