یکشنبه ها؛ آنالیز مسائل بازار تهران

به گزارش وبلاگ عصر نو، شهردار منطقه12 از اجرای طرح هفتگی یکشنبه های بازار با هدف ساماندهی موضوعات و مسائل این بخش از محدوده قلب طهران اطلاع داد.

یکشنبه ها؛ آنالیز مسائل بازار تهران

به گزارش وبلاگ عصر نو، امیر یزدی با اعلام این خبر در بازدید از بازار بزرگ تهران گفت: در نخستین مرحله از اجرای این طرح در منطقه12، ساماندهی موضوعات بازار تهران با رویکرد مسجدمحوری در دستورکار ما نهاده شد و در این اقدام ضمن برگزاری جلسه دیدار مردمی، به گفت وگوی رودرو با کسبه و شهروندان برای برآورد موضوعات و سامان دادن به آنها پرداختیم.

وی ادامه داد: در طرح هفتگی یکشنبه های بازار ضمن بازدید میدانی از بخش های مختلف بازار تهران، برای جلب مشارکت شهروندان در اداره امور شهری کوشش می کنیم.

شهردار منطقه12 در نخستین مرحله از اجرای این طرح، از نحوه بازسازی مسجد موسی بن جعفر(ع) در بازار آهنگران تماشا کرد. یزدی در ادامه باحضور در انجمن بچه ها و کار خیابان در بازار ارامنه و بازدید از بخش های مختلف آن، بر حمایت بیشتر از فعالیت های این مرکز تأکید کرد.

مدیر مرکز نیز ضمن قدردانی از حمایت های شهرداری منطقه از این مرکز در چند ماه گذشته به علت تهیه لباس فرم بچه ها، تأمین وسیله ایاب وذهاب، رنگ آمیزی نمای ساختمان و...، گزارشی از فعالیت های مشارکتی انجمن ارائه داد.

در ادامه، شهردار منطقه با حضور در سالن جلسات ساختمان شهرداری ناحیه3 جوابگوی مراجعان در حوزه شهرسازی و دیگر موضوعات طرح شده از سوی شهروندان بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "یکشنبه ها؛ آنالیز مسائل بازار تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یکشنبه ها؛ آنالیز مسائل بازار تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید