زمان برگزاری هفدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران معین شد

به گزارش وبلاگ عصر نو، ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، زمان برگزاری هفدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران تعیین شد.

زمان برگزاری هفدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران معین شد

سید مصطفی فاطمی فیروزآبادی، مدیر کل توسعه گردشگری داخلی با اشاره به برگزاری نخستین جلسه کمیته سیاست گذاری هفدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران اظهار کرد: با اتخاذ تصمیمات نو برای برطرف نقاط ضعف نمایشگاه های قبلی تصمیم بر آن شد تا ضمن انتخاب و معرفی رویکردهای رویداد پیش رو، تشکیل کمیته های استانی تسریع گردد تا بتوانیم شاهد برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه سال جاری باشیم.

او ادامه داد: با توجه به اینکه سال گذشته بیش از 67 هزار متر فضای نمایشگاهی با بیش از 35 هزار متر فضای مفید در اختیار داشتیم و به نوعی میزبان بزرگترین نمایشگاه در تاریخ نمایشگاه گردشگری کشور بودیم، سال جاری نیز در کوشش خواهیم بود تا بتوانیم در فضا و امکانات شایسته خانواده بزرگ گردشگری را گردهم جمع آوریم.

مدیر کل توسعه گردشگری اضافه نمود: نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران در حال تبدیل شدن به یک برند نمایشگاهی در منطقه است و این موضوع سبب شده تا تصمیم گیری ها درباره امور این رویداد مهم صنعت گردشگری کشور زودتر اتخاذ گردد.

هفدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران از 23 تا 26 بهمن 1402 برگزار می گردد.

منبع: همگردی

به "زمان برگزاری هفدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان برگزاری هفدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید