10 فیلم کلاسیک و دوست داشتنی در مورد سفر

به گزارش وبلاگ عصر نو، مقالات مرتبط:

  • لوکیشن های فیلم و سریال های ایرانی و گردشگری فیلم
  • بازدید از لوکیشن های فیلم Spectre و همسفر شدن با مأمور 007

هواپیما، قطار، اتومبیل (Planes, Trains, and Automobiles)

این فیلم در مورد مسافرت در روز شکرگذاری (چهارمین پنجشنبه ماه نوامبر) است، اما معروفیت این فیلم عمدتا به خاطر صحنه ها و اتفاقات خنده داری است که حین سفر روی می دهد. این فیلم تقریبا هر حادثه ای را که در سفر دوست ندارید برایتان اتفاق بیفتد، برایتان به صحنه می کشد. اتفاقاتی همچون سقوط هواپیما، خراب شدن قطار و مشکلاتی که برای اتومبیل اجاره ای می تواند پیش آید. اگر در پی فیلمی سراسر خنده هستید، این فیلم را از دست ندهید.

10 فیلم کلاسیک و دوست داشتنی در مورد سفر

و عشق (Love Actually)

لحظه ای که سام کوچک از دست ماموران امنیتی فرودگاهِ هیدرو (فرودگاه بزرگی در لندن) فرار می کند تا با عشقش جووانا، قبل از سوار شدن او به هواپیما، خداحافظی کند، به قدری زیبا و عاشقانه است که اشک هر انسانی را درمی آورد.

تنها در خانه (Home Alone)

بین فیلم های تنها در خانه 1 و 2، مسائل زیادی در فرودگاه و خانه به وجود می آید. چند نکته وجود دارد که می توانیم از این فیلم یاد بگیریم:

وقتی به تعطیلات می روید، فرزندتان را در خانه تنها نگذارید، مواظب باشید فرزندتان در فرودگاه گم نشود، اگر 8 ساله هستید، تنهایی به شهر نیویورک نروید و ...

کوتوله (Elf)

امکان ندارد در طول دیدنی این فیلم از خنده روده بُر نشوید، مخصوصا صحنه ای که بادی کوتوله تلاش می کند جهت خود را در نیویورک پیدا کند یا زمانی که با تاکسی تصادف می کند.

تعطیلات (The Holiday)

تا حالا برایتان اتفاق افتاده که در انگلستان با یک چمدان سنگین در یک جاده گِلی و در حالی که کفش پاشنه بلند به پا دارید، راه بروید؟ شخصیت کمرون دیاز (بازیگر هالیوودی)، در فیلم تعطیلات به ما نشان می دهد که این کفش ها چه نقش حیاتی و مهمی دارند!

چهار کریسمس (Four Christmases)

وقتی تمامی پروازهای خارجی فرودگاه سان فرانسیسکو به علت وجود مه لغو می شوند، زوج خوشبخت این فیلم، مجبور می شوند در چهار جشن کریسمس مختلف شرکت کرده و با خانواده های عجیب و غریب یکدیگر ملاقات کنند، اما این زوج، شرکت در جشن کریسمس را نوعی کسر شان خود می دانند!

قطار سریع السیر قطبی (The Polar Express)

اینکه در قطاری باشید که به خاطر بریدن ترمز ها، کنترلش را از دست می دهد، یک کابوس به تمام معناست، اما فیلم قطار سریع السیر قطبی این حادثه را همچون یک سواریِ شاد و تفریحیِ ترن هوایی جلوه می دهد.

داستان کریسمس (A Christmas Story)

هیچ چیز بدتر از این نیست که بعد از برگرداندن درخت کریسمس، چرخ اتومبیل تان در جاده و در سرمای شدید پنچر شود! داستان این فیلم در مورد اتفاقات غیرمترقبه ای است که ممکن است برای هر کسی در شب سال نو اتفاق بیفتد.

او چطور کریسمس را دزدید (How the Grinch Stole Christmas)

اگر تنها یک چیز در این فیلم وجود دارد که باید از آن درس بگیریم، ضدحال نزدن در طول تعطیلات و نیز سبک بار بودن هنگام سفر است!

تعطیلات کریسمس (National Lampoons Christmas Vacation)

حتی چوی چیس (Chevy Chase؛ کمدین معروف آمریکایی) نیز نمی تواند خونسردی خود را در طول سفر کریسمسی در این فیلم حفظ کند. در این فیلم، همه چیز به هم می ریزد. اتفاقاتی همچون گیر کردن در زیر تریلی 18 چرخ و با اتومبیل به توده برفی برخورد کردن، صحنه هایی هستند که شما را به شدت خواهند خنداند.

ایام تعطیل نوروز، زمان خوبی برای دیدنی فیلم است. دیدن این فیلم ها در کنار فراهم کردن لحظاتی شاد و مفرح برای شما، نکاتی در مورد داشتن سفری بی خطر را نیز به شما یادآور خواهد شد.

منبع: کجارو / travelandleisure.com

به "10 فیلم کلاسیک و دوست داشتنی در مورد سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 فیلم کلاسیک و دوست داشتنی در مورد سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید