هوش مصنوعی نویسنده این سریال پرطرفدار شد

به گزارش وبلاگ عصر نو، ایسنا نوشت: ربات هوش مصنوعی ChatGPT بخش هایی از یک قسمت مجموعه طنز پویانمایی آمریکایی ساوت پارک(South Park) را نوشته است.

هوش مصنوعی نویسنده این سریال پرطرفدار شد

بخش هایی از جدیدترین قسمت مجموعه ساوت پارک به وسیله ربات هوش مصنوعیChatGPT شرکت OpenAI نوشته شده است.

سازندگان طنز پویانمایی آمریکایی ساوت پارک از ربات هوش مصنوعی ChatGPT شرکت OpenAI برای ساخت جدیدترین قسمت این مجموعه با عنوان آموزش عمیق یاری گرفتند. کل قسمت درباره چت بات است و چند دقیقه آخر این قسمت را ChatGPT فراوری نموده است.

قسمت چهارم فصل 26 این مجموعه چندین پسر از کلاسی که استن(از شخصیت های اصلی این مجموعه تلویزیونی) در آن حضور دارد را نشان می دهد که از چت بات برای نوشتن مقاله و ارسال پیغام متنی برای دختران استفاده می نمایند و تیتراژ پایانی نشان می دهد که این بخش به وسیله تری پارکر(Trey Parker) و ChatGPT نوشته شده است.

هوش مصنوعی یک سخنرانی ارائه شده به وسیله استن فراوری کرد که به علت صدای رباتیک آن این امر قابل توجه است و در آن این پسر استدلال می نماید که چرا نباید مردم را برای استفاده از ChatGPT سرزنش کرد.

این شخصیت می گوید: این شرکت های غول پیکر فناوری هستند که هوش مصنوعی Open AI را گرفتند، آن را آماده کردند و از آن درآمدزایی کردند و آن را با حداکثر سرعتی که می توانستند در اختیار همه ما قرار دادند تا پیشروی نمایند.

در این قسمت چندین پیغام متنی که استن برای دوستش فرستاده نیز به وسیله ChatGPT ایجاد شده است.

یادگیری عمیق زمانی شروع می گردد که دانش آموزان ساوت پارک کشف می نمایند که می توانند از ChatGPT برای انجام تکالیف درسی و مدرسه از آن استفاده نمایند.

استن متوجه می گردد که کلاید اخیراً با دوستانش بسیار خوب صحبت می نماید و از او می پرسد که چگونه اینقدر خوب صحبت می نماید و از او می خواهد به او یاری کند تا با دوست خود وندی آشتی کند.

کلاید گفت: می توانید از ChatGPT بهره ببرید. یکسری برنامه ها وجود دارد که می توانید از آنها بهره ببرید تا بعضی کارهای شما را برایتان انجام دهند. مردم از آنها برای نوشتن شعر، نوشتن برنامه های شغلی استفاده می نمایند.

استن در ابتدا مردد است، اما در نهایت از ChatGPT برای ارسال پیغامک به وندی استفاده می نماید. این قسمت بعلاوه نشان می دهد که چگونه دانش آموزان تمام تکالیف خود را با یاری ChatGPT انجام می دهند.

بیشتر قسمت به وسیله پارکر نوشته شده است، اما اعتقاد بر این است که چند دقیقه آخر کار به وسیله این ربات هوش مصنوعی خلق شده است. در پایان وندی متوجه می گردد که پیغام های استن به وسیله هوش مصنوعی فراوری شده است.

استن از ChatGPT می خواهد داستانی بنویسد که در ساوت پارک اتفاق می افتد، جایی که پسری به نام استن باید دوستش را متقاعد کند که او در خصوص استفاده از هوش مصنوعی برای ارسال پیغام به او دروغ گفته است.

همه چیز درست می گردد زیرا او به همه می گوید که این تقصیر او نیست و در نهایت همه با او موافق هستند و دوستش کاملاً او را بخشیده است.

تری پارکر و مت استون تهیه نمایندگان اصلی مجموعه قبلاً به هوش مصنوعی ابراز علاقه نموده بودند، زیرا این دو در دسامبر 2022 مبلغ 20 میلیون دلار را در استودیوی هوش مصنوعی خود به نام Deep Voodoo سرمایه گذاری کردند. گرچه این امر پیشرفت هوش مصنوعی را برجسته می نماید، اما این ترس را ایجاد می نماید که چت بات آماده است تا مشاغل متعددی را تصاحب کند.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "هوش مصنوعی نویسنده این سریال پرطرفدار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوش مصنوعی نویسنده این سریال پرطرفدار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید