چند اکسسوری مهم برای هر مرد امروزی

به گزارش وبلاگ عصر نو، اکسسوری های مختلفی وجود دارد، اما این به این معنا نیست که شما میتوانید از همه آنها بهره ببرید. دانستن اینکه چگونه و چه زمانی از اکسسوری بهره ببرید میتواند تفاوت یک ظاهر مطمئن را با یک ظاهر پر زرق و برق آشکار کند.

چند اکسسوری مهم برای هر مرد امروزی

استایل شما ترکیبی از لباس هایی است که می پوشید و اکسسوری هایی که در کنار لباس از آن ها استفاده می کنید. اکسسوری در حقیقت همان لوازم جانبی است که تکمیل کننده هر استایلی است. در این مقاله با چند اکسسوری خیلی مهم که مردان امروزی باید داشته باشند، در وبلاگ عصر نو آشنا خواهید شد.

جوراب های رنگی

یکی از اکسسوری های بسیار جالبی که جایش را در سبک زندگی مردان امروز به ویژه جوان ترها باز نموده است، جوراب های شاد یا Happy Socks است؛ جوراب هایی با طرح ها و رنگ ها تند و متنوع که پوشیدن شان چاشنی بی نظیری به استایل مردان اضافه می نماید؛ به خصوص کسانی که دوست دارند در استایل خود امضایی منحصر به فرد داشته باشند.

کراوات اکسسوری مهم مرد امروزی

کراوات اکسسوری مهم برای مردانی که دوست دارند استایل رسمی را به بالاترین حد خود برسانند. کافی است کراوات را به یک استایل مردانه رسمی اما ساده اضافه کنید، تا متوجه تغییرات زیبای ظاهر خود شوید.

دستبند را از قلم نیاندازید

انتخاب دستبند مردانه احتیاج به دقت زیادی دارد. انواع دستبند های چرم یا پارچه ای و مهره دار مردانه که حالا با تنوع بالا موجود است، برای استایل های مختلف تعریف شده اند. بنابراین اضافه کردن یک دستبند نامناسب به استایل شما همه چیز را خراب خواهد نمود.

ساعت اکسسوری مهم مرد امروزی

در گذشته ساعت نقش صرف یک زمان سنج را بازی می کرد؛ اما امروزه بخش بسیار مهمی از استایل را تشکیل می دهد. به همین دلیل داشتن یک یا چند ساعت مچی زیبا و شیک می تواند نقشی مشخص کننده در جذابیت استایل مردان بازی کند. نکات مهمی که موقع خرید ساعت باید به آن ها دقت کنید بی شمار است.

عینک آفتابی اکسسوری مهم

عینک آفتابی در لیست مهم ترین اکسسوری های مردانه قرار می گیرد. انتخاب عینک آفتابی می تواند بازی را به نفع شما تغییر دهد یا شما را از دور خارج کند. فرم صورتتان را بشناسید، رنگ فریم عینک بهتر است دودی، سرمه ای، مشکی یا طوسی باشد. این رنگ های neutral یا خنثی به بیشتر استایل ها می آیند.

گردنبند؛ آری یا نه

انتخاب گردنبند به عنوان یک وسیله مهم مردانه ارتباط زیادی به سلیقه شخصی شما دارد. بسیاری از پسران جوان دوست دارند به همراه سویشرت مردانه یا هودی جدید که در لیست خرید خود قرار داده اند، یک دستبند مردانه را هم قرار دهند و استایل پاییزه اسپرت و شیکی برای خود بسازند. برخی دیگر هم دوست دارند زیر یقه تی شرت یا پیراهن ردی از گردنبند دیده گردد. به همین دلیل بسیار شخصی است.

کیفی که در دست می گیرید

کیف بخش مهم دیگری برای شماست؛ حالا چه کیف پول باشد، چه کوله پشتی و چه کیف دستی.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی کراوات و تمام آنچه باید بدانید را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا

به "چند اکسسوری مهم برای هر مرد امروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند اکسسوری مهم برای هر مرد امروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید