سری A، یوونتوس اولین شکست فصل را در سن سیرو به میلان تحمیل کرد

به گزارش وبلاگ عصر نو، دیدارهای هفته شانزدهم سری A ایتالیا با پیروزی قاطع تیم فوتبال یوونتوس در خانه میلان صدرنشین جدول رده بندی رقابت ها انتها یافت.

سری A، یوونتوس اولین شکست فصل را در سن سیرو به میلان تحمیل کرد

به گزارش وبلاگ عصر نو، در آخرین بازی از هفته شانزدهم سری A ایتالیا، چهارشنبه شب تیم های فوتبال میلان و یوونتوس در استادیوم سن سیرو به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 3 بر یک بانوی پیر به خاتمه رسید.

یوونتوس در این بازی با گلزنی فدریکو کیه زا در دقیقه 18 پیش افتاد. میلانی ها اما چهار دقیقه به خاتمه نیمه نخست توسط داویده کالابریا کار را به تساوی کشاندند تا بازنده به رختکن نروند.

در نیمه دوم با وجود آغاز خطرناک تر میلانی ها، این یوونتوس بود که گل دوم را در دقیقه 62 زد و این بار هم فدریکو کیه زا همچون گل اول با پاسی از پائولو دیبالا تیمش را پیش انداخت.

در ادامه یوونتوس با تعویض های طلایی آندره آ پیرلو بر بازی مسلط تر شد و سومین گل این تیم هم توسط یکی از بازیکنان تازه واردش وستون مک کنی در دقیقه 76 به ثمر رسید.

براساس این گزارش، با این نتیجه یوونتوس ضمن کسب هشتمین پیروزی اش در فصل جاری سری A پیروز شد به سریال شکست ناپذیری میلان در فصل جاری کالچو خاتمه دهد.

یوونتوس که یک بازی کمتر از میلان انجام داده با پیروزی در بازی چهارشنبه شب ضمن صعود به رده چهارم جدول، 30 امتیازی شد و فاصله خود را با میلان صدرنشین به هفت امتیاز کاهش داد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی وبلاگ عصر نو بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سری A، یوونتوس اولین شکست فصل را در سن سیرو به میلان تحمیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری A، یوونتوس اولین شکست فصل را در سن سیرو به میلان تحمیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید