10 درصد خاتمه نامه های دانشگاه خواجه نصیر تقاضامحور هستند خبرنگاران

به گزارش وبلاگ عصر نو، معاون پژوهشی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: در سنوات قبل حدودا 10 درصد از سرانجام نامه های ما در دانشگاه خواجه نصیر متقاضی محور بوده اند؛ به طوری که به سفارش یک صنعت، دانشجو بر روی آن مسئله کار کرده است.

10 درصد خاتمه نامه های دانشگاه خواجه نصیر تقاضامحور هستند خبرنگاران

محمد طالعی، معاون پژوهشی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه وبلاگ عصر نو، درباره هدفمند کردن پایان نامه های این دانشگاه گفت: وزارت علوم یک آیین نامه ای را ابلاغ کرده است؛ مبنی بر هدفمند کردن پایان نامه های دوره تحصیلات تکمیلی، در سنوات قبل حدودا 10 درصد از پایان نامه های ما در دانشگاه خواجه نصیر متقاضی محور بوده اند؛ به طوری که به سفارش یک صنعت، دانشجو بر روی آن مسئله کار کرده است.

وی ادامه داد: اکنون با سیاست هایی که داریم به عنوان نمونه سامانه ستاپ که دستگاه های اجرایی می توانند در قالب آن نیاز های فناورانه و طرح های اولویت دار خود را ثبت و اعضای هیئت علمی اقدام به رفع آن ها کنند، بیش از پیش به سمت تقاضامحور کردن پایان نامه های دانشجویان حرکت کرده ایم.

طالعی افزود: از سال گذشته که سامانه ستاپ راه اندازی شد، بحث های حمایتی برای پایان نامه های ارشد، دکتری و پسا دکتری رو به رشد بوده است. اما زمانی که تعداد تقاضا ها کم است رشد صد درصد نیز رخ دهد باز با عدد قابل توجه ای روبه رو نخواهیم بود.

وی درباره تامین تجهیزات برای پایان نامه های تقاضا محور گفت: مبلغ قرار داد دستگاه های اجرایی خوب است؛ به طوری که می توان از طریق آن تجهیزات مورد نیاز برای پایان نامه های تقاضا محور را تامین کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "10 درصد خاتمه نامه های دانشگاه خواجه نصیر تقاضامحور هستند خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 درصد خاتمه نامه های دانشگاه خواجه نصیر تقاضامحور هستند خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید