شرکت بیش از 150 واحد کوچک و میانه در نمایشگاه توانمندی های لرستان

به گزارش وبلاگ عصر نو، خبرنگاران/لرستان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان از شرکت بیش از 150 واحد صنعتی و تولیدی کوچک و میانه در نمایشگاه توانمندی های استان اطلاع داد.

شرکت بیش از 150 واحد کوچک و میانه در نمایشگاه توانمندی های لرستان

بختیار رازانی در گفت وگو با وبلاگ عصر نو گفت: در راستای عمل به شعار فراوری؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها، دومین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و میانه استان، از 8 تا 14 آبان ماه، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی خرم آباد بام لرستان برگزار می گردد.

وی اعلام کرد: این نمایشگاه با هدف فرهنگ سازی مصرف فراوریات داخلی و یاری به توسعه بازار صنایع کوچک به شکلی که درون استان حداقل با پتانسیل های این بخش آشنا شوند و معرفی محصولات فراوریی برگزار خواهد شد.

رازانی افزود: اولویت همه باید مصرف کالای ایرانی باشد و هدف عمده ما نیز از برپایی این نمایشگاه معرفی محصولات و شناساندن واحدهای صنعتی استان به مصرف نمایندگان است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان اظهار کرد: برای شرکت در این نمایشگاه 150 واحد صنعتی اعلام آمادگی نموده اند.

وی یادآور شد: سه خوشه عسل، فرش و گلیم لرستان نیز در این نمایشگاه حضور پیدا خواهند کرد. فن بازار استان هم در این نمایشگاه شرکت فعالی خواهد داشت.

رازانی گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته 150 غرفه برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است و علاقمندان می توانند از ساعت 15 تا 21 از آن بازدید نمایند.

این مسئول توضیح داد: تمامی هزینه های این نمایشگاه را شرکت شهرک های صنعتی متقبل شده تا واحدهای صنعتی استان با کمترین هزینه محصولات خود را در این فرصت فراهم شده عرضه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شرکت بیش از 150 واحد کوچک و میانه در نمایشگاه توانمندی های لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت بیش از 150 واحد کوچک و میانه در نمایشگاه توانمندی های لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید