دانشگاه های پیغام نور آمادگی آموزش مجازی را داشته باشند

به گزارش وبلاگ عصر نو، خبرنگاران/اصفهان رئیس دانشگاه پیغام نور استان اصفهان، گفت: تمام دانشگاه های پیغام نور استان باید آمادگی آموزش های مجازی را داشته باشند.

دانشگاه های پیغام نور آمادگی آموزش مجازی را داشته باشند

محمدرضا جلالی، ظهر امروز (سه شنبه- نهم اردیبهشت) در مراسم گرامیداشت مقام معلم در دانشگاه پیغام نور اردستان، اظهار کرد: یکی از اقدامات موثری که دانشگاه مرکز اردستان می تواند انجام دهد ایجاد مرکز آموزش الکترونیک در شرق استان است که مقدمات آن در این مرکز شروع شده.

وی اضافه نمود: دانشگاه پیغام نور به عنوان متولی واحد آموزشی به صورت الکترونیک در روزهای کرونایی، آموزش های خود را قطع ننموده و استان اصفهان به عنوان اولین استان کشور در آموزش الکترونیک در سطح دانشگاه های استان پیروز عمل نموده است.

به گزارش وبلاگ عصر نو، رئیس دانشگاه پیغام نور استان اصفهان با بیان اینکه تمام دانشگاه های سطح استان باید آمادگی داشته باشند که آموزش های مجازی را از مهرماه در همه رشته ها ارائه دهند، گفت: کلاس های مقطع کارشناسی، مراکز و واحدهای پیغام نور استان اصفهان از 16 فروردین به صورت مجازی تداوم داشته است و در هر ساعت حدود 2 هزار و 500 دانشجو در کلاس های درس مجازی این دانشگاه شرکت می نمایند.

جلالی با بیان اینکه بعد از شهادت استاد مطهری، نظریه پردازی صندلی خود را از دست داد، گفت: هنوز جامعه و نسل جوان و جامعه فرهنگی و علمی به دانستن همان مطالبی که آن شهید عظیم از زبان و قلمش جوشش کرد و در اختیار امت اسلامی گذاشت، محتاج است.

جریان آموزش در شهرستان اردستان تعطیل نشد

همچنین فرماندار اردستان در این مراسم گفت: از کادر آموزشی شهرستان به دلیل اینکه در ایام شیوع ویروسکرونا اجازه ندادند موضوع تعلیم و آموزش که مهمترین عامل حرکت به سمت توسعه است متوقف گردد تشکر می کنم.

حمیدرضا تاملی اظهار کرد: با همه محدودیت هایی که در این ایام در تشکیل کلاس های مجازی وجود داشت بخش آموزش شهرستان توانست در انتقال مطالب به مخاطبان خود رسالت خود را به خوبی ایفا نماید.

وی اضافه نمود: کرونا هرچند باعث شد تا واحدهای آموزشی در سراسر کشور برای حفظ سلامت دانش آموزان تعطیل گردد، اما جریان آموزش با استفاده از ظرفیت فضای مجازی در شهرستان اردستان تعطیل نشد و معلمان با روش های مختلف به وسیله فضای مجازی محتوای کتاب های درسی را به دانش آموزان آموزش می دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دانشگاه های پیغام نور آمادگی آموزش مجازی را داشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه های پیغام نور آمادگی آموزش مجازی را داشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید