هرگز این 5 کار را قبل از خواب شبانه انجام ندهید

به گزارش وبلاگ عصر نو، قبل از اینکه یک روز دیگر را با حالتی خسته و بی نشاط ناشی از نداشتن خواب کافی آغاز کنید، این مطلب را تا خاتمه بخوانید.

هرگز این 5 کار را قبل از خواب شبانه انجام ندهید

اگر متوجه شدید که صبح ها از رختخواب بلند می شوید و آنطور که باید هوشیار و شاداب نیستید، شما تنها نیستید. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا به بیان کارهای ممنوعه قبل از خواب می پردازیم.

کارهای ممنوعه قبل از خواب

نداشتن خواب کافی ناشی از انتخاب هایی است که قبل از خواب انجام می دهیم. ، مطمئن شوید که این 4 مورد را رعایت می کنید.

کار کردن قبل از خواب

فکر می کنید انجام دادن بعضی کارهای لحظه آخری به شما یاری می نماید فکر خود را قبل از خواب خالی کنید؟ دوباره فکر کنید. نور آبی که از رایانه شما ساطع می گردد به مقدار کافی بد است، اما استرسی که تقریباً همواره با ارتباطات کاری همراه است می تواند مغز شما را بیش از حد هوشیار نگه دارد، حتی وقتی مشتاق کنار گذاشتن این تفکرات هستید.

تماشای تلویزیون از کارهای ممنوعه قبل از خواب

تلویزیون می تواند مانند یک روش آرام بخشی بعد از یک روز طولانی تلقی گردد ، اما تماشای تلویزیون قبل از خواب می تواند شما را بیش از آنچه می خواهید بیدار نگه دارد. نه تنها نور آبی ساطع شده از دستگاه هایی مانند تلویزیون با سرکوب فراوری ملاتونین مرتبط است، به این معنی که احتمالا بعد از تماشای یک برنامه تلویزیونی احساس خواب آلودگی کمتری خواهید کرد. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب ازدواج این دونفر خطرآفرین است! سر بزنید.

تماس گرفتن با دوستان قبل از خواب

وقت گذراندن با دوستانتان ممکن است شما را آرام کند، اما برقراری ارتباط با آن ها درست قبل از رفتن به رختخواب می تواند شما را مدت ها بعد از زمان خواب بیدار نگه دارد. مکالمه ها به ویژه آن هایی که ارزش ادامه دادن در ساعات پایانی را دارند می تواند فکر شما را فراتر از زمانی که واقعاً تایپ کردن را متوقف نموده اید، درگیر کند و قطعاً نور آبی تلفن شما به تنهایی کافی است تا شما را از خواب مناسب دور نگه دارد.

داشتن نگرانی و استرس از کارهای ممنوعه قبل از خواب

اگر با بی خوابی دست و پنجه نرم می کنید ، قطعاً ارزش این را دارد که سعی کنید قبل از خواب از فکر و خیال کردن دست بکشید. در حقیقت ، طبق یک مطالعه، نگرانی به ویژه اگر نگران اندازه خواب یا کم خوابی باشید می تواند احتمال بروز یک بی خوابی شبانه دیگر را به اندازه قابل توجهی افزایش دهد.

جر و بحث قبل از خواب

رسد دعوا با همسرتان هرگز در یک زمان مناسب اتفاق نمی افتد. در بسیاری از موارد، این مسئله درست قبل از اینکه بخواهید به رختخواب بروید به یک معضل تبدیل می گردد. متأسفانه، این بدان معنی است که شما احتمالاً کمتر از آنچه می خواستید می خوابید. هنگامی که مشاجره می کنید، ضربان قلب شما تندتر می گردد، فشار خون شما افزایش می یابد و فکر شما به طور کلی در یک حالت بیش از حد هوشیار قرار می گیرد که هیچ یک از آن ها برای خواب خوب شبانه مناسب نیستند.

منبع: سایت دکتر داروساز

پیشنهاد مطالعه: مطلب این 4 کار را حتما برای مردان انجام دهیدرا بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "هرگز این 5 کار را قبل از خواب شبانه انجام ندهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرگز این 5 کار را قبل از خواب شبانه انجام ندهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید