سرمربی پیشین تاتنهام گزینه اصلی آبی های لندن

به گزارش وبلاگ عصر نو، سرمربی سابق تاتنهام در میان گزینه های مدنظر چلسی برای راهنمایی این تیم در فصل آینده، شانس بیشتری نسبت به دیگر گزینه ها دارد.

سرمربی پیشین تاتنهام گزینه اصلی آبی های لندن

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ عصر نو، نشریه مارکای اسپانیا از قرار گرفتن نام مائوریسیو پوچتینو در صدر لیست گزینه های راهنمایی تیم فوتبال چلسی در انتهای فصل جاری اطلاع داد.

چلسی که در این فصل به وسیله چهار مربی مختلف راهنمایی شده است (توماس توخل، گراهام پاتر، برونو سالتور و فرانک لمپارد) نه تنها فصل را بدون جام به خاتمه خواهد رساند بلکه سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را هم نخواهد گرفت. البته مزیت این اتفاق آن است که آبی های لندن فصل آینده را بدون دغدغه شرکت در مسابقات اروپایی شروع خواهند کرد.

لمپارد سرمربی فعلی آبی های لندن تنها تا خاتمه فصل راهنمایی این تیم را برعهده خواهد داشت و پس از آن سرمربی نو جانشین او خواهد شد.

طبق گزارش مارکا، پوچتینو که پس از اخراجش از پاری سن ژرمن در سال گذشته بیکار بوده است، گزینه اصلی راهنمایی چلسی است، اما به هر دلیلی اگر استخدام این مرد آرژانتینی محقق نگردد، باشگاه غرب لندن به سراغ گزینه های بعدی اش خواهد رفت که لیستش شامل یولیان ناگلسمان سرمربی سابق بایرن مونیخ، وینسنت کمپانی سرمربی برنلی و لوئیس انریکه سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا می گردد.

در حال حاضر پوچتینو در مسیر تحویل گرفتن سکان راهنمایی آبی هاست و گویا در هفته های اخیر هم جلساتی با مدیران باشگاه داشته که نتایج آن ها مثبت بوده است.

رفتن پوچتینو به چلسی او را مقابل تاتنهامی قرار خواهد داد که بیش از پنج سال آن را راهنمایی می کرد و سال 2019 با آن به فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز رسید.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سرمربی پیشین تاتنهام گزینه اصلی آبی های لندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی پیشین تاتنهام گزینه اصلی آبی های لندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید