انتخاب مدیران سازمان امور دانشجویان از میان جوانان انقلابی و دارای انگیزه خدمت

به گزارش وبلاگ عصر نو، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان، جوان انقلابی بودن و داشتن انگیزه خدمت را یکی از شاخص های انتصاب مدیران این سازمان گفت.

انتخاب مدیران سازمان امور دانشجویان از میان جوانان انقلابی و دارای انگیزه خدمت

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ عصر نو، هاشم داداش پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان در آیین معارفه سرپرست ادارات کل امور دانشجویان داخل و مدیر کل دفتر نظارت و ارزیابی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: همانطور که در بازدید اخیر وزیر علوم از سازمان و در جمع مدیران سازمان مطرح شد؛ معیار انتخاب مدیران سازمان در دوره نو، میدان دادن به جوانان انقلابی دارای انگیزه خدمت و دارای تخصص و تعهد بود و سعی شد افرادی انتخاب شوند که بتوانند امور سازمان را به برترین و سریع ترین شکل ممکن به انجام برسانند.

وی اضافه نمود: پرهیز از جناح بندی های سیاسی و دادن امکان فرصت به منابع انسانی ارزشمند دور از مرکز نیز از معیارهای دیگر بود که به ما فرصت داد تا از ظرفیت های مدیریتی موجود در دانشگاه های مختلف استفاده کنیم و انتخاب هایمان منحصر به استان تهران نباشد.

در ادامه این آیین، ابوالفضل دانشور به عنوان سرپرست اداره کل امور دانشجویان داخل معرفی و از زحمات نوزری مدیر کل اسبق این اداره قدردانی شد.

بعلاوه مجتبی شرانجانی به عنوان مدیر کل دفتر نظارت و ارزیابی معرفی گردید.

منبع: خبرگزاری فارس

به "انتخاب مدیران سازمان امور دانشجویان از میان جوانان انقلابی و دارای انگیزه خدمت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب مدیران سازمان امور دانشجویان از میان جوانان انقلابی و دارای انگیزه خدمت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید