طراحی و ساخت ویلا مدرن دوبلکس در زمین شیب دار

به گزارش وبلاگ عصر نو، طراحی و ساخت ویلا مدرن دوبلکس در زمین شیب دار متناسب با بودجه شما به وسیله طراحان و معماران باغ ایرانی انجام می گیرد.

طراحی و ساخت ویلا مدرن دوبلکس در زمین شیب دار

اگر در پی طراحی ویلای خاص و منحصر به فرد همراه با منظره بی نظیر و رویایی هستید، گروه طراحی و معماری باغ ایرانی طراحی و ساخت ویلا مدرن دوبلکس در زمین شیب دار را پیشنهاد می دهد. این نوع طراحی به علت منظره کوه یا جنگل بسیار پرهوادار واقع شده است. توجه داشته باشید ساختار صفر تا صد طراحی ویلا در زمین های مسطح با زمین های شیبدار کاملا فرق دارد، در نتیجه انجام پروژه های خاص الزامی است به دست طراحان و مهندسان ماهر و متخصص انجام گردد. در این مطلب به آنالیز جوانب کامل طراحی و ساخت ویلا مدرن دوبلکس در زمین شیب دار می پردازیم.

با ما همراه باشید.

محوطه سازی ویلا مدرن دوبلکس

به طور کلی محوطه سازی ویلا مدرن دوبلکس در سطح شیبدار از مجذوب کننده ترین آیتم ها و سبک های اجرایی در مجموعه باغ ایرانی (irgiardino.com) است. در سبک مدرن هیچ محدودیتی در نوع طراحی و انتخاب المان های موثر وجود ندارد، در نتیجه این نوع طراحی ویلا دقیقا مطابق با سلیقه مشتریان پیش خواهد رفت و اشکال مختلف و چیدمان های متفاوت قابل اجرا است. اگر در دسته افرادی قرار دارید که هوادار سرسخت ویلاهای دوبلکس یا تریپلکس هستید؛ باید بدانید که ساخت و طراحی این نوع از ویلاها در زمین های شیبدار بسیار مجذوب کننده و منحصر به فرد خواهد بود. فرض کنید یک تراس بزرگ در ارتفاع با منظره دریا یا جنگل چقدر زیبا به نظر می رسد.

چگونگی ساخت و طراحی ویلا مدرن دوبلکس در سطح شیبدار

عموما برای مشتریان عزیز سوال چگونگی ساخت و طراحی ویلا مدرن دوبلکس در سطح شیبدار ایجاد می گردد که چطور ممکن است در سطح شیبدار ویلایی با ایمنی بسیار بالا طراحی گردد و محوطه سازی آن به چه صورت پیش خواهد رفت؟

یکی از برترین راه های مسطح کردن زمین شیبدار جهت محوطه سازی ویلا حرفه ای، تراس بندی است. تراس بندی از فرسایش خاک جلوگیری نموده و ارزش زمین را چند برابر می نماید. بعلاوه هزینه های اجرایی را کاهش داده و قابلیت ایجاد فضای سبز منحصر به فردی را مهیا می نماید. شرکت باغ ایرانی با به کارگیری تازه ترین متدهای روز جهان جهت ساخت و طراحی ویلا همراه با برترین و ماهرترین طراحان متخصص تمام کوشش خود را نموده است تا رضایت کامل مشتریان عزیز را کسب نماید.

عوامل موثر در طراحی ویلا دوبلکس مدرن

عوامل موثر در طراحی ویلا دوبلکس مدرن مانند پلکان، پنجره ها، نمای ویلا و طراحی داخلی و... بسیار مهم هستند که به آنالیز آن ها می پردازیم:

پلکان

مهم ترین بخش برای اتصال طبقه ها به یکدیگر پله ها هستند. استفاده از پلکان مناسب در طراحی مدرن ویلا ارتباط مستقیم به متراژ و نمای داخلی منتخب مشتریان دارد.

پنجره ها

پنجره ها تمام شیشه یا بسیار بزرگ در پر نور بودن ویلا نقش بسیار مهمی دارد. بدین معنی که بخش اعظمی از زیبایی نمای داخلی و بیرونی به نوع طراحی پنجره ها بستگی دارد.

نمای ویلا مدرن

استفاده از اشکال مختلف مانند مثلث و مربع در نمای ویلا مدرن بسیار مرسوم است. بعلاوه استفاده از چوب، فلز و شیشه زیبایی ظاهری ویلا را دو چندان می نماید.

ایجاد فضای سبز همراه با هارمونی رنگ ها

با توجه به شرایط آب و هوایی توجه داشته باشید انتخاب گیاهان سازگار با آب و هوای منطقه بسیار مهم است. بعلاوه در اجرا پروژه، ایجاد فضای سبز همراه با هارمونی رنگ ها با کاشت گل و گیاهان رنگی زیبایی را چند برابر می نماید. بهتر است در طراحی ویلا بیشتر از رنگ های خنثی مانند سفید، خاکستری و کرم استفاده گردد که با همه رنگ ها مکمل باشند.

ارائه خدمات ساخت و طراحی ویلا مدرن دوبلکس در شمال

شمال کشور به علت خوش آب و هوا بودن و نزدیک بودن دریا و جنگل از منطقه ها پرهوادار جهت ساخت و طراحی ویلا است. طراحی و ساخت ویلا مدرن در شمال به عواملی مانند تراکم خاک، مقدار رطوبت، متراژ زمین و... بستگی دارد. بعلاوه در سبک مدرن از المان هایی مانند چوب، شیشه، انواع سنگ زینتی و.... استفاده خواهد شد. بعلاوه جهت دریافت نور طبیعی الزامی است، پنجره های بزرگ یا دیوارهای تمام شیشه در ساختار اصلی ویلا طراحی گردد که از عناصر مهم در سبک مدرن به شمار می رود . بعلاوه از ویژگی های شاخص و منحصر به فرد ارائه خدمات ساخت و طراحی ویلا مدرن دوبلکس در شمال می توان به سادگی فضای باز و پر نور در عین حال بسیار زیبا و کاربردی اشاره کرد. یکی دیگر از سبک های پرهوادار، تلفیق سبک سنتی همراه با مدرن است. به عنوان مثال المان مشترک میان این دو سبک چوب یا سنگ می باشد؛ به کار بردن چوب در طراحی داخلی و استفاده از سنگ در طراحی بیرونی زیبایی بصری را دو چندان خواهد نمود.

انتخاب برترین شرکت ساخت و طراحی ویلا مدرن

به طور کلی رعایت نکات مهم در انتخاب برترین شرکت ساخت و طراحی ویلا مدرن از مهم ترین اقدامات برای آغاز یک پروژه بزرگ است.

شرکت باغ ایرانی با چندین سال سابقه در سبک های مختلف ساخت ویلا در تمام منطقه ها کشور توانسته، رضایت کامل مشتریان را کسب کنند. با مشاوره و بازدید حضوری رایگان و ارائه چندین پلان ویلا سه بعدی در مراحل اولیه طراحی و تطبیق کامل با سلیقه مشتریان به راحتی ویلایی دوبلکس مدرن با برترین متریال را خواهید داشت.

شما در زمینه طراحی ویلا مدرن چه تجربه ای دارید؟ چه سبک طراحی ویلا بیشتر مورد پسندتان واقع شده است؟ با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: همشهری آنلاین

به "طراحی و ساخت ویلا مدرن دوبلکس در زمین شیب دار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی و ساخت ویلا مدرن دوبلکس در زمین شیب دار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید