فوتبال

خودرویی که رونالدو را به ایتالیا کشاند!، عکس

تعجبی نیست که بازیکن فوتبالی با عایدی میلیارد دلاری که دارد بتواند کلکسیونی از ماشین های سوپراسپرت جمع آوری کند، اگرچه مجموعه این بازیکن حرفه ای گسترده نیست اما ارزشی بیشتر از 30 میلیون دلار دارد.

28 شهریور 1402

چرا باید از ژاپن ترسید؟

این روز ها هر بار که نام ژاپن می آید، بسیاری به یاد شکست تلخ تیم ملی والیبال ایران در فینال رقابت های قهرمانی آسیا در ارومیه می افتند. آن ها بدون اینکه به ایران اجازه دهند حتی یک ست را به نام خودش بزند، با اقتدار قهرمانی در آسیا را به دست آوردند و جام را...

20 شهریور 1402

ایران ، آنگولا هم بدون تماشاگر شد

تیم ملی فوتبال ایران روز سه شنبه در ملاقاتی محبت آمیز در استادیوم آزادی به مصاف آنگولا خواهد رفت. این ملاقات ساعت 19:30 برگزار می گردد. خبرنگار ایسنا آگاه شد که این ملاقات پشت درب های بسته و بدون حضور طرفداران برگزار خواهد شد.

19 شهریور 1402

محکومیت نفت آبادان در کمیته انضباطی

ملاقات تیم های نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان در هفته چهارم برگزار و از سوی عبدالله ویسی، سرمربی تیم صنعت نفت آبادان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراجش شد، رخ داد.

18 شهریور 1402

اردوی تیم ملی فوتبال شروع شد

بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی امروز پیش از ساعت 12 ظهر در هتل المپیک خود را به کادر فنی معرفی کردند.

11 شهریور 1402

مجوز بازی سرلک یک ماه تمدید شد

مشکل هافبک پرسپولیس برای ملاقات با ذوب آهن با تمدید مجوز وی رفع شد.

3 شهریور 1402

پوستر پرسپولیس برای بازی با تراکتور با 2 چهره عجیب

خبرنگاران- تیم های تراکتور و پرسپولیس در هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران قرار است امروز از ساعت 18.45 در تبریز به مصاف هم بروند تا حساس ترین بازی هفته را برگزار کنند.

25 مرداد 1402

واکنش متفاوت علی پروین به حضور ستاره های فوتبال جهان در عربستان ، پرسپولیس مهاجم هم نمی خواهد!

علی پروین در واکنش به حضور ستاره های مطرح دنیا در فوتبال عربستان اظهار کرد: مسئولان فوتبال این کشور برنامه ریزی بسیاری نموده اند تا بازیکنان نام دار را به خدمت بگیرند اما این روند به سود فوتبال این کشور نیست و در جام ملت ها خواهیم دید که آنها ضعیف ترین...

25 مرداد 1402

شرح مدیر تراکتور درمورد استوری جنجالی

مدیر اجرایی تراکتور توضیحاتی درمورد استوری جنجالی خود ارائه کرد.

22 مرداد 1402

اعلام اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی آمادگی هندبال نوجوانان

کادر فنی تیم ملی نوجوانان هندبال، 33 بازیکن را به سومین اردوی آمادگی این تیم دعوت کرد.

21 مرداد 1402

مهاجم الاتحاد به پرسپولیس می پیوندد؟

به نظر می رسد که بحث حضور عبدالرزاق حمدالله در پرسپولیس جدی است. سعد الحارثی، خبرنگار سرشناس عربستانی در خبری فوری خاطرنشان کرد که رضا درویش، مدیر باشگاه پرسپولیس با مدیر برنامه های عبدالرزاق حمدالله به توافق دست پیدا نموده و این بازیکن راهی پرسپولیس...

19 مرداد 1402

فروش طارمی به یک شرط! ، پیشنهاد قاطع پورتو به تاتنهام و اینتر

باشگاه فوتبال پورتو تنها یک راه پیش روی مشتریان ستاره ایرانی تیمش گذاشت.

17 مرداد 1402

مذاکره با بازیکن استقلال انجام شد ، قرارداد تازه با هافبک محبوب ساپینتو امروز امضا می گردد

هافبک استقلال امروز قراردادش را با این تیم تمدید خواهد نمود تا در ادامه فصل دیگری را زیر نظر جواد نکونام پست سر بگذارد.

15 مرداد 1402

عکس ، ستاره ای که از دست استقلال پرید

امیرحسین حسین زاده با حضور در تبریز به تمرینات تراکتور اضافه شد و به صورت رسمی با پوشیدن پیراهن سرخپوشان تبریزی، کار خود را در تراکتور آغاز نموده است.

5 مرداد 1402

هدیه کریس رونالدو برای بازیکن پرسپولیس ارسال شد

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی دنیای فوتبال پیراهن امضا شده خود را برای علیرضا بیرانوند، گلر تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه پرسپولیس فرستاد.

22 تیر 1402

توصیه جالب یک پیشکسوت به نکونام

علی لطیفی در مورد انتخاب علی خطیر به عنوان سرپرست مدیرعاملی استقلال ، گفت: علی خطیر را از نزدیک می شناسم. فردی کاربلد است اما این فقط بخشی از شرایط کار کردن در ایران است. در کشور ما، شرایط مدیریتی و اداریِ سیستماتیکی وجود ندارد. همه چیز با شیوه ریش سفیدی...

20 تیر 1402

محمدحسین کنعانی زادگان به پرسپولیس پیوست

محمد حسین کنعانی زادگان با عقد قراردادی به مدت دو فصل به پرسپولیس پیوست. مدافع تیم ملی ایران پس از دو فصل حضور در لیگ ستارگان قطر به فوتبال باشگاهی کشور بازگشت تا بار دیگر برای پرسپولیس زیر نظر یحیی گل محمدی بازی کند.

16 تیر 1402

ویزای 2 ملی پوش والیبال صادر شد

سفارت آمریکا در آنکارا برای حل شدن مشکل صدور ویزای برخی از بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم ملی والیبال ایران، باز هم صدور ویزای عطایی، کارخانه و خوریانی را به فردا موکول و امروز ویزای، ولی زاده و همایونفرمنش را صادر کرد.

13 تیر 1402

تیم ملی والیبال ایران به آمریکا رسید

خبرنگاران- هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت ها 2023 از 13 تا 19 تیرماه با 32 مسابقه در دو شهر آناهایم آمریکا و پاسای فیلیپین پیگیری می گردد تا هفت تیم صعود کننده به مرحله نهایی معین شوند. اعضای تیم ملی والیبال کشورمان پس از معین شدن شرایط صدور ویزای آمریکا،...

12 تیر 1402

بازیکن مورد علاقه یحیی در آستانه بستن قرارداد با پرسپولیس

سعید صادقی که در فصل قبل به عنوان شاه ماهی نقل وانتقالات به پرسپولیس پیوست و در این تیم عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت، به زودی به ایران بازمی گردد.

10 تیر 1402
تعداد: (257)