120 هدیه روز مادر و روز زن براساس خصوصیات کامل ماه تولد آن ها

به گزارش وبلاگ عصر نو، هدیه برای روز مادر چی بخریم؟ هدیه روز زن نگرفتم، چی بخرم؟ انتخاب یک هدیه خاص و هیجان انگیز برای مادران و همسران ایرانی از همین حالا تبدیل به یک دغدغه برای مردان ایرانی شده است. البته که هر چه از دوست رسد نیکوست؛ اما دوست دارید سال جاری برای خرید هدیه روز مادر و زن یک حرکت هیجان انگیز و خاص بزنید و براساس ویژگی های ماه تولد و شخصیتی مادر یا همسرتان هدیه تهیه کنید؟ راهنمای خرید 12 هدیه خاص روز مادر و مادر شوهر و روز زن براساس خصوصیات ماه تولد مادر و همسر را در سرویس بخوانید. با همراه باشید.

120 هدیه روز مادر و روز زن براساس خصوصیات کامل ماه تولد آن ها

هدیه خاص روز مادر برای زنان متولدین فروردین

سمبل متولدین ماه فروردین قوچ است و عنصر وجودشان آتش است. قوچ های آتشین همیشه دل شان می خواهد نفر اول باشند، پر انرژی هستند و دوست دارند این انرژی را به دیگران هم منتقل نمایند. قوچ ها مستقلند. حالا بیایید فکر کنم برترین هدیه برای یک زن متولد فروردین فعال، پرانرژی و مستقل چه چیزی است؟ اصلا به هدایایی مثل پازل، کتاب های بیوگرافی و لوازم خانگی فکر نکنید.

به نظر می رسد با توجه به خصوصیات قوچ های فروردینی برترین هدیه خاص روز مادر این موارد هستند: یک جفت کفش ورزشی، یک وسیله ورزشی مثل لوازم وزرش TRX، هندزفری برای گوش دادن موزیک، یک ، یک کیف شیک دستی یا کیف پول، بلیت کنسرت، لوازم آرایش و پیرایش مثل ست قیچی و موچین یا ست مانیکور و پدیکور و … .

هر کدام یک هدیه خاص برای روز زن و مادر هستند. برای خرید زیورآلات هم یادتان باشد سنگ خوش یمن فروردینی ها الماس و یاقوت است. حتما هدیه را با بسته بندی کنید.

متولدین اردیبهشت؛ کارت هدیه یا یک گلدان آپارتمانی برای هدیه روز زن

اردیبهشتی ها با سمبل گاو نر و عنصر وجودی خاک اتفاقا بسیار احساساتی، خاکی و آرام هستند. این دوستداران طبیعت اگر چه عاشق گل هستند اما معمولا سلیقه شان لوکس و لاکچری است.

اگر می خواهید برای یک خانم اردیبهشتی هدیه روز مادر و زن را تدارک ببینید بهتر است بدانید برخی از نمونه های یک هدیه خاص روز مادر و یک سورپرایز عالی برای روز زن عبارتند است: یک روسری پشمی لوکس و برند، یک جفت کفش یا دستکش چرم (کیف چرم هم قبول است)، یک کارت هدیه برای چند جلسه ماساژ، سکه طلا، ست لوازم آرایش یا مانیکور شیک، یک جعبه شکلات توت فرنگی خوشمزه و مرغوب، یک جفت بالش پر با روبالشی ابریشمی، یک جفت دستکش باغبانی یا یک گلدان آپارتمانی شیک و مرغوب.

سنگ خوش یمن اردیبهشتی ها یاقوت کبود است پس اگر قصد خرید زیورآلات به عنوان هدیه خاص روز مادر را دارید این نکته را مد نظر داشته باشید. به ظاهر بسته هدیه اهمیت بدهید، اردیبهشتی ها نکته بین هستند و شکل و شمایل بسته هدیه هم برای شان اهمیت دارد.

البته انواع کارت هدیه معمولا انتخاب نخست اغلب مدیران برای هدیه مناسب روز زن برای کارمندان هم محسوب می شوند.

متولدین خرداد؛ هدیه ای خاص برای روز زن دوقلوها

خردادی ها با عنصر هوا و سمبل دوقلویشان سنگ محبوب شان زمرد کبود است. شاید برای تان جالب باشد که بدانید زنان متولدین خرداد ترجیح می دهند چند هدیه کوچک و ریزه میزه با هم بگیرند تا یک کادوی بزرگ.

بعلاوه خردادی ها دوست دارند هدیه ای که می گیرند بیشتر دست و انگشتان شان را درگیر کند تا فکر شان را. برترین و جالب ترین هدیه خاص روز مادر برای خردادی ها این موارد هستند:

کیف و کفش، کامواهای رنگی و شاد و یک جفت میل بافتنی، یک جعبه مداد رنگی، کتابی با موضوعیت خلاقیت یا این که چگونه نویسنده شویم، تبلت، لپ تاپ، گوشی هوشمند یا سایر دستگاه های ارتباطی هوشمند، یک ست دفتر و اتوماتیک یا خودنویس، یک جعبه پر از هدایای کوچک و رنگی مثل لوازم آرایش، جاکلیدی، سوت، لاک و یا شکلات های رنگی یا حتی یک پرنده سخنگو!

برای زنان متولدین تیر؛ عتیقه بخریم یا کتاب؟

زنان متولدین ماه تیر بسیار احساساتی هستند. اگر در پی هدیه خاص روز مادر برای متولدین تیر هستید باید به جنبه معنادار بودن هدیه هم توجه کنید. به یک مغازه عتیقه فروشی بروید و هدیه مورد نظرتان را انتخاب کنید.

هدایای دست ساز هم گزینه خوبی هستند برای مثال سنگ خوش یمن متولدین تیر مروارید است پس زیورآلات دست ساز مزین به مروارید یک انتخاب عالی هستند. یک قاب عکس که در آن عکسی خانوادگی نقش بسته است، کارت هدیه خرید از فروشگاه لوازم خانگی و یا مغازه عتیقه فروشی، لباس و اکسسوری های مجلسی و شکیل، کتاب آشپزی، کتاب شیرینی پزی، دعوت به رستوران محبوب و … جزو برترین هدایای روز زن برای همسر، مادر و مادر شوهرهاست.

متولدین مرداد؛ هدیه روز زن برای یک شیر بخشنده

مردادی ها شیر هستند. درواقع گرم ترین و احساساتی ترین و البته بخشنده ترین سمبل ماه های تولد متعلق به این افراد است، شیرهای اهل بریز و بپاش. به همین علت به نظر می رسد برای انتخاب هدیه روز مادر برای زن متولد مرداد یا به عبارتی شیرهای مرداد حسابی حساسیت به خرج دهید و دقت کنید.

یادتان باشد هر هدیه ای که انتخاب می کنید یک مردادی در نهایت دوست دارد احساس کند بسیار مورد توجه بوده و ستایش گردد. برترین و خاص ترین هدیه روز زن برای مردادی ها عبارتند از:

بلیت کنسرت یا تئاتر، یک دوربین عکاسی حرفه ای، گرامافون، یک تکه طلا زیبا و شکیل (عنصر وجودی مردادی ها طلا است و سنگ خوش یمن آن ها یاقوت زرد) یا یک عطر خوب و مرغوب، کارت هدیه یک روز کامل حضور در مرکز اسپا، یک روسری زیبا و طرح دار از برندی معتبر به عنوان هدیه روز زن برای تازه عروس ها، ساعت مچی یا کیف دستی ترجیحا چرم، کارت هدیه برای خرید از فروشگاه های زنجیره ای و مشهور لباس.

هدیه روز مادر برای زنان متولد شهریور؛ ساده اما کاربردی

هدیه روز زن برای مادر زن و مادر شوهر چی بخریم؟ متولدین ماه شهریور عنصر وجودشان خاک است. فلز وجودشان پلاتین و سنگ خوش یمن آن ها عقیق سبز است. از سوی دیگر متولدین این ماه دوست ندارند هدایای عجیب و غریب دریافت نمایند و سادگی و کاربرد برای شان در الویت است. آن ها دوست دارند زندگی سالمی داشته باشند و همیشه از نظر وزن و استایل سر فرم باشد.

با این تفاسیر تا حدودی می توان حدس زد هدیه خاص روز مادر برای متولدین شهریور بهتر است چه چیزهایی باشد: کارت هدیه خرید لباس از فروشگاه های همیشه تخفیف، عضویت یکساله در باشگاه ورزشی، یک وسیله آشپزخانه برای آشپزی سالم مثلا آبمیوه گیری یا بخارپز، کارت تخفیف خرید، یک ساعت مچی یا کیف مرغوب، کتابی در خصوص سلامتی و تغذیه سالم، کتابی با موضوع اصلاح و تزکیه نفس.

هدیه روز مادر برای متولدین مهر؛ لوکس و هنری

سمبل متولدین ماه مهر ترازو (مقدار) است. عنصر وجودشان هوا و سنگ خوش یمن آن ها الماس و اوپال است. مهری ها عموما افرادی متعادل با روحیه ای حساس هستند و تقریبا می توان گفت هر هدیه ای که برای شان تدارک ببینید از آن استقبال می نمایند.

از آن جایی که متولدین ماه مهر چندان در خصوص این که چه چیزی را دوست دارند و چه را دوست ندارند صحبت نمی نمایند انتخاب یک هدیه خاص روز زن برای آن ها کار آسانی نیست. با این همه انتخاب هدیه ای که عشق به هنر، لوکس بودن، زیبایی و هارمونی را یادآوری کند برای متولدین مهر ماه انتخاب مناسبی است.

هدیه خاص روز مادر برای متولدین ماه مهر عبارتند از: یک جعبه شکلات با کیفیت عالی، یک کارت هدیه یک روزه برای اسپا یا شام خوردن در یک رستوران تازه، یک روسری طرح دار و زرق و برق دار یا یک کلاه شیک، قاب عکس یا قفسه کتاب، یک بسته شکلات با طعم توت فرنگی، اشتراک مجلات معروف مد، زیبایی و …

هدیه روز زن برای متولدین آبان؛ یک بلوز ابریشمی برای عقرب های مرموز

سمبل متولدین آبان عقرب است و عنصر وجودشان آب. سنگ شانس آبانی ها توپاز است اگر چه بریل، آمیتیست، یاقوت سرخ، گارنت (لعل) و آکوامارین هم سنگ های خوش یمنی برای متولدین این ماه هستند. آبانی ها بسیار احساساتی هستند اما بدشان هم نمی آید که همه چیز را پنهان نمایند. آبانی ها عاشق رمز و راز، روانشناسی و مسائل اسرارآمیز هستند.

یک هدیه خاص برای روز زن متولد آبان چه چیزی می تواند باشد؟ به این گزینه ها نگاهی بیندازید:

کتابی تخیلی در خصوص رموز پنهان روان انسان، یک رمان جنایی براساس داستان واقعی، یک رمان ترسناک یا خون آشامی، کتابی در خصوص ستاره شناسی و نجوم، یک دوربین چشمی یا تلسکوپ، یک عکس دو نفره قاب شده از شما و همسرتان، ، یک شیشه روغن ماساژ مرغوب، یک بلوز ابریشمی و … کادو کردن هدیه یادتان نرود.

حتی برای بیشتر بامزه به نظر رسیدن هدیه را در چند جعبه کادوپیچ کنید، روحیه ماجراجو و عاشق رمز و راز آبانی ها از این ایده استقبال می نماید.

هدیه برای روز زن متولدین آذر؛ سفر در اولویت است

سمبل متولدین آذر یک اسب با سر انسانی کماندار است. عنصر وجودی آذری ها آتش است و سنگ خوش یمن برای آن ها فیروزه. برای متولدین آذر که فلز وجودشان قلع است ماجراجویی و ورزش در طبیعت مباحث مجذوب کنندهی هستند.

به همین دلیل در هنگام انتخاب هدیه این فاکتورها را در نظر داشته باشید. آذری ها دوست دارند به طبیعت نگاهی فلسفی داشته باشند اما علاقه ندارند که تمام عمر در حال یادگیری آکادمیک باشند. اگر خیاطی بلد هستید یک لباس از هنر دست خودتان برای هدیه روز زن به یک متولد آذر بدهید.

یک هدیه خاص روز زن برای متولدین آذر می تواند یکی از این موارد باشد: کفش مخصوص ورزش و پیاده روی، بلیت هواپیما یا قطار به مقصدی که تا به حال به آن جا سفر ننموده اند، بلیت یک مسابقه ورزشی مورد علاقه، یک کتاب عکس با موضوع سفر، آشپزی، پایکوبی یا سوارکاری، یک کتاب فلسفی یا اشتراک یک مجله گردشگری.

هدیه روز زن برای متولدین دی؛ شکیل، منطقی و هیجان انگیز

متولدین برج جدی سمبل ماه تولدشان یک بز با تنه مار است، عنصر وجودشان خاک و سنگ خوش یمن آن ها عقیق رنگارنگ. اگر قصد دارید هدیه روز زن را برای همسرتان بخرید که اتفاقا متولد ماه دی است، هیجان و البته منطق را به عنوان یک عنصر مهم در نظر داشته باشید.

یک هدیه خاص روز مادر برای مادر زن و مادر شوهر و همسرتان یکی از گزینه های زیر است: یک کیف چرم مرغوب، یک کتاب معروف، کارت هدیه سالن ماساژ، کتابی با موضوع بازاریابی شبکه ای یا رازهای پیروزیت یا بیوگرافی فردی پیروز در زمینه مورد علاقه کسی که می خواهید برایش هدیه بخرید.

یک هدیه خاص روز مادر برای متولدین ماه دی باید کاربردی باشد و البته شکیل هم باشد. پس یک شیشه عطر از برندهای محبوب فرد انتخابی ایده آل است.

هدیه روز زن و مادر برای متولدین بهمن؛ گوشی هوشمند یا لوازم یوگا

بهمنی ها با سمبل مرد و دلو و عنصر وجودی هوا و سنگ خوش یمن یاقوت کبود عاشق گل نرگس هستند. پس یک دسته گل نرگس شاداب و تازه را برای هدیه روز مادر برای کارمندان و معلم در نظر داشته باشید.

برای متولدین بهمن باید یک هدیه منحصر به فرد بخرید این هدیه باید فردیت آن ها را در نظر داشته باشد. یک گوشی هوشمند، دستگاه کتابخوان الکترونیک، یک کارت هدیه مراکز طب سوزنی یا ماساژ، لوازم یوگا یا DVD آموزش یوگا، کتابی با موضوع مدیتیشن، یک جلد رمان علمی تخیلی، یاری به آن ها برای شرکت در فعالیت های خیریه و عام المنفعه، بلیت کنسرت و تئاتر، بازی های فکری و پازل، کارت هدیه خرید کتاب الکترونیک، یاری به ثبت اختراع و اشتراک یک مجله علمی.

هدیه روز زن برای متولدین اسفند؛ یک هدیه رمانتیک برای ماهی های خوش قلب

سمبل متولدین اسفند ماهی است و عنصر وجودی شان آب. سنگ خوش یمن متولدین ماه اسفند زمرد است. هر هدیه ای که برای متولدین اسفند تهیه کنید برای آن ها ارزشمند است خواه یک هدیه بزرگ باشد یا کوچک، یک هدیه دست ساز برای روز مادر باشد یا از بیرون تهیه نموده باشید.

وقتی برای یک اسفند ماهی خرید می کنید به احساساتی بودن، خوش قلبی، خلاقیت و رمانتیک بودن آن ها فکر کنید و نیز علاقه فراوان شان به عشق و عرفان. یک ایده و هدیه خاص روز مادر برای متولدین اسفند می تواند یکی از این انتخاب ها باشد:

یک کتاب اشعار عاشقانه، قاب عکس، کارت پستال موزیکال، یک شال بزرگ سه گوش برای انداختن روی شانه ها، یک نامه عاشقانه، کتاب تعبیر خواب، عطر، DVD مدیتیشن، کارت عضویت در موزه هنری، یک انگشتر یا دستبند فیروزه و کتابی با موضوع اسطوره های باستانی.

کادو متفاوت و خاص برای روز مادر

در کنار همه این ها، گرفتن وقت آرایشگاه یا ماساژ می تواند برترین هدیه روز زن باشد. این گزینه هم برای همسرتان هم برای مادرتان و هم برای مادر همسرتان خاص و متفاوت خواهد بود. اگر این افراد اهل رفتن به آرایشگاه و ماساژ باشند، قطعا از هدیه شما بسیار استقبال می نمایند؛ اگر هم نباشند، کاری که ترتیب می دهید، برایشان بسیار نو و تازه خواهد بود و حسابی ذوق خواهند کرد.

برنامه ریزی، تحقیق و انتخاب مکان مناسب نشان می دهد که شما برای این موضوع ارزش زیادی قائل هستید. به علاوه می توانید خودتان هم آنها را همراهی کنید و با وقت گذراندن کنار آنها نشان دهید که برایتان ارزشمند هستند.

کادو برای مادر و همسر ورزشکار

اگر مادر شما عاشق ورزش کردن است و همسرتان دائما ورزش می نماید، بهتر است در روز مادر هدیه ای مرتبط با ورزش و تناسب اندام برای او فراهم کنید. در ادامه می توانید با برخی از ایده های مجذوب کننده کادو روز مادر برای مادران و همسران ورزشکار آشنا شوید.

  • ترازو دیجیتالی
  • کفش پیاده روی
  • مایو و عینک شنا
  • لباس ورزشی
  • ست کاپشن و شلوار ورزشی
  • حوله ورزشی
  • دمبل
  • دوچرخه ثابت یا متحرک
  • قمقمه آب
  • کوله پشتی کوهنوردی

کادویی متفاوت برای مادر و همسرتان در نظر بگیرید

در روز مادر سعی کنید هدیه ای متفاوت برای مادر و همسرتان بخرید. حتی اگر مادر و همسرتان رابطه خوبی با هم دارند، نباید برای هر دوی آن ها یک نوع کادوی کاملاً مشابه تهیه کنید. متمایز بودن کادوی روز زن به همسر شما یادآوری می نماید که فردی خاص و منحصربه فرد در زندگی شما است که برای شما ارزش زیادی دارد.

سعی کنید هم برای مادر و هم برای همسرتان کادوی ارزشمندی که به سلیقه خودشان است، تهیه کنید. گزینه هایی مثل ساعت هوشمند، گوشی، تبلت، پاور بانک، جواهرات، هدفون، کیف و کفش برای همسرتان مناسب هستند. برای مادرتان بهتر است کادوهایی مثل کیف پول یا دستی چرم، شال و روسری، ، لباس، یا عطر بخرید.

سوالات متداول

کادو روز مادر مقرون به صرفه چی بخرم؟

اگر برای خرید هدیه روز مادر بودجه زیادی ندارید ولی می خواهید عشق و علاقه خودتان را به مادرتان نشان دهید، لازم نیست حتما پول زیادی صرف خرید کادو کنید. می توانید وسایلی مثل ماگ، یک گلدان کوچک، یک لباس ساده، شال، کتاب و هر چیزی که مادرتان به آن علاقه دارد، بخرید.

کادو روز مادر برای مادر شوهر و مادر زن چی بخریم؟

شاید انتخاب کادو برای مادر شوهر و مادر زن در روز مادر برای برخی ها کار چندان راحتی نباشد ولی می توانید از لیستی که در بالا آمده است و با مشورت همسرتان، یک یا چند کادو را انتخاب و نسبت به خرید آن اقدام کنید. ضمناً اگر با سلیقه مادر شوهر یا مادر زن آشنایی چندانی ندارید، حتما با همسرتان درباره آن صحبت کنید. در غیر این صورت کادو دادن یک کارت هدیه، گلدان، زیورآلات و … می تواند مناسب باشد.

منبع: افق کوروش

به "120 هدیه روز مادر و روز زن براساس خصوصیات کامل ماه تولد آن ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "120 هدیه روز مادر و روز زن براساس خصوصیات کامل ماه تولد آن ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید