افزایش 500 درصدی قیمت زنجبیل در پی شیوع کرونا ، میوه شب عید چقدر گران می گردد؟

به گزارش وبلاگ عصر نو، رییس اتحادیه میوه و سبزی تهران از افزایش چشمگیر قیمت لیمو ترش و زنجبیل در پی شیوع بیماری کرونا و رشد تقاضا برای این میوه ها اطلاع داد و گفت: قیمت زنجبیل با حدود 500درصد افزایش از 15 به 90هزار تومان رسیده است.

افزایش 500 درصدی قیمت زنجبیل در پی شیوع کرونا ، میوه شب عید چقدر گران می گردد؟

به گزارش وبلاگ عصر نو به نقل از اقتصادآنلاین، اسدالله کارگر با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا بازار بعضی میوه ها را ملتهب نموده است، اضافه کرد: در پی شیوع ویروس کرونا، تقاضا برای بعضی میوه ها از جمله فلفل دلمه ای، لیموترش و شیرین و همچنین زنجبیل و هویج افزایش یافته و باعث رشد چشمگیر قیمت این اقلام شده است.

کارگر ادامه داد: در این راستا قیمت زنجبیل با حدود 500درصد افزایش از 15 به تقریبا 90 هزار تومان و لیموترش با 300 درصد رشد قیمت از 12 به 30 هزار تومان صعود نموده است.

به گفته رییس اتحادیه میوه و سبزی تهران، قیمت فلفل دلمه نیز حدود 11هزار تومان افزایش یافته و بهای لیموشیرین نیز به دلیل این بیماری 40 درصد گران شده و از 5 به 9 هزار تومان رسیده است.

کارگر همچنین درباره قیمت میوه شب عید شرح داد: اگر هوا سرد گردد میوه برای ایام عید حدود 30 درصد افزایش خواهد یافت و در غیر این صورت قیمت میوه شب عید 10 تا 15 درصد گران خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "افزایش 500 درصدی قیمت زنجبیل در پی شیوع کرونا ، میوه شب عید چقدر گران می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 500 درصدی قیمت زنجبیل در پی شیوع کرونا ، میوه شب عید چقدر گران می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید