صدای پای حاشیه در وزنه برداری، وزیر به ماجرای سهراب مرادی ورود می نماید؟

به گزارش وبلاگ عصر نو، تمرینات سهراب مرادی در خانه و دعوت نشدن او به اردوی تیم ملی نشان از ایجاد حواشی جدیدی در وزنه برداری دارد.

صدای پای حاشیه در وزنه برداری، وزیر به ماجرای سهراب مرادی ورود می نماید؟

به گزارش وبلاگ عصر نو، دومین مرحله اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی دنیا از سه شنبه هفته جاری در رامسر شروع می گردد. برخلاف اردوی اول سهراب مرادی و کیانوش رستمی به این مرحله از اردو دعوت نشدند. سرمربی تیم ملی از همان زمان که برنامه تیم ملی اعلام شد، مطرح نمود، کسانی که از روز اول به اردو نیایند جایی در ترکیب تیم ملی ندارند و سهراب مرادی و کیانوش رستمی هم به اردو نیامدند و اینکه در دومین مرحله هم دعوت نشدند نشان از این دارد که قرار نیست به قهرمانی دنیا اعزام شوند.

سهراب مرادی ورزشکاری است که همواره در اردوها حاضر شده و به یکی از قهرمانان بی حاشیه ورزش ایران معروف است. از این رو وقتی در اردو حاضر نشد، این تصور وجود داشت شاید مرادی در نظر ندارد در قهرمانی دنیا شرکت کند اما وقتی معین شد مرادی در شهر خودش مشغول تمرین است و حتی هر روز از تمریناتش نیز فیلم منتشر می نماید، نشان می دهد این وزنه بردار بی خیال قهرمانی دنیا نشده است و برای رسیدن به آمادگی لازم، کوشش می نماید.

این مسئله که مرادی در شهر دیگر تمرین می نماید و فدراسیون هم پیگیر او نشده است، نشانه خوبی نیست و به نظر می رسد این اتفاق زمینه ایجاد یک حاشیه در وزنه برداری را فراهم می نماید و اگر فدراسیون بخواهد سهراب مرادی را کنار بگذارد و یا دوطرف، مقابل هم قرار بگیرند، قطعا اتفاق خوبی برای وزنه برداری نیست.

سهراب مرادی هنوز برای رد نشدن نامش برای المپیک توکیو ناراحت است و فدراسیون و در راس آن علی مرادی هم به نظر نمی رسد در پی حل این چالش باشد چون در غیر این صورت قدمی بر می داشت نه اینکه منفعل عمل کند. آنچه معین است کنار گذاشته شدن ورزشکاری چون سهراب مرادی و ایجاد حواشی بیشتر فقط به وزنه برداری آسیب می زند.

درست است وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک اعلام نموده اند که به مسائل فنی تیم ها ورود نمی نمایند اما در این شرایط شاید بهتر باشد سجادی و صالحی امیری به این مسئله ورود نمایند. زمانی که خود فدراسیون علاقه ای به حل مشکلاتش ندارد بنابراین این انتظار از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک وجود دارد به ماجرا ورود نمایند. وزنه برداری در بیشتر اوقات درگیر حواشی و چالش های گوناگونی بوده است و شاید الان بهتر باشد قبل از اینکه ماجرا بغرنج تر گردد، مسئولان تدبیری پیدا نمایند تا این رشته درگیر یک ماجرای تازه تر نگردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "صدای پای حاشیه در وزنه برداری، وزیر به ماجرای سهراب مرادی ورود می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدای پای حاشیه در وزنه برداری، وزیر به ماجرای سهراب مرادی ورود می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید