گوگل از ویژگی های تازه موتور جستجوی خود رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ عصر نو، گوگل ساعاتی قبل در جریان یک رویداد از چندین قابلیت نرم افزاری نو رونمایی کرد که تعدادی از آن ها مربوط به موتور جستجوی این شرکت است. در ادامه به صورت مختصر و مفید به این مشخصه ها می پردازیم.

گوگل از ویژگی های تازه موتور جستجوی خود رونمایی کرد

بهبود نتایج بصری

موتور جستجوی گوگل به زودی برای نتایج جستجو ها، از المان های بصری بیشتری استفاده می نماید. به عنوان مثال گوگل می گوید وقتی که کاربران موضوع هایی مانند نام یک شهر را در موتور جستجو وارد می نمایند، با استوری ها و ویدیو های کوتاه افرادی که از شهر موردنظر بازدید نموده اند، روبرو می شوند.

علاوه بر این توصیه هایی برای گشت و گذار در شهر، چگونگی رسیدن به شهر موردنظر و دیگر موارد این چنینی هم ارائه می گردد. این ویژگی قرار است برای آمریکا فعال گردد و هنوز گوگل برنامه ای برای ارائه آن در دیگر کشورها ندارد.

ساده تر شدن پرسیدن سوال

از دیگر قابلیت های تازه موتور جستجوی گوگل، باید به ارائه گزینه های مربوط به کلیدواژه های تایپ شده اشاره کنیم تا کاربران بتوانند راحت تر و دقیق تر از گذشته سوالات خود را مطرح نمایند. به عنوان مثال وقتی در پی مقصدی مناسب در مکزیک هستید، گوگل به طور هوشمند گزینه های مانند برترین شهرهای مکزیک برای خانواده ها را ارائه می دهد تا سوالتان را با دقت بیشتری مطرح کنید. این مشخصه هم قرار است در ماه های آینده برای کاربران آمریکایی ارائه گردد.

میان برهای تازه

در اپلیکیشن گوگل هم قرار است زیر نوار جستجو، میان برهای مفیدی اضافه شوند که در ابتدا کاربران iOS این مشخصه را دریافت می نمایند. ضمناً این شرکت اعلام نموده که به زودی محتواهای ویدیویی و تصویری هم در نتایج جستجو اهمیت بیشتری پیدا می نمایند.

منبع: xda-developers

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوگل از ویژگی های تازه موتور جستجوی خود رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل از ویژگی های تازه موتور جستجوی خود رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید