بخش قابل توجهی از سواحل مازندران بدون ساماندهی رها شده است

به گزارش وبلاگ عصر نو، ایرنا/ براساس سخنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، بخش قابل توجهی از سواحل مازندران بدون ساماندهی رها شده است.

بخش قابل توجهی از سواحل مازندران بدون ساماندهی رها شده است

رضا علیخانی در نشست ساماندهی عمرانی سواحل استان در ساری افزود: با برنامه ریزی های اجرا شده در سه گام اضطرای، میان و بلندمدت طرح ساماندهی سواحل استان در دست اجرا است و هدف از اجرای آن استفاده اقشار مردم و شکوفا شدن ظرفیت های اقتصادی و توریستی از تمام سواحل است.

وی با بیان اینکه ساماندهی سواحل جز برنامه های راهبردی فرمانداری شهرستان های حاشیه سواحل استان است، گفت: در ماههای گذشته با همکاری دفتر فنی استانداری مازندران آیین نامه اجرایی برای ساماندهی سواحل استان برای سال جاری تدوین شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران افزود: در بحث ساماندهی سواحل مسائل مختلفی طبق زمانبندی مطرح است که مهمترین آن در کوتاه مدت حفظ و نگهداری سواحل، بهبود زیرساخت ها و آمادگی سواحل برای جذب توریست، توسعه توریستی و دسترسی آزاد اقشار مردم به سواحل و همچنین توجه و اجرای مسائل فرهنگی و اجتماعی در سواحل است.

علیخانی با بیان اینکه اجرای طرح ساماندهی سواحل در استان باید طبق یک چارچوب قانونی پیش برود، بر ضرورت راه اندازی سازمان عمران سواحل تاکید کرد.

وی با بیان اینکه هماهنگی ها با شهرداری و فرمانداری ها استان برای خدمات رسانی به توریستانی که سواحل مازندران را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کردند و همچنین اجرای دقیق طرح سواحل اجرا شده است، شرح داد: ایجاد و ابلاغ قوانین و مقررات مختص آزادسازی سواحل در استان باید با جدیت در دستور کار قرار گیرد تا با یک رویه نظام مند مسائل مربوط به سواحل پیش برود.

منبع: همگردی

به "بخش قابل توجهی از سواحل مازندران بدون ساماندهی رها شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش قابل توجهی از سواحل مازندران بدون ساماندهی رها شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید