برق 2 بانک به علت مصرف بی رویه قطع شد

به گزارش وبلاگ عصر نو، سخنگوی صنعت برق گفت: برق بانک های ملی ایران و تجارت به علت نادیده گرفتن تذکرات و هشدارهای شرکت توزیع نیروی برق تا به امروز دو بار قطع شده است.

برق 2 بانک به علت مصرف بی رویه قطع شد

به گزارش وبلاگ عصر نو به نقل از شرکت مدیریت شبکه برق ایران، مصطفی رجبی مشهدی اضافه کرد: سال جاری وزارت نیرو با هدف تامین برق پایدار برای کلیه مشترکان برنامه 140 اقدام عملیاتی که شامل طرح های مدیریت مصرف متنوع برای بخش های مختلف است را طراحی نموده که در دست اجراست.

وی با تاکید بر اینکه طرح کاهش 1000 مگاواتی مصرف برق در ساعات اوج مصرف در بخش اداری و عمومی از 15 خرداد با جدیت در حال اجراست و تا 15 شهریور هم ادامه دارد، گفت: برای کاهش 1000 مگاوات برق احتیاج بود سه نیروگاه 500 مگاواتی احداث گردد که با این اندازه کاهش، برق این سه نیروگاه در اختیار دیگر بخش ها از جمله بخش تولیدی کشور قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران اضافه کرد: خوشبختانه همکاری بسیار خوبی از سمت دستگاه های اجرایی و نهادهای غیردولتی، عمومی، بانک ها و شهرداری ها با وزارت نیرو انجام شده است.

رجبی مشهدی توضیح داد: تعداد محدودی از این نهادها تذکرات شرکت های توزیع نیروی برق را نادیده گرفتند و ما در نهایت مجبور به قطع برق بعضی ادارات در دونوبت شدیم و در نهایت از ابتدای تیرماه لیست دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی و غیر دولتی که مصوبات کاهش مصرف را اجرایی نکردند به صورت عمومی منتشر خواهیم کرد.

سخنگوی صنعت برق با اشاره به اینکه کلیه نهادها و ادارات دولتی موظفند در ساعت اداری با کاهش 30 درصدی مصرف برق و پس از انتها ساعت کار با کاهش 60درصدی مصرف برق خود نسبت به ساعت فعالیت اداری مصرف برقشان را کاهش دهند، گفت: استفاده از مولدهای اضطراری یکی از راه های صرفه جویی در مصرف انرژی ادارات است.

وی از مسئولان بانک های ملی ایران و تجارت که با نادیده گرفتن تذکرات و هشدارهای شرکت توزیع نیروی برق مصوبات کاهش مصرف بخش اداری را اجرایی نکردند و تا به امروز دوبار برقشان قطع شده درخواست کرد به توصیه های شرکت های توزیع نیروی برق عمل نمایند و این امکان را فراهم نمایند که وزارت نیرو از محل این کاهش مصرف برق بیشتری به بخش های تولیدی کشور تحویل دهد.

منبع: همشهری آنلاین

به "برق 2 بانک به علت مصرف بی رویه قطع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برق 2 بانک به علت مصرف بی رویه قطع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید