پشت میز نشینی؛ عملکرد فعلی معاون دانشجویی دانشگاه تهران است، نقش ضعیف این حوزه در تعامل با خوابگاهی ها!

به گزارش وبلاگ عصر نو، دبیر شورای صنفی دانشگاه تهران گفت: تمامی دانشجویان خواهان تغییر معاونت دانشجویی دانشگاه تهران شدند.

پشت میز نشینی؛ عملکرد فعلی معاون دانشجویی دانشگاه تهران است، نقش ضعیف این حوزه در تعامل با خوابگاهی ها!

اسدی دبیر شورای صنفی دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی وبلاگ عصر نو، درباره اعتراض دانشجویان دانشگاه تهران نسبت به شرایط خوابگاه ها اظهار کرد: دانشگاه تهران موظف است تا به دانشجویان ارشد ا هر مقطع دیگری که در حال نوشتن پروپوزال هستند خوابگاه اختصاص دهد.

او اضافه نمود: با ارسال نامه ای به دانشگاه خواهان این موضوع شده ایم و معاونت آموزشی آن را تایید نموده است، اما از نظر معاونت دانشجویی به مشکل خورده ایم و آن ها با اختصاص خوابگاه به دانشجویان موافقت نمی نمایند و با ادامه یافتن این موضوع و بدتر شدن شرایط درخواست های ما هم القا خواهند شد.

اسدی توضیح داد: دکتر حبیبا، معاون دانشجویی دانشگاه تهران هر زمانی که حالشان خوب باشد خوابگاه به دانشجو اختصاص می دهد و اگر حالش بد باشد دیگر خبری از این قضیه نخواهد بود، در صورتی که خوابگاه بحث است و دانشجویان رشته هایی که دروس عملی دارند مانند: رشته های تربیت بدنی یا هنر های زیبا و موسیقی باید از دانشگاه خوابگاه بگیرند و امکان نمره قبولی در این رشته ها با آموزش های مجازی نخواهد بود.

دبیر شورای صنفی دانشگاه تهران ادامه داد: دانشگاه تربیت بدنی شبیه مهدکودک شده است، در صورتی که دانشجویان باید در اولویت قرار بگیرند. بعلاوه، کمیت و کیفیت غذا های دانشگاه تهران هم دچار مشکل شده است. برای مثال، در غذا ها زباله پیدا نموده ایم و حتی تاریخ انقضای آن ها هم گذشته است.

اسدی با بیان اینکه در چارت برنامه غذایی لوبیا پلو با گوشت نوشته شده بود، اما لوبیا پلوی خالی به ما اختصاص دادند، تاکید نمود: با فرا رسیدن فصل سرما امکان ارائه غذای سرد به دانشجویان خوابگاهی دانشگاه تهران وجود دارد، در صورتی که باید تمهیدات لازم برای ساماندهی به این موضوع اندیشیده گردد. مدیریت فعلی دانشگاه تهران در زمینه دانشجویی پشت میز نشینی است که تا آینده ای نزدیک صد درصد با این نوع مدیریت مسئولان، حتما با بحران غذا روبرو خواهیم شد، هر چند دکتر حبیبا از نظر اجرایی قانون مند هستند، اما در زمینه ارتباط با دانشجو عملکرد قوی ندارند.

او گفت: دانشجویان دانشگاه تهرانی قصد تجمع و اعتراض نسبت به کیفیت و قیمت غذا ها داشتند، اما حراست مانع آن ها شد و پیگیری این موضوع را در اولویت برنامه های خود ذکر کرد، اما فعلا خبری از بهبود آن نیست. این قضیه مشکل جدی است که با تغییر مدیریت و معاونت دانشجویی حتما برطرف خواهد شد.

دبیر شورای صنفی دانشگاه تهران افزود: در بحث آموزش دانلود فیلم های ضبط شده و نظارت بر فعالیت و عملکرد اعضای هیئت علمی بر عهده ماست که دکتر مقیمی سرپرست دانشگاه تهران خواهان تغییر سرفصل های دروس دانشگاهی شده است.

اسدی تاکید نمود: معاونت دانشجویی در دانشگاه باید بیشترین تعامل و ارتباط را با دانشجو داشته باشد، اما معاونت دانشجویی دانشگاه تهران کاملا نسبت به شورای صنفی بی اهمیت است و در هیچ زمینه ای ما را قبول ندارد و تعاملی با دانشجویان ندارد؛ بنابراین عملکرد فعلی معاونت دانشجویی دانشگاه تهران کاملا با اعتراضات زیادی رو به روست و ما خواهان تغییر مسئولان این حوزه هستیم تا بتوانیم مسائل و معضلات دانشجویان را ساماندهی کنیم؛ بنابراین تمامی دانشجویان مشتاق به تغییر دکتر حبیبا، معاون دانشجویی دانشگاه تهران هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پشت میز نشینی؛ عملکرد فعلی معاون دانشجویی دانشگاه تهران است، نقش ضعیف این حوزه در تعامل با خوابگاهی ها!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشت میز نشینی؛ عملکرد فعلی معاون دانشجویی دانشگاه تهران است، نقش ضعیف این حوزه در تعامل با خوابگاهی ها!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید