عکس لو رفته از آناهیتا افشار و آقای بازیگر !

به گزارش وبلاگ عصر نو، خبرنگاران: اخیرا عکس لوفته و بسیار صمیمی اناهیتا افشار و رشید در فضای مجازی کولاک کرد.

عکس لو رفته از آناهیتا افشار و آقای بازیگر !

آناهیتا افشار زادهٔ 7 مرداد 1365 در تهران است . آناهیتا افشار بازیگر ایرانی است.از جمله همکاری های هنری آناهیتا افشار بازی در فیلم های برف روی کاج ها از پیمان معادی است. آناهیتا افشار همچنین در فیلم زندگی با چشمان بسته رسول صدر عاملی هم نقش آفرینی کرده است.آناهیتا افشار عکس جدیدی را در کنار رشید منتشر کرد.

به گزارش وبلاگ عصر نو، آناهیتا افشار عکس جدیدی را ر کنار قدرت عزت اللهی (رشید) منتشر کرد که واکنش های عجیبی را از سمت مخاطبان به همراه داشت. در این عکس آن ها آنقدر صمیمانه ایستاند و حتی همدیگر را بغل کردندد که مخاطبان حدسیاتی را دربراه ازدواج آن دو زدند. یکی از مخاطبان نوشت: این همه صمیمیت طبیعی است؟

بیوگرافی کامل آناهیتا افشار

نام:آناهیتا

نام خانوادگی:افشار

تاریخ تولد:7 مرداد 1365

سالهای فعالیت:از 1383 تا به امروز

شرایط تاهل:جدا شده

زندگی شخصی آناهیتا افشار

آناهیتا افشار بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 7 مردادماه 1365 در تهران به جهان آمد.

آناهیتا افشار بازیگر سینما و تلویزیون

این بازیگر کشورمان دانش آموخته رشته نقاشی است اما به دلیل علاقه ای که از دوران کودکی به بازیگری داشت به سمت جهانی هنر رهنمون شد و بازیگری در تئاتر را از سنین نوجوانی آغاز کرد.

آناهیتا افشار با بازی در یک سریال تلویزیونی مشهور شد و سبک بازیگری او مورد توجه قرار گرفت و بعد از آن در فیلم و سریال های بیشتری به ایفای نقش پرداخت.

علاقه زیاد آناهیتا افشار به کتاب خوانی

آناهیتا افشار از علاقه مندان به کتاب است و به کتاب خوانی علاقه زیادی دارد و کتاب را بهترین دوستش میداند و مطالعه جزو اولویت های اول زندگی او است و از هر فرصتی برای خواندن کتاب استفاده میکند.

این بانوی هنرمند اگرچه تکنولوژی را برای زندگی ضروری میداند اما یکی از ضررهای تکنولوژی را دور شدن از فضای کتاب خوانی عنوان میکند و به خرید کتاب های کاغذی بسیار علاقه مند است.

عکسی از آناهیتا افشار

ازدواج آناهیتا افشار

آناهیتا افشار در مراسم سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر برای اکران فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم به همراه همسرش حاضر شد و این زوج برای اولین بار در کنار هم دیده شدند.

آناهیتا افشار و همسر سابقش

زندگی مشترک آناهیتا افشار و همسرش دوام چندانی نداشت و این زوج سال 98 از یکدیگر جدا شدند و از همسر این بازیگر اطلاعاتی در دست نیست.

آناهیتا افشار و همسر سابقش در جشنواره فجر

بازیگری آناهیتا افشار

آناهیتا افشار بازیگری را از حدود 9 یا 11 سالگی با تئاتر آغاز کرد و سال 1383 با مجموعه خانه به دوش به تلویزیون آمد.

رشید کیست؟

قدرت الله ایزدی معروف به رشید (متولد 1335 در گز) کمدی و هنرپیشه اهل ایران است.از جمله فیلم های او می توان به کارآگاه رشید، رشید فراری، الم شنگه، بازگشت لوک خوش شانس، رشید حرفه ایی و سریال شمعدانی اشاره نمود.در طول سالیان اخیر، نمایش نامه های زیادی از تلویزیون پخش شد، اما باید قبول کرد که هیچ یک از آنان، نتوانست مانند نمایش نامه های رشید با بیننده های تلویزیونی ارتباط برقرار کند، کاراکتر شخصیتی او و بازی زیبا و شیرینش در نقش های بامزه باعث شد که وی بتواند به راحتی جای خود را در تلویزیون باز کند.

منبع: رکنا

به "عکس لو رفته از آناهیتا افشار و آقای بازیگر !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس لو رفته از آناهیتا افشار و آقای بازیگر !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید