رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی درگذشت طوبی کرمانی را تسلیت گفت

به گزارش وبلاگ عصر نو ، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، متن این پیغام بدین توضیح است:

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی درگذشت طوبی کرمانی را تسلیت گفت

إنالله و إنا إلیه راجعون

خبر اندوه بار درگذشت همکار دیرین، سرکار خانم دکتر طوبی کرمانی موجب تأثر و تألم اینجانب و همکارانم در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی شد. وی همیشه در کوشش و خدمت به فرهنگ ایران اسلامی و اعتلای کشور بود و درگذشت ایشان ضایعه ای عظیم برای اهالی فرهنگ و شاگردان وی در مراکز علمی و دانشگاهی می باشد.

اینجانب این ضایعه را به اهالی علم و فرهنگ، همکاران گرامی، شاگردان ایشان، خانواده معزز و تمامی بازماندگان تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه، غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می نمایم.

کرمانی دانش آموخته مقطع دکتری فلسفه اسلامی و عضو هیات علمی دانشگاه تهران بود.

مشاور دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، عضو کمیسیون بانوان و جوانان مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضو شورای خیرین سلامت کشور، عضو شورای مرکزی شورای فرهنگی اجتماعی زنان، نخستین زن رایزن علمی و فرهنگی در یونان، مدیرمسئول نشریه علمی پژوهشی زنان، مولف و مترجم برتر بین الملل دانشگاه تهران، مدیرکل سابق امور اجتماعی و ایرانیان خارج از کشور، عضو شورای سیاستگذاری زنان اهل بیت(ع) ازجمله مسئولیت های وی بود.

تألیف بیش از 60 مقاله، تألیف و تصنیف 12 کتاب علمی و اجتماعی و شرکت در بیش از 80 کنگره ملی و بین المللی در داخل و خارج کشور از جمله آثار علمی و فرهنگی طوبی کرمانی است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی درگذشت طوبی کرمانی را تسلیت گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی درگذشت طوبی کرمانی را تسلیت گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید