سریال و پخش خانگی

پرچم هر یک از خاندان های سریال بازی تاج و تخت چه معنایی دارد؟

در میان نبرد های حماسی و شخصیت های محبوب و مطرود بازی تاج و تخت، نماد های یک خاندان ماهیت هر خانواده اشرافی را در وستروس به تصویر می کشد. آن ها همچنین مانند راهنمایی برای طرفداران عمل می کنند تا هویت هر خاندان را دریابند و با اعضای آن ارتباط برقرار کنند....

27 مرداد 1402

تکامل طراحی باربی در طول سال ها

یکی از موردانتظارترین فیلم های سال، فیلم باربی به کارگردانی گرتا گرویگ است که در 21 ژوئیه اکران می گردد. این فیلم با بازی مارگو رابی در نقش باربی، نوید این را می دهد که عروسک نمادین و دنیای او را با شکوه صورتی اش زنده کند.

12 مرداد 1402

معرفی 10 نوع لیبل (برچسب) پرطرفدار در سال 1402

استفاده از لیبل برای محصولات مختلف به نحوی که اطلاعات کامل و دقیقی درباره آن ها را فراهم کند، بسیار مهم است. بعلاوه، لیبل ها به شرکت ها یاری می نمایند تا از محصولات خود بهتر بازاریابی نمایند و از تقلب در بازار جلوگیری نمایند. با توجه به افزایش مصرف نمایندگانی...

9 مرداد 1402

انگیزه های مالی عامل موفقیت جهانی انیمیشن ژاپن بود، تعجب کاردار سفارت ژاپن از علاقه دانشجویان ایرانی به انیمیشن

به گزارش خبرنگاران ؛ آیین رونمایی از کتاب چیبی، سادگی در انیمیشن به نویسندگی کیارش زندی و نوید صنایع مظفری به همت دانشگاه سوره تهران و با همکاری موزه هنرهای معاصر با حضور فرخ یکدانه مدرس و تهیه کننده و کارگردان انیمیشن و رضا بهمنی مدرس دانشگاه و انیماتور...

12 خرداد 1402

کوالکام اطلاعات تراشه های کاربران را جمع آوری می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، براساس یافته های این شرکت آلمانی ویژگی مذکور به سیستم عامل اندروید وابسته نیست. این بدان معنا است که حتی اگر سیستم عامل درگیر نباشد، داده ها منتقل می شوند.

10 اردیبهشت 1402

هوش مصنوعی نویسنده این سریال پرطرفدار شد

ایسنا نوشت: ربات هوش مصنوعی ChatGPT بخش هایی از یک قسمت مجموعه طنز پویانمایی آمریکایی ساوت پارک(South Park) را نوشته است.

29 اسفند 1401

وجود ستاره های سینمایی و تلویزیون و تاثیر آنها روی مخاطب

همآهنگ، پلتفرم چند رسانه ایی است که به محتوای فیلم و سریال می پردازد. این پلتفرم با بهره گیری از فناوری روز دنیا، به مخاطبان خود این امکان را داده تا به راحتی و با کیفیت عالی، به محتوا مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنند.

15 اسفند 1401

ببینید ، سکانسی ماندگار از بازی شهرام عبدلی در خط قرمز ؛ 21 سال پیش

سریال خط قرمز اولین حضور رسمی عبدلی در قاب تلویزیون است. سکانسی ماندگار از بازی شهرام عبدلی در خط قرمز 21 سال پیش را در این ویدئو می بینید.

6 اسفند 1401

نقاشی تاریخی گمشده 175 ساله بالاخره پیدا شد

پرتره 175 ساله چارلز دیکنز که برای مدت 130 سال گمشده بود، به زودی در خانه سابق این نویسنده بزرگ انگلیسی به نمایش گذاشته می گردد. این خبر درباره رونمایی از پرتره 175 ساله نگارش شد.

1 بهمن 1401

بیل گیتس ماه آینده در سریال کمدی تئوری بیگ بنگ بازی می نماید

نابغه میلیاردی دنیای فناوری به دنیای بازیگری هم علاقه دارد. بیل گیتس در سال 2001 در سریال Frasier بازی کرد و اکنون می خواهد در یک قسمت از سریال کمدی معروف The Big Bang Theory شبکه CBC نقش خودش را بازی کند.

19 آذر 1401

ببینید ، لحظه خواستگاری از پریناز ایزدیار در قاب تلویزیون

سکانسی عاشقانه از سریال زمانه ساخته حسن فتحی که از شبکه آی فیلم در حال پخش است مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

12 آبان 1401

یکی از عمو فتیله ای ها به تلویزیون برگشت

فصل اول برنامه شگفت انگیزان با اجرای سعید شیخ زاده در شبکه پویا فراوری و پخش شده بود. حالا تلویزیون با پخش تیزر فصل دوم این برنامه، از حضور علی فروتن به عنوان مجری خبر داده است.

27 مهر 1401

تغییر چهره بهروز فریبا

اولین بار در سال 1397 وقتی 11 ساله بود در قائم شهر به کلاس های بازیگری رفت و نوروز 99 در 13 سالگی با سریال مرکز در فصل ششم با نقش بهروز فریبا، پسر فهمیه و بهبود اولین تجربه بازیگری حرفه ای خود را در جلوی دوربین بدست آورد.

22 شهریور 1401

15 شهر برتر آسیا در سال 2022

شهر برتر آسیا شهری با ترکیبی مجذوب نماینده و روح بخشی از تاریخ باستان، هتل های مجلل و غذاهای لذیذ می باشد، شهرهای آسیایی به لحاظ فرهنگ و تاریخ از تنوع بسیار زیادی برخوردارند. بسیاری از مردم دنیا پس از فروکش کردن نسبی پاندمی کووید 19 سفرهای خود را به نقاط...

20 شهریور 1401

روایت بازیگر تلویزیون از ماجرای یک ترور

سپیده خداوردی، بازیگر نقش همسر شهید مجید شهریاری، از دانشمندان هسته ای ترورشده در سال 89، نقشش در مجموعه صبح آخرین روز را یک زن تماما قهرمان دانست.

13 شهریور 1401

نصرالله مدقالچی صدراعظم در انیمیشن ژولیت و شاه شد

تهران (پانا) - نصرالله مدقالچی صداپیشه نقش میرزا حسین خان سپهسالار، صدراعظم دربار ناصرالدین شاه در انیمیشن سینمایی ژولیت و شاه شد.

6 شهریور 1401

راز های گفته نشده از کارتون پسر شجاع؛ نام واقعی پدر پسر شجاع چه بود؟

کارتون های بسیاری در دهه شصت از تلویزیون پخش می شدند که یکی از آن ها پسر شجاع نام داشت.

1 مرداد 1401

به این زودی ها منتظر نمایش الن ویک 2 نباشید؛ طراحی های تازه بازی منتشر شد

استودیوی رمدی با معرفی الن ویک 2 در جریان مراسم گیم اواردز در سال گذشته، با وجود سکوت خبری از آن موقع تا به امروز، نظرات زیادی را به خود جلب نموده است. با این حال به تازگی سم لیک به عنوان کارگردان خلاقیت استودیو و کارگردان بازی، در بخشی از جشن دوازدهمین...

12 تیر 1401

تاثیرگذار، کلیدواژه ای بود که از مخاطبان هَبوب دریافت کردم

تهران (پانا) - مهسا سامانی درباره موفقیت های اثرش و بازخوردهایی که دریافت نموده است گفت کلیدواژه ای که از بازخوردهای نمایش هَبوب تا به امروز گرفته است تاثیرگذاربوده است و فکر می نماید اکران آثاری از این دست در محیط های آموزشی تاثیرگذارتر باشد.

24 خرداد 1401

عروس مطلقه علی پروین کیست؟، ازدواج دوم آناهیتا درگاهی با اشکان خطیبی

خبرنگاران:آناهیتا درگاهی بازیگر خوشگل ایرانی است که تصاویر گنگ و خفن زیادی از خود منتشر می نماید اما اینبار عکسش با نظرات شرم آور برخی ها همراه شد.

15 اردیبهشت 1401
تعداد: (51)