خبرنگاران تجاری سازی ایده های جوانان لازم است

به گزارش وبلاگ عصر نو، اراک- خبرنگاران-معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت:ایده های خلاقانه جوانان را باید تجاری سازی کرد و در این راستا ضروری است ارتباط بین مراکز دانشگاهی، تولیدی، صنعت، گردشگری و کشاورزی ایجاد گردد.

خبرنگاران تجاری سازی ایده های جوانان لازم است

بهروز اکرمی روز چهارشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان مرکزی اضافه نمود: بر اساس اهداف بیانیه گام دوم انقلاب باید از ز ایده های نو و خلاقانه جوانان و دانشجویان استقبال و حمایت کرد .

وی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب یک برنامه استراتژیک و چراغ راه است و هر شخصی به نوبه خود باید در راستای عملیاتی کردن آن گام بردارد.

اکرمی بیان داشت: برگزاری نشست ها با هدف آگاهی بخشی و افزایش اطلاعات و تصمیم گیری است بنابراین باید از نظر و تجربیات کارشناسان و دانشگاهیان نیز بیشترین بهره گیری را کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز در این نشست گفت : مرکز شتابدهی و نوآوری ایده های اشتغال جوانان با همکاری جهاددانشگاهی استان مرکزی در خانه جوان راه اندازی می گردد.

عابد حقدادی اضافه نمود: تبیین اهداف و برنامه های مرکز شتابدهی و نوآوری ایده های اشنغال جوانان و راه اندازی این مرکز با همکاری جهاددانشگاهی استان به تصویب رسیده و در این مرکز نشست های متعددی در راستای ایجاد طوفان فکری در جوانان برای پیدایش ایده ها و نظرات خلاقانه برگزار می گردد.

وی اضافه نمود: با بهره گیری از ظرفیت و تجارب کارشناسان و صاحب نظران این حوزه، ایده های خلاقانه تجاری سازی و سپس به اشتراک گذاشته می گردد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی توضیح داد:زیرساخت لازم در استان برای اجرای این طرح وجود دارد تا ایده جوانان اجرایی و عملیاتی گردد.

حقدادی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان نقشه راه آینده کشور ترسیم و ابلاغ شده که در این راستا کتاب کار اندیشنامه اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب تدوین شده است.

وی گفت: سال جاری بیش از 80 درصد مصوبات ستاد ساماندهی امور جوانان استان مرکزی اجرایی شده است و اجرای بقیه مصوبات نیز در دستور کار قرار گرفته است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از اداره کل ثبت احوال استان مرکزی، نسبت جمعیت جوان (18 تا 35 ساله) از کل جمعیت یک میلیون و 480 هزار نفری این استان 30 درصد است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تجاری سازی ایده های جوانان لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تجاری سازی ایده های جوانان لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید