هشدار وزش باد شدید و افزایش ارتفاع امواج در سواحل خزر ، مسافران و شناگران شمال در این 3 روز مراقب باشند

به گزارش وبلاگ عصر نو، سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار نارنجی از وزش باد شدید و افزایش ارتفاع امواج در سواحل خزر طی 3 روز اطلاع داد.

هشدار وزش باد شدید و افزایش ارتفاع امواج در سواحل خزر ، مسافران و شناگران شمال در این 3 روز مراقب باشند

به گزارش وبلاگ عصر نو، سازمان هواشناسی کشور گفت که سواحل خزر افزایش سرعت وزش بادهای شمالی تا محدوده 32 نات و افزایش ارتفاع امواج بین 1تا 2 متر (به ویژه در روز دوشنبه) در سواحل و بین 2 تا 3 متر در فراساحل را تجربه خواهند کرد.

اواخر فردا (یکشنبه) در نواحی غربی و مرکزی دریای خزر و منطقه ها ساحلی و دور از ساحل استان های گیلان و مازندران و دوشنبه و سه شنبه دریای خزر، منطقه ها ساحلی و دور از ساحل استان های گیلان، مازندران و گلستان درگیر این مخاطره جوی خواهند بود.

  • رگبار باران و رعد و برق در 5 استان | بارانی شدن این سواحل خزر تا چهارشنبه | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش هایی از کشور

بر اثر این مخاطره جوی غرق شدن شناگران و غواصان، اختلال در ترددهای دریایی با شناورهای سبک و نیمه سنگین و صیادی، اختلال در تردد شناورهای مسافربری، آسیب تماشا تورهای صیادی و قفس های پرورش ماهی و ایجاد اختلال در فعالیت های دریایی در ساحل و فراساحل محتمل خواهد بود.

سازمان هواشناسی به ساکنان، مسافران و مسئولان منطقه ها یاددشده موارد زیر را توصیه کرد:

اجتناب از فعالیت های شنا و غواصی، جلوگیری از تردد شناورهای سبک و نیمه سنگین و صیادی و انجام فعالیت های تفریحی دریایی، اتخاذ تمهیدات لازم جهت تردد کشتی های تجاری و فعالیت های دریایی فراساحل

منبع: همشهری آنلاین

به "هشدار وزش باد شدید و افزایش ارتفاع امواج در سواحل خزر ، مسافران و شناگران شمال در این 3 روز مراقب باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار وزش باد شدید و افزایش ارتفاع امواج در سواحل خزر ، مسافران و شناگران شمال در این 3 روز مراقب باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید