درستکار: پیروزی یزدانی بر تیلور بغضی در سینه مردم ایران شده بود

به گزارش وبلاگ عصر نو، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: حسن یزدانی در مبارزه فینال مقابل تیلور مو به مو برنامه ها را اجرا کرد و پیروز به کسب پیروزی شد.

درستکار: پیروزی یزدانی بر تیلور بغضی در سینه مردم ایران شده بود

به گزارش وبلاگ عصر نو، پژمان درستکار پس از پیروزی با ارزش حسن یزدانی مقابل دیوید تیلور در فینال وزن 86 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان در نروژ، گفت: خدا امروز خیلی به ما لطف داشت و پیروزی حسن یزدانی بر تیلور آمریکایی بغضی در سینه مردم ایران بود. می دانم مردم خیلی راضی هستند. همه این ها لطف خدا و اهل بیت بود.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، افزود: امیدوارم بقیه بچه ها هم بهترین نتایج را بگیرند و مردم را شاد کنند. 4 فینالیست دیگر داریم و فردا هم الهی و گلیج کارشان را شروع می کنند که امیدوارم همگی بهترین نتایج را بگیرند.

وی شرح داد: با خدا معامله کردیم. روز اول گفتم سرباز این مردم هستم و خیلی راضیم توانستم دل مردم ایران را شاد کنم.

درستکار درباره شیوه درست مبارزه یزدانی برای شکست تیلور گفت: از 40 روز پیش لحظه به لحظه کشتی تیلور را آنالیز کرده بودیم و خدا را شکر آنالیز درستی داشتیم و یزدانی با قدرت حریف آمریکایی را شکست داد.

وی درباره صحبت های لحظات پایانی پیش از این مبارزه میان او، دبیر، سوریان و یزدانی گفت: لحظات پایانی بود که برنامه ها را نهایی کردیم و خوشبختانه یزدانی مو به مو برنامه های کادر فنی را اجرا کرد و پیروز این مبارزه شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "درستکار: پیروزی یزدانی بر تیلور بغضی در سینه مردم ایران شده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درستکار: پیروزی یزدانی بر تیلور بغضی در سینه مردم ایران شده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید