تورینگ کوپه 2023؛ خودرویی که با استقبال مخاطبان به خط فراوری نزدیک شد

به گزارش وبلاگ عصر نو، استقبال علاقه مندان ب ام و و تحلیل های مثبتی که در رابطه با تورینگ کوپه در رسانه های خودرویی مطرح دنیا تیتر شد، شرایطی را ایجاد نموده که احتمالا این مفهومی را روی خط فراوری ببرد البته به شکل محدود. بنابراین پیش بینی می گردد 50 یا شاید هم 100 دستگاه از این خودرو فراوری گردد.

تورینگ کوپه 2023؛ خودرویی که با استقبال مخاطبان به خط فراوری نزدیک شد

به گزارش عصر ایران، ب ام و با رونمایی از خودرو مفهومی تورینگ کوپه 2023 به کانون اخبار خودرویی تبدیل شده است. ب ام و تورینگ کوپه فقط 1 دستگاه، این تیتری است که جذابیت های مربوط به این تک نمونه را دو چندان نموده است. قطعا هواداران ب ام و در اولین برخورد با تورینگ کوپه متوجه شباهت آن با مدل Z4 می شوند. سبک کلی طراحی نیز از مدل Z3 که در فاصله سال های 1996 تا 2002 روی خط فراوری باواریایی ها قرار داشت، الهام گرفته شده است.

همانطور که مشاهده می کنید، پایه های طراحی مفهومی تورینگ کوپه 2023 را می توان در نسل اول ام کوپه با موتور اس52 مشاهده کرد.

استقبال علاقه مندان ب ام و و تحلیل های مثبتی که در رابطه با تورینگ کوپه در رسانه های خودرویی مطرح دنیا تیتر شد، شرایطی را ایجاد نموده که احتمالا این مفهومی را روی خط فراوری ببرد البته به شکل محدود. بنابراین پیش بینی می گردد 50 یا شاید هم 100 دستگاه از این خودرو فراوری گردد.

برای این دلبر آلمانی از رینگ های آلومینیومی 20 اینچی در محور جلو و 21 اینچی در محور عقب استفاده شده است. این رینگ ها نیز شباهت زیادی به رینگ های اختصاصی ب ام و زد8 آلپینا مدل 2002 دارد. کد رنگ برنزی رینگ ها نیز حس رینگ های منیزیمی اسپرت های افسانه ای ایتالیایی را در فکر بیننده تداعی می نماید.

از ایتالیا نام آوردیم تا یادمان باشد به شرکت پولترونا فراو از کشور چکمه ای قاره اروپا نیز اشاره داشته باشیم زیرا جزئیات چرمی کابین که سراسر کنسول اصلی جلو، صندلی ها و ... را شامل می گردد، کار دست استادان این شرکت است.

منبع: فرارو

به "تورینگ کوپه 2023؛ خودرویی که با استقبال مخاطبان به خط فراوری نزدیک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورینگ کوپه 2023؛ خودرویی که با استقبال مخاطبان به خط فراوری نزدیک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید