نمایندگان سفارت امارات و چین و روسیه و اسپانیا در افتتاحیه اردبیل 2023 حضور پیدا می نمایند

به گزارش وبلاگ عصر نو، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین گزارشهای منتشر شده، نمایندگان سفارت امارات و چین و روسیه و اسپانیا در افتتاحیه اردبیل 2023 حضور پیدا می نمایند.

نمایندگان سفارت امارات و چین و روسیه و اسپانیا در افتتاحیه اردبیل 2023 حضور پیدا می نمایند

بهروز پورسلیمان، مسئول کمیته سرمایه گذاری خارجی رویداد اردبیل 2023 اظهار کرد: روز چهارشنبه 27 سفیر کشورهای عضو اکو و چند کشور اروپایی و همسایه دیگر در اردبیل حاضر می شوند تا در افتتاحیه رویداد اردبیل 2023 حضور پیدا نمایند.

وی توضیح داد: سفرای کشورهای پاکستان، صربستان، قزاقستان و ترکمنستان نیز در این رویداد حاضر خواهند شد تا بیشترین رایزنی ها در حوزه سرمایه گذاری خارجی و بعلاوه جذب گردشگران رویداد 2023 را ببینیم.

مسئول کمیته سرمایه گذاری خارجی رویداد اردبیل 2023 گفت: رایزنان مالی چندین کشور نیز در این رویداد حاضر خواهند شد و قرار است نمایندگان کشورهای امارات، چین، روسیه و اسپانیا نیز به مجموع میهمانان اضافه شوند.

پورسلیمان اضافه نمود: در مجموع در رویداد اردبیل 2023 که از پنجشنبه در قالب برنامه افتتاحیه شروع می گردد، 30 نفر میهمان کشوری، 30 نفر از دبیرخانه اکو، 10 نفر از وزارت امور خارجه، 25 خبرنگار خارجی به همراه میهمانان اصلی حاضر شده و در قالب پرواز چارتر به اردبیل سفر می نمایند.

وی از برنامه ریزی ها برای استقبال این میهمانان از فرودگاه اردبیل و انتقال آنها به هتل محل اقامت و سایر مقدمات میزبانی شایسته از این میهمانان خارجی اشاره نمود و ادامه داد: برنامه عمده ما در کنار افتتاحیه مراسم، نشست رودررو با سفرا و رایزنان مالی خواهد بود که در یکی از تالارهای اردبیل این مراسم روز پنجشنبه برگزار و کارشناسان و متخصصان مالی و سرمایه گذاری کشورهای عضو اکو و همسایه در خصوص مشارکت در طرح های بزرگ سرمایه گذاری رایزنی خواهند کرد.

پورسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: تمام کوشش ما بر این خواهد بود تا در این نشست ها قابلیت ها و توانمندی های استان اردبیل را به صورت دقیق معرفی نموده و بستر مناسبی را برای جذب گردشگران خارجی، سرمایه گذاران و کارآفرینان مهیا کنیم.

مسئول کمیته سرمایه گذاری خارجی رویداد اردبیل 2023 ضرورت استقبال شایسته از این میهمانان را از فرودگاه و انتقال به هتل و بعلاوه بازدیدهای اماکن تاریخی و تفریحات سالم را برای این میهمانان یادآور شد و بیان نمود: تمام کوشش ما بر این خواهد بود تا میزبانی شایسته از این رویداد، برترین خاطرات را برای شرکت نمایندگان رقم بزند.

منبع: همگردی

به "نمایندگان سفارت امارات و چین و روسیه و اسپانیا در افتتاحیه اردبیل 2023 حضور پیدا می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایندگان سفارت امارات و چین و روسیه و اسپانیا در افتتاحیه اردبیل 2023 حضور پیدا می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید