فاز دوم عملیات آبرسانی جمعیت امام رضایی ها به روستاهای سیستان وبلوچستان

به گزارش وبلاگ عصر نو، فاز دوم فعالیت جمعیت امام رضایی ها برای آبرسانی به روستای فاقد شبکه آب آشامیدنی یا دارای تنش آبی، در سیستان وبلوچستان درحال انجام است.

فاز دوم عملیات آبرسانی جمعیت امام رضایی ها به روستاهای سیستان وبلوچستان

به گزارش گروه مالی وبلاگ عصر نو به نقل از روابط عمومی جمعیت امام رضایی ها، فاز دوم فعالیت جمعیت امام رضایی ها برای آبرسانی به روستای فاقد شبکه آب آشامیدنی یا دارای تنش آبی، در سیستان وبلوچستان درحال انجام است و قرار است در این فاز مساله آب آشامیدنی 7 روستا با انجام لوله کشی آب سالم و قابل شرب مرتفع گردد.

در راستای عملیات آبرسانی به روستا های سیستان وبلوچستان به وسیله گروه فنی مهندسی جمعیت امام رضایی ها، آبرسانی به 7 روستا شروع شده است تا از فاصله تابستان سال 1400 تا به امروز 24 روستا به وسیله جمعیت امام رضایی ها به طور کامل به آب آشامیدنی سالم دسترسی پیدا نمایند.

بر اساس این گزارش تأمین آب شرب پایدار و اتصال به منابع تأمین مطمئن اجرای شبکه و خطوط فرعی 7 روستا گارفقیر، زیندان بالا، زیندان پایین، پیرمحمدبازار گبولانی، تینک، سایانی و کنوری در شهرستان های دشتیاری و چابهار و اصلاح و توسعه شبکه آن به همت جمعیت امام رضایی ها در حال اجرا است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فاز دوم عملیات آبرسانی جمعیت امام رضایی ها به روستاهای سیستان وبلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاز دوم عملیات آبرسانی جمعیت امام رضایی ها به روستاهای سیستان وبلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید