بهترین رستوران های سارانسک، روسیه

به گزارش وبلاگ عصر نو، سارانسک، شهری در مرکز بخش اروپایی کشور روسیه و یکی از شهرهای میزبان جام جهانی 2018 است. در این شهر تنوع رستوران ها و کافه ها، تشویقتان می کند تا در طول سفر حتما چند مورد از آنها را امتحان کنید.

بهترین رستوران های سارانسک، روسیه

در آستانه جام دنیای 2018، اگر می خواهید در تور جام دنیای روسیه یا تورهای ترکیبی روسیه شرکت کنید، بهتر است آبا شهرهایی که این مسابقات در آن برگزار می شود، آشنا شوید. در این مقاله به سراغ رستوران های سارانسک رفته ایم.

سارانسک جزو محبوب ترین مقصدهای گردشگری کشور روسیه نیست، ولی شهری بسیار مجذوب کننده و پرهیجان است و جاذبه های زیادی برای لذت بردن دارد. این شهر، یکی از شهرهای میزبان جام دنیای فوتبال روسیه 2018 است. اگر برای تماشای مسابقات فوتبال به این شهر سفر می کنید، بد نیست فرصتی را برای سر زدن به رستوران های شهر وقت بگذارید و یک وعده شام یا ناهار لذیذ بخورید. در ادامه با بهترین رستوران های سارانسک آشنا می شویم.

رستوران Mordovskoe Podvore

رستوران Mordovskoe Podvore رستورانی زیبا، بزرگ و سنتی است که تنوع قابل توجهی از غذاهای روسی و منطقه ای را سرو می کند. بهترین مکان برای اینکه غذاهای محلی این منطقه را امتحان کنید و حال و هوای شهر را از نزدیک لمس کنید.

ساعت کار

هر روز از 11 صبح تا 11 شب

رستوران مالینا (Malina)

رستوران مالینا، یک رستوران با فضای داخلی خاص و عجیب است و منویی بسیار لذیذ و متنوع دارد. در منوی این رستوران بین غذاهایی مثل انواع پاستا، سوپ، پیتزا، برگر و اسنک های سرد و گرم، غذای دریایی، غذای گوشتی و انواع سوشی، هر کدام را که متناسب با ذائقه تان بود امتحان کنید. منوی نوشیدنی های رستوران هم بسیار متنوع است. یک منوی مخصوص بچه ها هم دارد که بدون تردید مورد علاقه بچه ها خواهد بود. این رستوران، با وجود همه این ویژگی ها، یکی از رستوران هایی است که در سفر به سارانسک، فرصت حضور در آن را نباید از دست بدهید.

ساعت کار

هر روز از 10 صبح تا 10 شب

رستوران بیگ پیگ (Big Pig)

رستوران بیگ پیگ، مجموعه ای از بهترین غذاهای محلی و بین المللی را سرو می کند. فضای داخلی رستوران، زیبا و مدرن است و یک آشپزخانه اپن دارد. در کمال تعجب، منوی این رستوران تنوع قابل توجهی از غذاهای دریایی هم دارد. میان وعده نیز در این رستوران سرو می شود و وعده های غذایی حجم قابل قبولی دارند. اگر گروهی سفر می کنید و سلیقه های مختلفی دارید، حتما در این رستوران می توانید مناسب ذائقه خود غذای خوبی پیدا کنید.

ساعت کار

هر روز از 10 صبح تا 12 شب

رستوران Kaban y Bryukva

رستوران Kaban y Bryukva یک رستوران زیبا و دنج است و انتخابی عالی برای ناهار یا شام برای یک خانواده. تنوع بی نظیری از غذاهای بین المللی در این رستوران سرو می شود و البته استیک های این رستوران بسیار مشهور است. هر هفته، کنسرت های موسیقی زنده در این رستوران برپا می شود که مجذوب کنندهیتی دوچندان به این رستوران می دهد.

ساعت کار

از جمعه تا شنبه از 12 ظهر تا 2 بامداد

از یکشنبه تا پنجشنبه 12 ظهر تا 12 شب

رستوران Vosmoe Chudo Sveta

رستوران Vosmoe Chudo Sveta، در یکی از منطقه ها مسکونی شهر در نقطه ای پنهان از دیدها، قرار گرفته و به معنای واقعی کلمه، یک جواهر پنهان است. فضای بیرونی این ساختمان بسیار کسل کننده و بدمنظره به نظر می رسد، ولی فضای داخلی آن بسیار شیک و مجلل است. این رستوران غذاهای کلاسیک شوروی را سرو می کند. اگر در چشیدن طعم ها و غذاهای تازه مردد نیستید، از خوردن بسیاری از غذاهای این رستوران لذت می برید. ترجمه نام این رستوران هشتمین عجایب دنیا است. تخصص این رستوران در برگزاری رویدادها است و اگر خوش شانس باشید، می توانید در یکی از جشن های خاص این رستوران شرکت کنید. این رستوران بهترین جا برای این است که روسیه مدرن را ببینید. تخفیف ها و پیشنهادات ویژه برای وعده ناهار، یکی دیگر از ویژگی های این رستوران است.

ساعت کار

از دوشنبه تا جمعه از 11 صبح تا 12 شب، شنبه ها و یکشنبه ها از 11 صبح تا 2 بامداد

رستوران رزمارین (Rozmarin)

رستوران رزمارین، رستورانی مدرن و دوست داشتنی است که البته کمی از مرکز شهر دور است. نمایش های مختلف و کنسرت های موسیقی زنده به سبک های مختلف، از تکنو تا جاز و راک اند رول در این رستوران برپا می شود. این رستوران وعده ها و تخفیف های ویژه ناهار دارد.

ساعت کار

هر روز از 11 صبح تا 12 شب

رستوران Baron Munchausen

رستوران Baron Munchausen یک رستوران موضوعی با موضوع شکار است. دکوراسیون موضوعی رستوران در کنار انواع غذاهای بین المللی و کلاسیک از دلایل مجذوب کنندهیت و محبوبیت رستوران است. ممکن است منوی رستوران گران به نظر برسد، ولی کیفیت و طعم غذاها بدون شک ارزش هزینه کردن دارد. این رستوران انتخاب خوبی برای میزبانی جشن های مختلف است.

ساعت کار

هر روز از 12 ظهر تا 3 بامداد

بهترین کافه های سارانسک

اگر برای تماشای مسابقات جام دنیای به سارانسک سفر می کنید، ممکن است خیلی زودتر از زمان برگزاری مسابقه به این شهر برسید. این فرصت، موقعیت خوبی است که از آن برای سر زدن به کافه های مختلف استفاده کنید. در این کافه ها می توانید انواع میان وعده و نوشیدنی های لذیذ و قهوه را امتحان کنید. در ادامه تعدادی از بهترین کافه های سارانسک را معرفی می کنیم که ارزش وقت گذاشتن و هزینه کردن دارند.

کافه ProKofii

کافه ProKofii، یک کافه زیبا و دنج است. در این کافه انواع قهوه و ناهارهای سبک سرو می شود. این کافه در مرکز شهر واقع شده است و بهترین انتخاب برای خوردن میان وعده یا نوشیدنی ها گرم و سرد است.

ساعت کار

هر روز از 11 صبح تا 11 شب

کافه کافی لایک (CoffeeLike)

کافی لایک مجموعه ای کافه های کوچک زنجیره ای است که در سراسر شهر شعبه دارد. انواع قهوه و نوشیدنی های سرد و گرم در این کافه سرو می شود. اگر می خواهید نوشیدنی بخورید یا یک میان وعده لذیذ را امتحان کنید، بدون تردید این کافه را انتخاب کنید.

ساعت کار

هر روز از 9 صبح تا 10 شب

کافه Maska

کافه Maska غیر از اینکه یک کافه باشد، یک مجموعه هنری است. این کافه قهوه های لذیذ، تنوع قابل توجهی از چای و دمنوش، صبحانه های عالی، ناهار شام و انواع نوشیدنی را سرو می کند. این کافه، یک سالن کنسرت برای هنرمندان مستقل بومی است. اگر غروب و شب را برای سر زدن به این کافه انتخاب کنید، این فرصت برایتان فراهم می شود که موسیقی محلی را زنده بشنوید و با هنرمندان و اهالی شهر معاشرت کنید.

ساعت کار

از دوشنبه تا جمعه از 8 و نیم صبح تا 12 شب

از شنبه تا یکشنبه از 12 ظهر تا 12 شب

کافه AlekCoffee

کافه AlekCoffee یک کافه کوچک و زیبا در مرکز شهر است. اگر می خواهید قهوه و کمی کیک نوش جان کنید و زمانی را با دوستان و همسفران خود بگذرانید، این کافه را انتخاب کنید.

ساعت کار

از دوشنبه تا جمعه از 8 صبح تا 9 شب

از شنبه تا یکشنبه از 10 صبح تا 9 شب

کافه Paris Reel

کافه Paris Reel همانطور که از اسمش پیدا است، یک کافه با حال و هوای فرانسوی است. فضای داخلی آن به زیبایی تزیین شده است و فضایی خانوادگی و مجذوب کننده دارد. ورکشاپ های مخصوص بچه ها گاهی در این کافه برگزار می شود. موقعیت جغرافیایی این کافه بسیار عالی است، به همین دلیل مورد توجه واقع شده است و بسیاری از اهالی و گردشگران حین گشت و گذار در شهر، دقایقی را در این کافه استراحت می کنند.

ساعت کار

از دوشنبه تا جمعه از ساعت 9 صبح تا 10 شب

از شنبه تا یکشنبه از 10 صبح تا 10 شب

کافه Kubik Rubikova

روسیه زادگاه ایده ای به نام آنتی کافه است. جایی که در آن به ازای دسرها و نوشیدنی هایی که می خورید، هزینه نمی پردازید؛ بلکه بابت مدت زمانی که در کافه هستید، هزینه ای پرداخت می کنید. آنتی کافه ها بیش از هر چیز، محلی برای دورهمی های اجتماعی است. اگر می خواهید با گروه های مختلف فکری و فرهنگی معاشرت داشته باشید، سری به این کافه ها بزنید. به طور مرتب، رویدادهای مختلفی در این آنتی کافه ها برگذار می شود. جنبش آنتی کافه از مسکو شروع شد و اکنون در سراسر روسیه و فراتر از آن رواج دارد و هر کدام از شهرهای بزرگ این کشور، حداقل یک آنتی کافه دارد. سارانسک هم از این قاعده مستثنی نیست. کافه کوبیک روبیکا یکی از آنتی کافه های شهر است. این کافه بهترین جا برای گذراندن بعدازظهر و کسب تجربه های خاص بومی و منحصربه فرد است.

ساعت کار

از یکشنبه تا پنجشنبه از 10 صبح تا 11 شب و جمعه ها و شنبه ها از 10 صبح تا 7 صبح

کافه Bodryi Den

اگر در اطراف سینما ژرار دوپاردیو به گشت و گذار مشغول هستید و دل تان می خواهد کمی استراحت کنید و نوشیدنی بخورید، کافه Bodryi Den را انتخاب کنید. این کافه کوچک در یک مرکز خرید واقع شده است و تخصص آن در قهوه و وافل است. این کافه بهترین جا برای خوردن یک اسنک ساده است و البته از مرکز شهر فاصله دارد.

ساعت کار

هر روز از 10 صبح تا 9 شب

بهترین رستوران های مقرون به صرفه سارانسک

غذا خوردن در رستوران آن هم در یک سفر خارجی، تجربه جالبی است که نباید از دست بدهید. شاید فکر کنید این کار هزینه بسیار زیادی دارد، ولی اگر اهل جست و جو باشید، می توانید رستوران های مقرون به صرفه و باکیفیتی پیدا کنید. در این رستوران ها هزینه کمی می پردازید، ولی غذای عالی می خورید و نسبت به رستوران های مجلل، تجربه ای بومی تر و اصیل تر خواهید داشت و احتمال اینکه با اهالی شهر آشنا شوید، در این رستوران ها بیشتر است.

این روزها که برای سفر به روسیه برای تماشای مسابقات جام دنیای 2018 آماده می شوید، بد نیست که با تعدادی از رستوران های مقرون به صرفه و در عین حال باکیفیت شهر آشنا شوید و در سفر به این شهر، زمانی را برای سر زدن به آن ها وقت بگذارید.

رستوران Otmennaya Pelmennaya

رستوران Otmennaya Pelmennaya یک رستوران سنتی روسی است که تخصص آن در انواع پلمنی است. پلمنی نوعی دامپلینگ روسی است که آن را با مواد مختلفی مثل انواع گوشت پر می کنند. فضای داخلی رستوران بسیار دنج و مجذوب کننده است و نوشیدنی ها و غذاهای محلی لذیذی دارد. در مجموع هر آنچه که از یک رستوران سنتی انتظار دارید، در این رستوران پیدا می شود. ضمن اینکه قیمت آن نسبت به سطح کیفیت خدمات، قیمتی معقول و مقرون به صرفه است.

ساعت کار

از دوشنبه تا جمعه از 10 صح تا 11 شب

شنبه ها و یکشنبه ها از 10 صبح تا 10 شب

رستوران FastnRoll

یکی از غذاهای سریع و حاضری که در روسیه طرفداران زیادی پیدا کرده، انواع سوشی است. در سراسر روسیه، رستوران های زیادی به سرو سوشی اختصاص دارند و بسیاری از آن ها جزو رستوران های مقرون به صرفه هستند. البته بعضی از آن ها تغییراتی جزیی در تهیه آن ایجاد کرده اند. رستوران FastnRoll یکی از رستوران های فست فود بسیار محبوب در سارانسک است که به سراسر شهر سرویس دارد و می توانید انواع سوشی و ساشیمی و سایر غذاهای سریع را از آن تهیه کنید و با اطمینان از کیفیت و قیمت مناسب، نوش جان کنید.

ساعت کار

از یکشنبه تا شنبه از 10 صبح تا 10 و 45 دقیقه شب

رستوران Studencheskaya Stolovaya

رستوران Studencheskaya Stolovaya یک بوفه سنتی روسی است که معمولا به خاطر مقرون به صرفه بودن مورد توجه دانشجویان واقع شده است. این رستوران در نزدیکی دانشگاه واقع شده و غذاهای خانگی سنتی روسی سرو می کند. بیشتر غذاها در ویترین به نمایش درآمده اند، بنابراین بدون اینکه آشنایی قبلی با غذا داشته باشید، می توانید با نگاهی به ظاهر آن، از محتویات غذا اطلاع پیدا کنید و هرکدام را که مناسب ذائقه تان است انتخاب کنید. این رستوران مکانی عالی برای کسانی است که می خواهند وقت بیشتری را با اهالی بگذرانند و سبک زندگی ساده روسی را از نزدیک ببینند.

ساعت کار

هر روز از 10 صبح تا 5 بعدازظهر

رستوران الیوا پیزا (Oliva Pizza)

پیتزا یکی از آن غذاهایی است که سراسر دنیا محبوب است و همه جا به راحتی پیدا می شود. در سفرهای خارجی با وجود امتحان کردن غذاهای متنوع از گوشه و کنار دنیا، گاهی دل مان می خواهد که طعم های آشنا را امتحان کنیم و غذایی آشناتر بخوریم. پیتزا اولین غذایی که به فکر می رسد و همه جا به راحتی می توانید آن را پیدا کنید. الیوا پیزا، یکی از محبوب ترین و بهترین پیتزافروشی های شهر است. سرویس برای سراسر شهر دارد.

ساعت کار

هر روز از 10 و نیم صبح تا 10 و نیم شب

بوفه مجموعه ورزشی Mordovia

یکی دیگر از بهترین نقطه های شهر برای خوردن غذای مقرون به صرفه و لذیذ، بوفه مجموعه ورزشی Mordovia است. این بوفه در نظرسنجی های سایت های روسی، به عنوان بهترین غذاخوری شهر انتخاب شده است. بهترین غذاهای خانگی روسی در این بوفه سرو می شود که علاوه بر ورزشکاران برای گردشگران و اهالی شهر هم بسیار مناسب است و از نظر کیفیت، نظیر ندارد. برای دسترسی به این بوفه، نیاز نیست کارت ورود به باشگاه داشته باشید.

ساعت کار

هر روز از 7 و نیم صبح تا 10 شب

رستوران سوناتا (Sonata)

رستوران سوناتا، یک رستوران بزرگ و دنج در مرکز شهر است. این رستوران را بیش از هر چیز به خاطر وعده های ویژه ناهار و تخفیف های مختلف می شناسند. این تخفیف ها و وعده های ویژه در روزهای هفته از ساعت 12 ظهر تا 3 بعدازظهر ارائه می شود. البته به غیر از این پیشنهادهای ویژه، قیمت های عادی منوی رستوران نیز بسیار مقرون به صرفه است به همین دلیل هم برای شام و هم برای ناهار جای مناسبی است. در تمام طول هفته می توانید برای غذا خوردن در این رستوران برنامه ریزی کنید و نگران هزینه های بالا نباشید.

ساعت کار

از یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 11 و 45 دقیقه ظهر تا یک بامداد

جمعه ها و شنبه ها از ساعت 11 و 45 دقیقه ظهر تا 2 بامداد

منبع: کجارو / theculturetrip.com / theculturetrip.com / theculturetrip.com

به "بهترین رستوران های سارانسک، روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین رستوران های سارانسک، روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید