لوکا رومرو را به پاریس بیاورید

به گزارش وبلاگ عصر نو، لیونل مسی فوق ستاره دنیای فوتبال جذب لوکا رومرو، ستاره نوجوان لاتزیو را به پاری سن ژرمن توصیه نموده است.

لوکا رومرو را به پاریس بیاورید

باشگاه لاتزیو تابستان گذشته با قراردادی به ارزش 200 هزار یورو، لوکا رومرو، بازیکن 17 ساله و استعداد آرژانتینی را از مایورکا به خدمت گرفت و به این ترتیب جوان ترین بازیکن لالیگا را به تیم جوانان خود اضافه نمود. رومرو بلافاصله مورد توجه مائوریتزیو ساری در اردوی آماده سازی پیش فصل قرار گرفته، در ادامه در تیم اصلی حضور پیدا کرد و چند بازی برای تیم مرکز نشین ایتالیا نیز انجام داد.

رومرو در مسابقه دیروز لاتزیو مقابل مونزا در نیمه دوم به جای ماتئو کانچلیری وارد زمین شد. عملکرد این ستاره 17 ساله در زمین فوق العاده به نظر می رسید و حرکت هوشمندانه لوکا رومرو بدون توپ منجر به اولین گل لاتزیو در دقیقه 69 به وسیله پدرو شد. عملکرد درخشان این بازیکن جوان باعث شد که لیونل اسکالونی اوایل سال جاری به اردوی تیم اصلی آرژانتین نیز دعوت کند و لوکا رومرو توانست لیونل مسی را نیز دیدار کرد و در کنار او تمرین کند.

جالب اینجاست مسی نیز در همین مدت کوتاه به قدری تحت تأثیر عملکرد لوکا رومرو قرار گرفته که به پاری سن ژرمن پیشنهاد داده این این نوجوان را در فصل تابستان به خدمت بگیرد. البته لاتزیو در کوشش است تا او رومرو یک قرارداد بلندمدت و تازه ببندد و کلودیو لوتیتو اخیرا مدعی شد این بازیکن آینده لاتزیو خواهد بود. اما به هر حال احتمالا مدیران پاری سن ژرمن اصرار لیونل مسی را بدون پاسخ نمی گذارند و این باشگاه متمول و فرانسوی در هفته های پیش رو برای توافق با لوکا رومرو وارد عمل خواهد شد.

وبلاگ عصر نو ورزشی دنیای ورزش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "لوکا رومرو را به پاریس بیاورید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکا رومرو را به پاریس بیاورید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید