فریبا نادری هم ناراحت است !

به گزارش وبلاگ عصر نو، خبرنگاران: گلایه فریبا نادری بازیگر زن مشهور نسبت به کم پول بودن صدا و سیما که باعث کم شدن درآمدش شده است.

فریبا نادری هم ناراحت است !

فریبا نادری بازیگر توانای کشورمان است. بیشتر در نقش های منفی شاهد بازی فریبا نادری هستیم اما برعکس نقش های در دنیای حقیقی فریبا نادری قلبی مهربان دارد. فریبا نادری درباره حواشی که برایش درست می نمایند هم صحبت کرد. فریبا نادری گفت: خزانه پول نداره به من پول بده!

به گزارش وبلاگ عصر نو، فریبا نادری نسبت به کم شدن بودجه صدا و سیما که باعث کم شدن درآمدش شده است گلایه دارد.

البته خانم نادری که شرایط مالی خوبی دارند و خدا کنه بیشتر هم داشته باشند ولی خب این رکود مالی در همه بخش های جامعه به وجود امده و تنها بازیگران و صدا و سیما نیستند و اتفاقا در بخش هایی رکود و مسائل پیش آمده که خیلی ضروری تر و مهم تر از صدا و سیما هستند ! خیلی از کارگرها بیکار شدند و حقوق ها افزایش نیافته و حتی کم شده و ...

حاشیه های فریبا نادری و شاهرخ استخری

یکی از حاشیه های عجیبی که برای فریبا نادری پیش آمده بود شایعه رابطه او با شاهرخ استخری بود که بیشتر به خاطر نبودن تصویری از همسر شاهرخ استخری مردم باور می کردند. جالب است که همسر فریبا نادری می گوید وقتی که با او ازدواج کردم نمی دانستم که او بازیگر است ! ادعایی که خیلی عجیب به نظر می رسد و کاملا شبیه همان ادعای است که همسر جوان رضا رویگری مطرح نموده است. مگر می گردد رضا رویگری را نشناسی حتی وقتی می خواهی با او ازدواج کنی ! بیشتر حاشیه های فریبا نادری مربوط به صحبت های او درباره واکسن و رعایت پروتکل های بهداشتی است. جنجال هایی که فریبا نادری بر سر واکسن زدنش به راه انداخت : او با انتشار یک ویدیو به کنایه به مردم گفت که اگر ناراحت نمی شوید (بگویید که او از قشر خاص جامعه است) تا واکسن بزند و زودتر به سر کار (سریال) برگردد. بعلاوه در زمینه کرونا و این بیماری او یک بار مردمی که مسافرت می فرایند را گاو خطاب کرد. خانم نادری به همراه همسرش یک رستوران راه اندازی نموده و خودش مسئول تبلیغات و مارکتینگ آن رستوران است. البته بارها اشاره نموده که دستپخت بسیار خوبی دارد و غذای خوب را می شناسد.

حاشیه های فریبا نادری در قرنطینه

قرنطینه لاکچری و تبلیغات اینستاگرامی سبک زندگی نو خانم بازیگر - فریبا نادری از وقتی که قرنطینه شروع شده به ویلای لاکچری اش در شمال کشور پناه برده است : فریبا نادری بازیگری ثروتمند است که خیلی از مردم اعتقاد دارند که به علت شوهر پولدارش است، او یک ویلای لاکچری و بزرگ در شمال کشور دارد که بیشتر اوقات تصاویری از آن منتشر می نماید. وی در پاسخ به سوال مردم درباره ویلایش به کنایه گفت : مردم ببخشند که ویلا دارم. فریبا نادری متولد 23 فروردین 1363 است.فریبا نادری همسر سابق مسعود رسام بود. فریبا نادری بعد از درگذشت همسر اولش با یکی از فعالان مواد غذایی و لبنیات ازدواج کرد.

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا

به "فریبا نادری هم ناراحت است !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریبا نادری هم ناراحت است !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید