واکسیناسیون 92 درصدی دانش آموزان میانه

به گزارش وبلاگ عصر نو، فرماندار میانه گفت:تا به امروز 92 درصد دانش آموزان بالای 12سال این شهرستان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

واکسیناسیون 92 درصدی دانش آموزان میانه

به گزارش وبلاگ عصر نو ، سعادتی فرماندار میانه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان میانه با بیان اینکه وظیفه آموزش و پرورش تعلیم علم و آموزش و تربیت دانش آموزان است شرح داد: تربیت در فضای مجازی امکان پذیر نبوده و آموزش و پرورش حضوری اصلی بدیهی است.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان میانه با بیان اینکه شرایط کرونایی در دو سال اخیر باعث شد که آموزش در فضای مجازی انجام شود اضافه کرد: علی رغم کمبود امکانات و زیرساخت های کافی در برخی منطقه ها؛ معلمان با ابتکار فردی کاری کردند که دانش آموزان از تحصیل بازنمانند.

سعادتی گفت:تا به امروز 92 درصد دانش آموزان بالای 12سال این شهرستان دوز اول و 81 درصد آنان دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

وی در ادامه از خیرین مدرسه ساز در اقدام خالصانه و صادقانه امر مدرسه سازی و بهسازی چشمگیر مدارس و یاری به دولت در این خصوص قدردانی نمود.

سعادتی معضل اینترنت در برخی روستا های شهرستان به جهت پراکندگی را جدی خواند و از مدیران آموزش و پرورش جدیت در برنامه ریزی ها و اقدامات لازم و شناسایی دانش آموزان بازمانده و یا آسیب دیده از تحصیل را خواستار شد.

وی در پایان با تصریح بر اینکه تحصیل رایگان؛ عدالت آموزشی و کیفیت آموزش برای تمامی اقشار بویژه اقشار کم درآمد و محروم وظیفه نظام و دولت است اضافه کرد: آموزش و پرورش وظیفه دارد در منطقه ها محروم به فضا سازی مناسب و کیفیت بخشی لازم و برپایی عدالت آموزشی بپردازد.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "واکسیناسیون 92 درصدی دانش آموزان میانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسیناسیون 92 درصدی دانش آموزان میانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید