برترین تفریحات اسپانیا!

به گزارش وبلاگ عصر نو، دانستنی های سفر به اسپانیا و سرگرمیات آن

اسپانیا، سرزمین فلامنکو، سرزمین مردم گرم و سرگرمی های شاد، جای تعجب ندارد که این کشور یکی از تاپ ترین کشورهای توریستی دنیا باشد. کشوری که پر از چشم اندازهای متنوع، غذاهای خوش طعم و فرایند آرام زندگی است، این جا کشوری است که هر گردشگری را جادو می نماید و باعث می گردد تا بعد از یک بار سفر به آن دلتان بخواهد تا دوباره و دوباره به آن جا برگردید. چه به شمال آن بروید و چه به جنوب آن، اسپانیا از آن دست کشورهایی است که می توانید جذابیت های اسپنیش زیادی در آن پیدا کنید. در ادامه، دانستنی های سفر به اسپانیا را خواهید خواند که سعی شده است به صورت خلاصه در اختیار افرادی که قصد سفر به اسپانیا را دارند، گذاشته گردد. با خبرنگاران همراه شوید:

برترین تفریحات اسپانیا!

تفریحات اسپانیا

دلایل زیادی وجود دارد که گردشگران را عاشق اسپانیا کند که موارد زیر تنها چند مورد از آن هاست:

غرق زیبایی های بارسلونا شوید

دلایل زیادی وجود دارد که باعث شده تا نام بارسلونا بر سر زبان ها بیفتد و یکی از آن ها ترکیب فوق العاده معماری های کهن و باستانی و شاهکارهای معماری بیشماری است که در این شهر وجود دارد. کلیسای ساگرادا فامیلیا شاهکار جاودان گائودی یکی از برترین نمونه ها در این زمینه است. فرهنگ بارسلونا هم یکی دیگر از المان های مجذوب نماینده است که باید در دانستنی های سفر به اسپانیا به آن اشاره نمود مردم بسیار گرم و شاد، کافیست چند روز را در این شهر بگذرانید تا در روز چندم ببینید که مهمان خانه های اسپانیایی ها شده اید! آن ها خیلی زود با دیگران گرم می گیرند و این می تواند علت خوب دیگری برای بارسلونا گردی باشد.

در مادرید پر جنب و جوش خوش بگذرانید

اگر چه وقتی که نام اسپانیا به عنوان یک کشور گردشگری در میان باشد، بارسلونا اولین جایی است که به فکر می رسد اما مرکز آن یعنی مادرید را هم نباید از یاد برد. شهری پر انرژی که شور زندگی را در هر خیابان آن می توان به چشم دید، مادرید شهر همواره بیدار اسپانیا است، زندگی شبانه در آن به معنای واقعی کلمه پر هیجان است! شهری که به خاطر موزه ها، غذای فوق العاده، زندگی شبانه و تماشای های بسیارش شناخته شده است.

گرانادای کهن را کشف کنید

اگر دوست دارید تا یک شهر مراکشی باستانی را ببینید، گرانادا جایی است که باید بروید! جایی که می توان در تاریخ قدم زد، خیابان های الحمبرا واقعا نفس گیر هستند، کاخ قدیمی گرانادا جایی است که در آن می توان اطلاعات خوبی از گذشته این جای تماشای به دست آورد. اگر این دیوارها می توانستند صحبت نمایند، چه چیزها که نمی شنیدید!

سواحل زیبای اسپانیا را زندگی کنید

با آب و هوای فوق العاده ای که اسپانیا دارد، طبیعی است که باید انتظار سواحل فوق العاده تری را در این کشور داشته باشیم! ساحل Costa Del Sol اولین جایی است که به فکر می رسد هم به خاطر ساحل فوق العاده ای که دارد و هم غذاهای دریایی بی نظیرش. علاوه بر آن می توانید از شهر ساحلی نرجا هم تماشا کنید که تماشای های زیادی را در خود جا داده است و علاوه بر آن، مسیرهای پیاده روی خیلی خوبی هم دارد. در بخش های جنوبی اسپانیا، می توانید سری به جزایر قناری مشهور بزنید.

فستیوال های فوق العاده را امتحان کنید

یکی از برترین بخش های سفر به اسپانیا را می توان فستیوال های آن دانست. از معروف ترین جشنواره های اسپانیا که همه ما می شناسیم، گاوبازی است که هر ساله در ماه جولای در شهر پامپلونا برگزار می گردد، جنگ گوجه فرنگی یکی دیگر از جشنواره های پر هیجان در اسپانیاست که آن هم در آخرین چهارشنبه ماه اگوست در شهر بونول برگزار می گردد.

اطلاعاتی فوری از اسپانیا!

واحد پول: یورو

امنیت: یکی از امن ترین کشورهای اروپا اسپانیا است، نرخ جرم در این کشور بسیار پایین است بنابراین بیشتر گردشگر هایی که به این کشور می فرایند با مشکل خاصی روبرو نخواهند شد با این حال، خواندن این دانستنی های سفر به اسپانیا می تواند اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار دهد. اسپانیا کشور بسیار امنی است با این حال به خاطر گردشگری بودن آن و نرخ بالای گردشگری که هر ساله میزبان است، در شهرهای بزرگی مثل بارسلونا و مادرید باید مراقب جیب برها بود.

وقتی که به منطقه ها گردشگری شلوغ می روید بهتر است که وسایل با ارزش تان را با خودتان حمل نکنید و آن ها را در هتل بگذارید، اگر کیف همراهتان دارید مراقب آن باشید و اگر کسی به شما چیزی گفت و یا هدایت ای کرد که به نظرتان درست نیامد، آن را انجام ندهید.

زبان: خوشبختانه در این کشور مردم زیادی به زبان انگلیسی صحبت می نمایند و آن را می فهمند و این موضوع مخصوصا در شهرهای گردشگری تر مثل مالاگا، بارسلونا، مادرید و سویل بیشتر است. در شهرهای کوچک تر، مردم کمتری زبان انگلیسی بلدند و بیشتر به زبان های آندلوسی و یا کاتالانی صحبت می نمایند.

بودجه مورد احتیاج سفر

از آن جایی که انواع و اقسام سفر به اسپانیا وجود دارد، از سفرهای لوکس گرفته تا مالی و میانه، واقعا سخت است که بتوان بودجه مشخصی را برای کارهای روزانه در این کشور در نظر گرفت. با این وجود می توانید روزتان را با هزینه بین 60 تا 80 دلار بگذرانید، که بسته به محل اقامت شما دارد. به طور کلی تجربه غذا خوردن در اسپانیا تجربه گرانی نیست مخصوصا وقتی که بخواهید در یک رستوران محلی غذا بخورید. حمل و نقل در اسپانیا مقرون به صرفه است و به عنوان یک هزینه پایه می توانید هزینه های زیر را در نظر بگیرید:

هزینه اقامت:

20-30 دلار (25- 35 دلار)/ شخصی 55-65 دلار

هزینه غذا برای یک نفر:

سلف سرویس 10-15 دلار/ رستوران های محلی 20- 40 دلار

رستوران خوب بالاتر از 150 دلار

هزینه حمل و نقل:

مترو و اتوبوس 1-3 دلار/ قطارهای منطقه ای 15-45 دلار

قطارهای پر سرعت: 50-140 دلار

برترین زمان سفر به اسپانیا

یکی از مهم ترین دانستنی های سفر به اسپانیا مثل هر کشور دیگری، برترین زمان سفر است. خیلی مهم است که بدانید در چه زمانی سفر کنید تا بتوانید بیشترین استفاده را از آن ببرید. درست است که می توانید در هر زمانی از سال که بخواهید به اسپانیا سفر کنید، با این حال ترجیح بیشتر گردشگران این است که در فصل تابستان به آن جا بفرایند تا بتوانند نهایت لذت را از آفتاب مدیترانه ای معروفش ببرند! تنها مسئله ای که این زمان دارد این است که در این موقع همه جا واقعا شلوغ است مخصوصا منطقه ها ساحلی آن که خیلی خوشایند نیست. برترین زمان سفر بین ماه های آپریل تا اکتبر است.

در کل آب و هوای اسپانیا به 3 بخش تقسیم می گردد:

  • آب و هوای بارانی (بین ماه های نوامبر تا فوریه)
  • آب و هوای خنک (ماه های مارچ تا می- سپتامبر تا اکتبر)
  • ماه های گرم و خشک (ژوئن تا آگوست)

منبع: adventureinyou.com

منبع: الی گشت

به "برترین تفریحات اسپانیا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین تفریحات اسپانیا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید