مجموعه کامل اطلاعات گردشگری ایران و دنیا

به گزارش وبلاگ عصر نو، گردشگری از جمله پر رونق ترین مسائل بوده است و روز به روز پیشرفت این موضوع در زمینه های مختلف داخلی و خارجی نمایان بوده است.

مجموعه کامل اطلاعات گردشگری ایران و دنیا

رسانه معتبر و اطلاعات توریستی

امروزه صنعت توریستی یکی از پرهوادار ترین ها بوده و روز به روز در حال پیشرفت و توسعه فراوانی می باشد که به این سبب راه را برای بسیاری از دنیاگرد ها و مسافرانی که میخواند به اقصی نقاط دنیا سفر کنن آسان ساخته و بدون کمترین مشکل می توانند به هر نقطه از این دنیا هستی سفر نمایند و از سفرشان لذت ببرند. توریستان و دنیاگرد هایی که شدیدا به مسافرت به جای جای دنیا علاقمند هستند می توانند با گشت و گذار در یک سایت توریستی مقصد مناسب خود را انتخاب نمایند و یا با آن بیشتر از آنچه که در تصورشان هست آشنا شوند، بسیاری از مسافران دوست دارند قبل از سفرشان با بهترین جاذبه های توریستی و اماکن تفریحی و یا حتی لوکس ترین رستوران ها و مراکز خرید آن مقصد آشنا شوند تا در سفرشان به مشکل برنخورند، تحقیق در رابطه با هر کدام از این اماکن کمی سخت بوده و کار را برای مسافران گرامی سخت می نماید اما سایت توریستی لحظه آخر این امکان را به مسافر می دهد تا با تمام اطلاعات مهم مقصد خود در قالب راهنماهای توریستی، اطلاعات مفید و سایر عنوان ها آشنا شوند تا سفری آرام و لذت بخش را تجربه نمایند. وب سایت تور لحظه آخری مجموعه کاملی از تور ها و اطلاعات توریستی کلیه مقاصد دنیاگردی در ایران و دنیا می باشد که در زمینه توریستی فعالیت چشمگیر و قابل توجهی دارد.

سایت لحظه آخر یکی از معتبر ترین بانک های تور مسافرتی و اطلاعات توریستی بوده و مجموعه ای کامل از اطلاعات جاذبه های توریستی ایران و دنیا، هتل های شهرهای سراسر دنیا، اطلاعات آژانس ها و آخرین اخبار توریستی را در اختیار کاربران و مشتاقان سفر گذاشته است.

توریستان می توانند ارزان ترین و متفاوت ترین تور های مسافرتی را در سایت لحظه آخر مشاهده نمایند و نسبت به سلیقه خودشان سفری آرام و لذت بخش داشته باشند، همچنین تورهای لوکس و منحصر به فردی وجود دارند که اگر میخواهید سفری بی نظیر و خاطره انگیزی را برای خود و همراهانتان رقم بزنید این تورها می تواند بهترین انتخابتان باشند. سایت لحظه آخر ارائه دهنده کامل ترین پکیج های مسافرتی از معتبر ترین آژانس های تهران و سایر شهرستان ها می باشد. در ادامه می توان به برخی از محبوب ترین مقاصد توریستی اشاره نمود.

تایلند جزء یکی از معروف ترین مقصد های توریستی می باشد که سالانه دنیاگرد های فراوانی را به خود جذب می نماید همچنین با دارا بودن جاذبه های توریستی و اماکن تفریحی زیادی که در خود جای داده توانسته صنعت توریستی خود را رونق دهد و خود را در فهرست محبوب ترین مقاصد تفریحی جای دهد. از معروف ترین شهرهای تایلند می توان به بانکوک، پاتایا، ساموئی و کرابی اشاره نمود که هر کدام به نوبه خود جذابیت های منحصر به فردی دارند. مردم تایلند مردمانی بسیار، خونگرم، مهربان،خندان ومهمان نواز هستند. دین بیشتر آنان بودایی و برخی نیز مسلمان هستند. بیشتر مردم این کشور تا حد قابل قبولی به انگلیسی صحبت کردن مسلط می باشند لذا در تور تایلند اگر کمی انگلیسی بدانیم می توانیم به راحتی از گشت وگذار و ماجراجویی انفرادی و به دور از تورهای داخل شهری خود در تایلند لذت ببریم. از ماه می تا اکتبر (اردیبهشت تا اوایل مهرماه) که به فصل سبز در تایلند شهرت دارد به دلیل بارندگی زیاد معمولا هتل ها و اقامتگاه ها برای توریستان تور تایلند ازران تر و سواحل خلوت تر می باشد که می توان گفت این فصل جزء بهترین فصل های سفر به تایلند است.

با این حال تایلند در تمام فصول سال مملو از توریست بوده که نسبت به آب و هوا به تفریحات موجود در این کشور می پردازند. از شلوغ ترین و محبوب ترین اماکن تفریحی آن می توان به سواحل سوزان اشاره نمود زیرا بیشترین تفریحات را در خود جای داده و هر آنچه که توریستان تور تایلند می خواهند را فراهم ساخته اند.

چندین کشور در قاره اروپا وجود دارد که برای جذب توریست به یکدیگر در رقابتی تنگا تنگ قرار دارند. امروزه کشور مالزی ، این سرزمین افسانه ای و کهن توانسته توریستان تور مالزی زیادی را با بالا بردن کیفیت هتل ها، اماکن تفریحی، جاذبه های توریستی و ... جذب کند. کشور مالزی در قسمت جنوب شرقی آسیا قرار گرفته است و پایتخت آن شهر زیبا و دنیاگردی کوالالامپور می باشد. از شهرهای مهم این کشور که توانسته توریستان تور مالزی را به خود جذب کند جوهور، ملاکا، پنانگ و کوالالامپور می باشد. این کشور به دلیل این که مسلمانان زیادی دارد و غذاهایی از گوشت حلال طبخ می گردد در بین ایرانی ها از محبوبیت خاصی برخوردار است. البته علاوه بر توریستان تور مالزی ، افراد زیادی از کشورهای همسایه برای ادامه تحصیل به این کشور سفر می نمایند چون به نسبت کشورهای دیگر هم هزینه کمتری دارد و هم دانشگاه های معتبری که در سطح دنیا شناخته شده هستند ، وجود دارند. مالزی کشوری گرمسیر با تابستان های بلند مناسب برای توریستان تور مالزی می باشد .

تمامی این کشور از جنگل های انبوه، آبشارهای خروشان و کوه تشکیل شده است ، جنگل هایی بکر با قدمت 300 ساله. آن دسته از توریستان عزیز تور مالزی که به شنا کردن، آفتاب دریافت و تفریحات آبی علاقه دارند باید بدانند این کشور دارای بیش از 30 جزیره با ساحل های فق العاده شگفت انگیز می باشد که می توانید بهترین تعطیلات را در این کشور به همراه خانواده خود سپری کنید. کشور مالزی برای استقبال از توریستان تور مالزی با هر بودجه ای آمادگی دارد و می توانید از این کشور افسانه ای و جاذبه های کم نظیر آن لذت ببرید و خاطره ای فراموش نشدنی را برای خود و همراهتان رقم بزنید.

کشور سنگاپور کوچکترین کشور جنوب شرقی آسیا می باشد که هر ساله تعداد زیادی از توریستان تور سنگاپور را میزبانی می نماید. سنگاپور کشوری متمول و توانگر به حساب می آید و در بین کشورهای آسیایی کشوری گران محسوب می گردد. کشور سنگاپور با کشورهای اندونزی و مالزی مرز مشترک دارد. مساحت کلی این کشور در حدود 720 کیلومتر بوده و جمعیت آن طبق سرشماری های انجام گرفته، تقریبا 5 میلیون نفر تخمین زده شده است. قابل توجه توریستان تور سنگاپور، واحد پول این کشور دلار سنگاپور بوده و حکومت آن از نوع جمهوری می باشد. زبان های رسمی این کشور مالایی، انگلیسی، تامیل و چینی است و این مسئله سببب شده که بسیاری از تابلوهای مهم شهر به هر 4 زبان نوشته شوند. در نظام آموزشی این کشور زبان انگلیسی هم زمان با زبان مادری به دانش آموزان آموزش داده می گردد. مردم کشور سنگاپور از چند شریعت مختلف تبعیت می نمایند که حدود 44 درصد آن ها پیرو آیین های تائو و بودایی، حدود 18 درصد پیرو دین مسیحیت، حدود 14 درصد مسلمان، حدود 5 درصد هندو هستند و بقیه ادیان دیگر را تبعیت می نمایند.

بخش عظیمی از درآمد این کشور توسط صنعت توریستی تامین می گردد. این کشور به دلیل دارا بودن جاذبه های طبیعی بی نظیر و سیستم حمل و نقل کارا، نزد دنیاگردان محبوبیت خاصی دارد و سالانه تعداد بی شماری دنیاگرد های تور سنگاپور برای بازدید این کشور زیبا به آن سفر می نمایند. جزیره سنتوزا و محله اورچارد رود که مرکز خریدهای عظیم، باغ پرندگان جورونگ، باغ وحش سنگاپور را در دل خود جای داده است نزد دنیاگرد های تور سنگاپور از محبوبیت خاصی برخوردار است. یکی از مکان های دیدنی بسیار جذاب برای دنیاگرد های تور سنگاپور، هتل مارینا بی سندز است که به صورت یک کشتی روی سه ساختمان مرتفع ساخته شده و استخری دارد که شنا کردن در آن بسیار هیجان انگیز می باشد. همچنین پارک یونیورسال استودیو از دیگر نقاط توریستی پر هوادار سنگاپور است.

منبع: نمناک

به "مجموعه کامل اطلاعات گردشگری ایران و دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه کامل اطلاعات گردشگری ایران و دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید