معرفی پروازهای فرست کلاس شرکت هواپیمایی کاتای پسفیک

به گزارش وبلاگ عصر نو، آشنایی با پروازهای فرست کلاس شرکت هواپیمایی کاتای پسفیک | First Class Cathay Pacific

امروز می خواهیم تا یکی دیگر از پروازهای فرست کلاس در ایرلاین های معروف جهان را به شما معرفی نماییم. پرواز فرست کلاس شرکت هواپیمایی کاتای پاسفیک (First Class Cathay Pacific). بگذارید تا این گونه بگوییم که اگر قصد دارید تا به هنگ کنگ و یا کشور دیگری بروید و می خواهید که از یک پرواز لوکس و فرست کلاس استفاده نمایید، در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر این کلاس پروازی گران قیمت و لوکس آسیایی از شرکت هواپیمایی کاتای پسفیک را مورد بررسی قرار دهیم.

معرفی پروازهای فرست کلاس شرکت هواپیمایی کاتای پسفیک

مختصری درباره تاریخچه شرکت هواپمایی کاتای پسفیک

شرکت هواپیمایی کاتای پسفیک در سال 1946 و در هنگ کنگ راه اندازی شد و روزانه به 200 مقصد که در 50 کشور دنیا پراکنده شده اند، پروازهای مستقیم در کلاس های پروازی فرست کلاس، بیزینس کلاس و اکونومی کلاس دارد.

دفتر مرکزی این شرکت هواپیمایی در هنگ کنگ است و از فرودگاه بین المللی هنگ کنگ به عنوان آشیانه مرکزی هواپیمایی خود استفاده می کند.

این شرکت هواپیمایی در حال حاضر در آشیانه هواپیمای خود دارای 145 فروند هواپیمای مسافربری و باربری می باشد.

بر طبق آمار رسمی این شرکت در سال 2012 بیش از 27 میلیون مسافر و نزدیک به 2 میلیون بسته و بار را در سراسر دنیا جا به جا کرده است.

شرکت هواپیمایی کاتای پسفیک در 10 ساله اخیر همیشه جز 5 خط برتر هوایی در دنیا بوده است. فرودگاه های سووارنابومی بانکوک و تائویوان تایوان، به عنوان مراکز اصلی پرواز هواپیماهای شرکت کاتای پسفیک فعالیت می نمایند.

مقاصد پروازی شرکت هواپیمایی کاتای پسفیک در 5 قاره دنیا و در 50 مقصد و در کشورهایی همچون: آفریقای جنوبی، استرالیا، نیوزیلند، چین، بحرین، بنگلادش، هند، نپال، سریلانکا، دبی، قطر، مالدیو، اتریش، جمهوری چک، بلژیک، دانمارک، فنلاند، فرانسه،آلمان، مجارستان، ایتالیا، نروژ، پرتغال، روسیه، اسپانیا، سوئد، سوئیس، هلند، انگلیس، برزیل، کانادا، شیلی، مکزیک، پرو، آمریکا، اندونزی، مالزی، میانمار، فیلیپین، سنگاپور، تایلند، ویتنام ،کامبوج، ژاپن و کره می باشد.

قابل ذکر است که شرکت کاتای پسفیک، با سفارش 51 فروند هواپیمای نو در حال توسعه ناوگان هواپیمایی شرکت خود است.

پروازهای فرست کلاس شکت هواپیمای کاتای پسفیک

درواقع می توان گفت اشخاصی که قصد سفری لوکس و مجلل را به هر نقطه ای از دنیا که شرکت هواپیمایی کاتای پسفیک پرواز می نمایند را دارند، می توانند از خدمات این شرکت هواپیمایی آسیایی استفاده نمایند.

قبل از هر چیز لازم است تا بگوییم که شرکت هواپیمایی هنگ کنگی توانسته است تا 4 بار جایزه بهترین ایرلاین دنیا را در رزومه کاری خود به ثبت برساند و این به آن معنی است که مسافران می توانند با خیالی آسوده و خاطری بسیار مطمئن در انتظار یکی از بهترین تجربه خود از یک ایرلاین آسیایی و سفر هوایی باشند. همانطور که کمی در بالاتر به آن اشاره کردیم، با پروازهایی به بیش از 180 مقصد بین المللی به وسیله 143 هواپیما، مقاصد بسیاری است که بتوانید به آن سفر کنید. همکاری با سایر ایرلاین های بزرگ مانند بریتیش ایرویز و فلای بای را می دهد.

می رسیم به بحث ویژگی های پروازهای فرست کلاس و لوکس کاتای پسفیک.

اولین ویژگی این پروازها این است که می توانید در هر حالتی از خدمات وای فای و اینترنت همراه کاتای پاسفیک استفاده نمایید. شما می توانید به صورت آنلاین چک این پرواز خود را انجام نمایید، هر کجا که هستید، بر روی آسمان و یا بر روی زمین.

فرست کلاس این ایرلاین این امکان را به شما می دهد که جایگاه دلخواه خود را از قبل رزرو نمایید. البته در نظر داشته باشید که این رزرواسیون تنها برای مشتریانی که با کلاس های مشخصی سفر می نمایند و دارای اعتبار نقره ای و یا بالاتر در مارکو پولو کلاب، روبی (Ruby) و یا اعضای بالاتر وان ورلد هستند نیز امکان پذیر است.

البته شرکت هواپیمایی کاتای پسیفیک به خاطر خدماتی که حین همه پروازهایش ارائه می دهد مشهور شده است و معروفیت دارد.

جدای از این که این شرکت در تمامی پروازهایش خدماتی بسیار با کیفیت ارائه می دهد اما در پروازهای فرست کلاسش خدمات بیش از حدی که شاید یک مسافر انتظار دارد، خدمات حین سفر ارائه می دهد.

این شرکت هواپیمایی یکی از بهترین کترینگ های هواپیمایی را در سراسر دنیا دارد و از هنر و دست پخت بهترین سر آشپزان آسیایی و بین المللی بهره می گیرد.

منوی غذایی پروازهای فرست کلاس شرکت هواپیمایی کاتای پاسفیک هر چند مدت یک بار به روزرسانی می شوند و غذاهای متنوع چینی و بین المللی در آن طبخ می نمایند.

این غذاها با بهترین مواد غذایی تازه و با کیفیت طبخ می گیردند.

پرسنل پروازی پروازهای فرست کلاس همیشه در دسترس هستند و انواع خدمات را به مسافران ارائه می دهند. در طی این سفر می توانید از منوی متنوع سرگرمی این کلاس پروازی استفاده نمایید.

انواع فیلم های روز دنیا، موسیقی های بین المللی، مجله ها روزنامه های روز دنیا و همچنین پنل های بازی در دسترس مسافران است.

و اما می رسیم به جایگاه های این پرواز. جایگاه های این پرواز قابلیت تبدیل به تخت خواب را دارند و آن قدر فضا را خصوصی می نمایند که حتی مسافران با لباس های راحتی خود در جایگاه خود قرار بگیرند.

هزینه پرواز های فرست کلاس کاتای پاسیفیک در آخرین برآورد برابر با 28 هزار دلار (این رقم برابر با نرخ 9 اردیبهشت 1397 می باشد) می باشد و همین رقم نشان دهنده این است که قرار است مسافرین این پرواز از هر چیزی بهترینش را دریافت نمایند.

درباره جایگاه های این پرواز باید این توضیح را بدهیم که این جایگاه ها در واقع دارای یک پاد کوچک است که به جایگاه این قابلیت را می بخشد که تبدیل به تخت خواب شود. همچنین مسافران این پرواز یک تلویزیون شخصی دارند و می توانند خود برنامه های آن را هدایت نمایند.

در نهایت این پرواز این قابلیت را بری مسافرانش در نظر می گیرد که بتوانند با استفاده از یک صفحه کوچک نور جایگاه خود و دمای آن را تنظیم نمایند.

منبع: الی گشت

به "معرفی پروازهای فرست کلاس شرکت هواپیمایی کاتای پسفیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی پروازهای فرست کلاس شرکت هواپیمایی کاتای پسفیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید